Vyzkoušeli jsme znovuvzkříšený autobus: Pojízdnou prodejnu Škodu 706 RTO!
25
/
33
Prohlédnout znovu
Vyzkoušeli jsme znovuvzkříšený autobus: Pojízdnou prodejnu Škodu 706 RTO!
Škoda 706 RTO
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda 706 RTO
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Šofér Lubomír Rotbauer se podle svých slov nejvíce nadře na kruhových objezdech
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda 706 RTO
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda 706 RTO
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda 706 RTO
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda 706 RTO
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda 706 RTO
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Naplnit regály zabere dvěma doplňovačům až půl dne
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda 706 RTO
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda 706 RTO
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda 706 RTO
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Autobus uvnitř příliš prostoru nenabízí. Výhodou toho ovšem je, že odrazuje od zbytečného zdržování.
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda 706 RTO
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Šestiválcový řadový motor se nachází v přídi vozu
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda 706 RTO
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda 706 RTO
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda 706 RTO
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda 706 RTO
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Rezervu podle Jiřího Trousila museli nahradit generátorem a kompresorem kvůli chlazení mléčných výrobků
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda 706 RTO
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda 706 RTO
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda 706 RTO
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda 706 RTO
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda 706 RTO
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Na jihu Čech si s detaily opravdu vyhráli. Například tohle plastové logo Karosy sehnali původní.
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda 706 RTO
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda 706 RTO
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda 706 RTO
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda 706 RTO
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda 706 RTO
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda 706 RTO
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
S omlazenou pojízdnou prodejnou hodlá českobudějovická mlékárna vyjíždět v letošním roce podstatně více. Zejména v letních měsících.
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Martin Vaculík a ojetá Škoda Octavia G-Tec: Další oběť konfliktu?
Nejúspěšnější cupra se chlubí nevídaně bohatou škálou motorů. Skvělá je i ojetá
Dacia Spring přijíždí na český trh, i bez dotace je za hubičku
Zachovalé ojetiny na LPG na UlovAuto.cz
TEST Audi A4 Avant 40 TDI – Dlouhé nohy za skvělou cenu
Před startem Rallye Šumava Klatovy: Kopecký chce jedenáctý titul