Na ploše pro přední nohu jsou senzory, které udržují rovnováhu jednokolky. Nadlehčením špičky či paty se stabilita a motor vypnou.|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Onewheel XR|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Onewheel XR|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Onewheel XR|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Onewheel XR|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Onewheel XR|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Onewheel XR|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Jet rovně nepředstavuje až takovou vědu. Zato zatáčet již vyžaduje grif a trénink.|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Onewheel XR|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Onewheel XR|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Onewheel XR|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
V porovnání s mnohdy robustními elekrokoloběžkami jsou unicykly dobře skladné|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Elektrická jednokolka|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Elektrická jednokolka|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Elektrická jednokolka|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Elektrická jednokolka|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Elektrická jednokolka|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Elektrická jednokolka|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Elektrická jednokolka|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Elektrická jednokolka|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Elektrická jednokolka|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Elektrická jednokolka|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Elektrická jednokolka|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Ivan Sofin se začátečníky vždy absolvuje několik zkušebních jízd. „Většina lidí opravdu potřebuje při úvodních metrech pomoct,“ poznamenává odborník na jednokolky.|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Elektrická jednokolka|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Elektrická jednokolka|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Elektrická jednokolka|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Elektrická jednokolka|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Elektrická jednokolka|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Elektrická jednokolka|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Elektrická jednokolka|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Elektrická jednokolka|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Elektrická jednokolka|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Elektrická jednokolka|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Elektrická jednokolka|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
„Na unicykly, na nichž člověk stojí čelem, doporučuji vždy chrániče. Na udržení rovnováhy jsou totiž významně těžší,“ komentuje Ivan Sofin.|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Elektrická jednokolka|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Elektrická jednokolka|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Elektrická jednokolka|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Elektrická jednokolka|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek