Řádili jsme na jednokolce: Jak jsem se mýlil v jednokolce!
38
/
44
Prohlédnout znovu
Řádili jsme na jednokolce: Jak jsem se mýlil v jednokolce!
Onewheel XR
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Onewheel XR
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Onewheel XR
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Onewheel XR
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Na ploše pro přední nohu jsou senzory, které udržují rovnováhu jednokolky. Nadlehčením špičky či paty se stabilita a motor vypnou.
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Onewheel XR
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Onewheel XR
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Onewheel XR
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Onewheel XR
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Onewheel XR
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Onewheel XR
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jet rovně nepředstavuje až takovou vědu. Zato zatáčet již vyžaduje grif a trénink.
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Onewheel XR
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Onewheel XR
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Onewheel XR
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
V porovnání s mnohdy robustními elekrokoloběžkami jsou unicykly dobře skladné
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Elektrická jednokolka
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Elektrická jednokolka
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Elektrická jednokolka
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Elektrická jednokolka
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Elektrická jednokolka
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Elektrická jednokolka
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Elektrická jednokolka
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Elektrická jednokolka
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Elektrická jednokolka
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Elektrická jednokolka
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Elektrická jednokolka
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Ivan Sofin se začátečníky vždy absolvuje několik zkušebních jízd. „Většina lidí opravdu potřebuje při úvodních metrech pomoct,“ poznamenává odborník na jednokolky.
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Elektrická jednokolka
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Elektrická jednokolka
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Elektrická jednokolka
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Elektrická jednokolka
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Elektrická jednokolka
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Elektrická jednokolka
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Elektrická jednokolka
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Elektrická jednokolka
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Elektrická jednokolka
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Elektrická jednokolka
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Elektrická jednokolka
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
„Na unicykly, na nichž člověk stojí čelem, doporučuji vždy chrániče. Na udržení rovnováhy jsou totiž významně těžší,“ komentuje Ivan Sofin.
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Elektrická jednokolka
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Elektrická jednokolka
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Elektrická jednokolka
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Elektrická jednokolka
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Karbonu není nikdy dost? Do rukou Mansory už padl i Rolls-Royce Spectre
Subaru Legacy kvůli nízkým prodejům skončí. Jeho odkaz ale nezemře
BMW na umělecké vlně: Abstraktní i5 bude brázdit ulice Stockholmu
Tesla Model 3 Performance dá stovku za 3,1 sekundy. A nestojí jmění
Elektrický Mercedes-Benz G: Třítunový off-road o schopnosti nepřišel
Ford E-Transit dojede dál. S větší baterií zvládne až 402 km