Vytlačovali jsme letadlo: Silák, který se nezdá!
8
/
33
Prohlédnout znovu
Vytlačovali jsme letadlo: Silák, který se nezdá!
Kalmar TBL 190
|
Svět motorů/Tomáš Hadač
Kalmar TBL 190
|
Svět motorů/Tomáš Hadač
Na dotykovém displeji jsou k dispozici čtyři typy letadel, respektive rozměrů předního kola, z nichž „pushbackář“ vybírá
|
Svět motorů/Tomáš Hadač
Martin Turnvald pracuje na ruzyňském letišti již dvacet let
|
Svět motorů/Tomáš Hadač
Kalmar TBL 190
|
Svět motorů/Tomáš Hadač
Kalmar TBL 190
|
Svět motorů/Tomáš Hadač
Řidič pushbacku musí vždy najet přesně proti přednímu podvozku, jinak může letadlo poškodit
|
Svět motorů/Tomáš Hadač
Kalmar TBL 190
|
Svět motorů/Tomáš Hadač
Kalmar TBL 190
|
Svět motorů/Tomáš Hadač
Kalmar TBL 190
|
Svět motorů/Tomáš Hadač
Kalmar TBL 190
|
Svět motorů/Tomáš Hadač
Kalmar TBL 190
|
Svět motorů/Tomáš Hadač
Kalmar TBL 190
|
Svět motorů/Tomáš Hadač
Pushbacky vytlačují letadla ze stojánky a jsou pro fungování letišť naprosto klíčová
|
Svět motorů/Tomáš Hadač
Kalmar TBL 190
|
Svět motorů/Tomáš Hadač
Kalmar TBL 190
|
Svět motorů/Tomáš Hadač
Kalmar TBL 190
|
Svět motorů/Tomáš Hadač
Kalmar TBL 190
|
Svět motorů/Tomáš Hadač
Kalmar TBL 190
|
Svět motorů/Tomáš Hadač
Kalmar TBL 190
|
Svět motorů/Tomáš Hadač
Kalmar TBL 190
|
Svět motorů/Tomáš Hadač
Kalmar TBL 190
|
Svět motorů/Tomáš Hadač
Červená ryska na krytu pushbacku pomáhá Martinu Turnvaldovi při manipulaci a manévrování s podvozkem letadla
|
Svět motorů/Tomáš Hadač
Kalmar TBL 190
|
Svět motorů/Tomáš Hadač
Kalmar TBL 190
|
Svět motorů/Tomáš Hadač
Kalmar TBL 190
|
Svět motorů/Tomáš Hadač
Přední kolo letadla se zvedá do výšky zhruba třiceti centimetrů
|
Svět motorů/Tomáš Hadač
Kalmar TBL 190
|
Svět motorů/Tomáš Hadač
Kalmar TBL 190
|
Svět motorů/Tomáš Hadač
Kalmar TBL 190
|
Svět motorů/Tomáš Hadač
Kalmar TBL 190
|
Svět motorů/Tomáš Hadač
Kalmar TBL 190
|
Svět motorů/Tomáš Hadač
Kalmar TBL 190
|
Svět motorů/Tomáš Hadač
Borgward Isabella (1954-1962): Labutí píseň impéria
Auta na vodík to mají asi spočítané. V USA je nikdo nechce
Alfa Romeo Milano přežila jen pár dní. Jaké hrátky se jmény byly v minulosti?
Nový Citroën C3 Aircross je stále levný a malý. Přesto uveze až sedm lidí
Festival firemní mobility Toyota & Lexus: Hradec hřmí motory aut!
Před startem Chorvatské rallye: Toyota chce ukázat svoji sílu