Vyzkoušeli jsme znovuvzkříšený autobus: Pojízdnou prodejnu Škodu 706 RTO!
28
/
33
Prohlédnout znovu
Vyzkoušeli jsme znovuvzkříšený autobus: Pojízdnou prodejnu Škodu 706 RTO!
Škoda 706 RTO
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda 706 RTO
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Šofér Lubomír Rotbauer se podle svých slov nejvíce nadře na kruhových objezdech
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda 706 RTO
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda 706 RTO
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda 706 RTO
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda 706 RTO
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda 706 RTO
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Naplnit regály zabere dvěma doplňovačům až půl dne
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda 706 RTO
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda 706 RTO
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda 706 RTO
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Autobus uvnitř příliš prostoru nenabízí. Výhodou toho ovšem je, že odrazuje od zbytečného zdržování.
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda 706 RTO
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Šestiválcový řadový motor se nachází v přídi vozu
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda 706 RTO
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda 706 RTO
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda 706 RTO
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda 706 RTO
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Rezervu podle Jiřího Trousila museli nahradit generátorem a kompresorem kvůli chlazení mléčných výrobků
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda 706 RTO
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda 706 RTO
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda 706 RTO
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda 706 RTO
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda 706 RTO
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Na jihu Čech si s detaily opravdu vyhráli. Například tohle plastové logo Karosy sehnali původní.
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda 706 RTO
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda 706 RTO
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda 706 RTO
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda 706 RTO
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda 706 RTO
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda 706 RTO
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
S omlazenou pojízdnou prodejnou hodlá českobudějovická mlékárna vyjíždět v letošním roce podstatně více. Zejména v letních měsících.
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Mitsubishi ASX prošlo faceliftem. Design zůstal věrný originálu
BMW 4 a i4 Gran Coupé jsou ještě hezčí a mají modernější multimédia
Karbonu není nikdy dost? Do rukou Mansory už padl i Rolls-Royce Spectre
Subaru Legacy kvůli nízkým prodejům skončí. Jeho odkaz ale nezemře
BMW na umělecké vlně: Abstraktní i5 bude brázdit ulice Stockholmu
Tesla Model 3 Performance dá stovku za 3,1 sekundy. A nestojí jmění