Vznikla společnost na sdílení těch nejluxusnějších aut
19
/
70
Prohlédnout znovu
Vznikla společnost na sdílení těch nejluxusnějších aut
Goldsainte
|
Goldsainte
Rolls-Royce Cullinan
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Rolls-Royce Cullinan
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Cullinan se od bratrů liší vyšší, symetrickou palubní deskou. Funkce vozu se tradičně ovládají kombinací moderních prvků a nostalgických tlačítek. Volba materiálů je čistě na klientovi.
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Rolls-Royce Cullinan
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Rolls-Royce Cullinan
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Rolls-Royce Cullinan
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Rolls-Royce Cullinan
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Rolls-Royce Cullinan
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Rolls-Royce Cullinan
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Rolls-Royce Cullinan
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Cullinan stojí na stejné hliníkové platformě jako phantom, má ale stálý pohon všech kol a v terénu skutečně umí
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Rolls-Royce Cullinan
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Samostatná sedadla s barem a příčka mezi kufrem přijdou na půl milionu. Veškeré palubní funkce můžete ovládat, jako byste seděli vpředu.
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Rolls-Royce Cullinan
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Rolls-Royce Cullinan
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Rolls-Royce Cullinan
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Rolls-Royce Cullinan
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Rolls-Royce Cullinan
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Rolls-Royce Cullinan
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Rolls-Royce Cullinan
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Rolls-Royce Cullinan
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Rolls-Royce Cullinan
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Rolls-Royce Cullinan
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Rolls-Royce Cullinan
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Rolls-Royce Cullinan
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Jak phantom, tak cullinan nabízejí příplatkový bar pro zadní sedadla. Mezi opěradly se chladí šampaňské a sklenky, v loketní opěrce čeká na svou příležitost whisky.
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Jak phantom, tak cullinan nabízejí příplatkový bar pro zadní sedadla. Mezi opěradly se chladí šampaňské a sklenky, v loketní opěrce čeká na svou příležitost whisky.
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Rolls-Royce Cullinan
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Rolls-Royce Cullinan
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Rolls-Royce Cullinan
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Rolls-Royce Cullinan
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Rolls-Royce Cullinan
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Rolls-Royce Cullinan
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Rolls-Royce Cullinan
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Rolls-Royce Cullinan
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Rolls-Royce Cullinan
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Rolls-Royce Cullinan
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Rolls-Royce Cullinan
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Rolls-Royce Cullinan
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Rolls-Royce Cullinan
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Rolls-Royce Cullinan
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Rolls-Royce Cullinan
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Rolls-Royce Cullinan
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Rolls-Royce Cullinan
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Rolls-Royce Cullinan
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Rolls-Royce Cullinan
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Rolls-Royce Cullinan
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Rolls-Royce Cullinan
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Rolls-Royce Cullinan
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Rolls-Royce Cullinan
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Rolls-Royce Cullinan
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Rolls-Royce Cullinan
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Rolls-Royce Cullinan
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Rolls-Royce Cullinan
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Rolls-Royce Cullinan
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Rolls-Royce Cullinan
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Náš vůz měl kufr oddělený od interiéru sklem, aby na cestující při otevření nefoukalo. Přikoupit si můžete vyhlídková křesílka se stolkem.
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Rolls-Royce Cullinan
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Rolls-Royce Cullinan
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Společným znakem limuzíny i SUV je sametový dvakrát přeplňovaný dvanáctiválec 6.75/420 kW. Konkurenční W12 od Bentley mu může závidět jemnost a charakter.
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Rolls-Royce Cullinan
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Rolls-Royce Cullinan
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Rolls-Royce Cullinan
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Rolls-Royce Cullinan
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Rolls-Royce Cullinan
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Rolls-Royce Cullinan
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Rolls-Royce Cullinan
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Rolls-Royce Cullinan
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Rolls-Royce Cullinan
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Světové Auto roku 2024 je Kia EV9. Cenu za design získala Toyota Prius
Mercedes G prošel modernizací. Dostal hybridy a přišel o slabší V8
Ojeté BMW 7 E65/E66 s motory N62: Cesta z bludného kruhu?
Toyota a Lexus pořádají festival mobility. Bude to radost nejen z jízdy
Volvo definitivně končí s diesely. Ještě nedávno je přitom Švédové vychvalovali
Jeep Avenger a Grand Cherokee - David a Goliáš