Vytlačovali jsme letadlo: Silák, který se nezdá!
33
/
33
Prohlédnout znovu
Vytlačovali jsme letadlo: Silák, který se nezdá!
Kalmar TBL 190
|
Svět motorů/Tomáš Hadač
Kalmar TBL 190
|
Svět motorů/Tomáš Hadač
Na dotykovém displeji jsou k dispozici čtyři typy letadel, respektive rozměrů předního kola, z nichž „pushbackář“ vybírá
|
Svět motorů/Tomáš Hadač
Martin Turnvald pracuje na ruzyňském letišti již dvacet let
|
Svět motorů/Tomáš Hadač
Kalmar TBL 190
|
Svět motorů/Tomáš Hadač
Kalmar TBL 190
|
Svět motorů/Tomáš Hadač
Řidič pushbacku musí vždy najet přesně proti přednímu podvozku, jinak může letadlo poškodit
|
Svět motorů/Tomáš Hadač
Kalmar TBL 190
|
Svět motorů/Tomáš Hadač
Kalmar TBL 190
|
Svět motorů/Tomáš Hadač
Kalmar TBL 190
|
Svět motorů/Tomáš Hadač
Kalmar TBL 190
|
Svět motorů/Tomáš Hadač
Kalmar TBL 190
|
Svět motorů/Tomáš Hadač
Kalmar TBL 190
|
Svět motorů/Tomáš Hadač
Pushbacky vytlačují letadla ze stojánky a jsou pro fungování letišť naprosto klíčová
|
Svět motorů/Tomáš Hadač
Kalmar TBL 190
|
Svět motorů/Tomáš Hadač
Kalmar TBL 190
|
Svět motorů/Tomáš Hadač
Kalmar TBL 190
|
Svět motorů/Tomáš Hadač
Kalmar TBL 190
|
Svět motorů/Tomáš Hadač
Kalmar TBL 190
|
Svět motorů/Tomáš Hadač
Kalmar TBL 190
|
Svět motorů/Tomáš Hadač
Kalmar TBL 190
|
Svět motorů/Tomáš Hadač
Kalmar TBL 190
|
Svět motorů/Tomáš Hadač
Červená ryska na krytu pushbacku pomáhá Martinu Turnvaldovi při manipulaci a manévrování s podvozkem letadla
|
Svět motorů/Tomáš Hadač
Kalmar TBL 190
|
Svět motorů/Tomáš Hadač
Kalmar TBL 190
|
Svět motorů/Tomáš Hadač
Kalmar TBL 190
|
Svět motorů/Tomáš Hadač
Přední kolo letadla se zvedá do výšky zhruba třiceti centimetrů
|
Svět motorů/Tomáš Hadač
Kalmar TBL 190
|
Svět motorů/Tomáš Hadač
Kalmar TBL 190
|
Svět motorů/Tomáš Hadač
Kalmar TBL 190
|
Svět motorů/Tomáš Hadač
Kalmar TBL 190
|
Svět motorů/Tomáš Hadač
Kalmar TBL 190
|
Svět motorů/Tomáš Hadač
Kalmar TBL 190
|
Svět motorů/Tomáš Hadač
Ojeté BMW řady 5 (F10/F11/F07): Tentokrát se to povedlo
Plug-in hybridní Mercedes-AMG E 53 má české ceny. Překročí 3 miliony
Audi oznamuje prvního jezdce pro Formuli 1. Nico Hülkenberg se přesune z Haasu
Zánovní kompaktní SUV na UlovAuto.cz
TEST VW T-Cross 1.0 TSI DSG – Elektromobilitě vstříc i se spalovákem
Škoda Kodiaq aneb Tohle vás zajímalo nejvíce. Co umí a co ne?