Vyzkoušeli jsme rázový utahovák kol Parkside: Na takové to domácí přezouvání
17
/
25
Prohlédnout znovu
Vyzkoušeli jsme rázový utahovák kol Parkside: Na takové to domácí přezouvání
Utahovák kol Parkside
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Utahovák kol Parkside
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Utahovák kol Parkside
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Utahovák kol Parkside
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Utahovák kol Parkside
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Točivý moment se nastavuje v pěti stupních tlačítkem na rukojeti
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Utahovák kol Parkside
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Utahovák kol Parkside
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Utahovák kol Parkside
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Utahovák kol Parkside
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Utahovák kol Parkside
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Utahovák kol Parkside
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Utahovák kol Parkside
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Utahovák kol Parkside
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Světlo se spouští už lehkým zmáčknutím spouště, po pravdě u něj moc nevidíme smysl. Pogumované plochy kryjí i hrany, které se poškozují při odkládání utahováku na zem.
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Baterie se nabije za hodinu, její stav lze rychle zjistit
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Pojistný kroužek funguje efektivně a drží nástavce tak akorát, aby samy nepadaly
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Utahovák kol Parkside
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Utahovák kol Parkside
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Utahovák kol Parkside
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Utahovák kol Parkside
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Utahovák kol Parkside
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Utahovák kol Parkside
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Utahovák kol Parkside
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Utahovák kol Parkside
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Martin Vaculík a BMW i3: Vizionářský elektromobil z dob, kdy proti nim nikdo nic neměl
Co stojí před novým šéfem Audi? Takovou ofenzivu jsem nezažil, říká Gernot Döllner
Nesmrtelný Mercedes-Benz G: Většina vyrobených aut stále žije!
BMW kvůli Neue Klasse v Mexiku investuje 20 miliard korun
Splněný sen fanoušků Lancie: Kimera EVO37 v ikonických barvách Martini Racing
TEST Renault Scenic E-Tech EV87 – Bez strachu z dojezdu