Vyzkoušeli jsme naftové plug-in hybridy Mercedesu: Proč musely také reagovat na nové emisní normy?
4
/
12
Prohlédnout znovu
Vyzkoušeli jsme naftové plug-in hybridy Mercedesu: Proč musely také reagovat na nové emisní normy?
Vyzkoušeli jsme naftové plug-in hybridy Mercedesu: Proč musely také reagovat na nové emisní normy?
|
acz
Zepředu se hybridní třída E ničím neliší od standardních zážehových či dieselových modelů.
|
acz
Zezadu ji prozradí dobíjecí dvířka.
|
acz
Při jízdě necítíte rozdíl proti běžnému elektromobilu
|
acz
Známou nectností lithiových baterií jsou sklony k požárům. Proto všechny testovací vozy ve Stuttgartu byly vybaveny hasicími přístroji.
|
acz
Nové mercedesy řady EQ
|
acz
Nové mercedesy řady EQ
|
acz
Baterie s kapacitou 13,5 kWh citelně ubrala ze zavazadlového prostoru
|
acz
Na poskakování zácpami západoevropských měst jsou vozy s elektromotory ideálním řešením
|
acz
Základem hybridní pohonné jednotky je bezkomutátorový elektromotor umístěný místo měniče devítistupňového automatu. Zajímavost: na motoru je stále klasický 12V startér, a to aby v případě rychlé akcelerace nemusel elektromotor kromě pohonu vozidla ještě s
|
acz
Základem hybridní pohonné jednotky je bezkomutátorový elektromotor umístěný místo měniče devítistupňového automatu. Zajímavost: na motoru je stále klasický 12V startér, a to aby v případě rychlé akcelerace nemusel elektromotor kromě pohonu vozidla ještě s
|
acz
Limitující (kromě vysoké ceny vozu) je samozřejmě řídká síť plnicích stanic vodíku. Ve Stuttgartu najdete jednu.
|
acz
Plug-in hybridní Mercedes-AMG E 53 má české ceny. Překročí 3 miliony
Zánovní kompaktní SUV na UlovAuto.cz
TEST VW T-Cross 1.0 TSI DSG – Elektromobilitě vstříc i se spalovákem
Škoda Kodiaq aneb Tohle vás zajímalo nejvíce. Co umí a co ne?
Řídili jsme Lynk & Co 01: Jak jezdí čínské volvo na českých silnicích?
Rady před koupí Mazdy MX-6: Vzácnost, na které nevyděláte