Vyzkoušeli jsme znovuvzkříšený autobus: Pojízdnou prodejnu Škodu 706 RTO!
8
/
33
Prohlédnout znovu
Vyzkoušeli jsme znovuvzkříšený autobus: Pojízdnou prodejnu Škodu 706 RTO!
Škoda 706 RTO
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda 706 RTO
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Šofér Lubomír Rotbauer se podle svých slov nejvíce nadře na kruhových objezdech
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda 706 RTO
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda 706 RTO
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda 706 RTO
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda 706 RTO
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda 706 RTO
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Naplnit regály zabere dvěma doplňovačům až půl dne
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda 706 RTO
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda 706 RTO
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda 706 RTO
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Autobus uvnitř příliš prostoru nenabízí. Výhodou toho ovšem je, že odrazuje od zbytečného zdržování.
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda 706 RTO
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Šestiválcový řadový motor se nachází v přídi vozu
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda 706 RTO
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda 706 RTO
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda 706 RTO
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda 706 RTO
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Rezervu podle Jiřího Trousila museli nahradit generátorem a kompresorem kvůli chlazení mléčných výrobků
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda 706 RTO
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda 706 RTO
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda 706 RTO
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda 706 RTO
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda 706 RTO
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Na jihu Čech si s detaily opravdu vyhráli. Například tohle plastové logo Karosy sehnali původní.
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda 706 RTO
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda 706 RTO
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda 706 RTO
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda 706 RTO
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda 706 RTO
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda 706 RTO
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
S omlazenou pojízdnou prodejnou hodlá českobudějovická mlékárna vyjíždět v letošním roce podstatně více. Zejména v letních měsících.
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Nesmrtelný Mercedes-Benz G: Většina vyrobených aut stále žije!
BMW kvůli Neue Klasse v Mexiku investuje 20 miliard korun
Splněný sen fanoušků Lancie: Kimera EVO37 v ikonických barvách Martini Racing
TEST Renault Scenic E-Tech EV87 – Bez strachu z dojezdu
Tesla šokuje: Propouští všech 500 lidí starajících se o nabíječky
Cadillac couvá. Spalováky v roce 2030 prodávat nepřestane