Vyzkoušeli jsme rázový utahovák kol Parkside: Na takové to domácí přezouvání
21
/
25
Prohlédnout znovu
Vyzkoušeli jsme rázový utahovák kol Parkside: Na takové to domácí přezouvání
Utahovák kol Parkside
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Utahovák kol Parkside
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Utahovák kol Parkside
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Utahovák kol Parkside
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Utahovák kol Parkside
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Točivý moment se nastavuje v pěti stupních tlačítkem na rukojeti
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Utahovák kol Parkside
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Utahovák kol Parkside
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Utahovák kol Parkside
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Utahovák kol Parkside
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Utahovák kol Parkside
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Utahovák kol Parkside
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Utahovák kol Parkside
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Utahovák kol Parkside
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Světlo se spouští už lehkým zmáčknutím spouště, po pravdě u něj moc nevidíme smysl. Pogumované plochy kryjí i hrany, které se poškozují při odkládání utahováku na zem.
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Baterie se nabije za hodinu, její stav lze rychle zjistit
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Pojistný kroužek funguje efektivně a drží nástavce tak akorát, aby samy nepadaly
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Utahovák kol Parkside
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Utahovák kol Parkside
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Utahovák kol Parkside
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Utahovák kol Parkside
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Utahovák kol Parkside
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Utahovák kol Parkside
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Utahovák kol Parkside
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Utahovák kol Parkside
|
Svět motorů/Martin Vaculík
TEST Renault Scenic E-Tech EV87 – Bez strachu z dojezdu
Splněný sen fanoušků Lancie: Kimera EVO37 v ikonických barvách Martini Racing
Tesla šokuje: Propouští všech 500 lidí starajících se o nabíječky
Cadillac couvá. Spalováky v roce 2030 prodávat nepřestane
Znáte RAM Rampage? Čtyřválec přijíždí ve speciální verzi Night Edition
Saleen se nedrží zkrátka. Mustang naladil na 800 koní, nechce za něj moc