Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Vznikla společnost na sdílení těch nejluxusnějších aut

Mirek Mazal
Diskuze (1)

Nově založená služba by měla expandovat za dalšími zájemci o svezení v prémiové třídě bez potřeby tučného konta. Každý dostane možnost cítit přednosti vlajkových lodí globálního automobilového trhu.

Luxusní segment automobilového trhu patří úspěšným lidem, pomineme-li nabytí majetku zpochybnitelným způsobem nebo výhrou ve sportce. Pocit dobře odvedené práce při každém kilometru je vyhrazen dost uzavřené části společnosti pohybující se na vrcholu životní úrovně. Nově založená firma v USA umožňuje propojit rozdílné společenské vrstvy a každý dostane šanci okusit život smetánky bez potřeby šestimístného konta.

Empatický start-up ze Severní Karolíny pod názvem Goldsainte nabízí svezení v opulentních vozidlech. Průměrná cena zážitku se pohybuje kolem 149 dolarů (3200 Kč) za jízdu. „Bylo to celé o poskytnutí přístupu a příležitostí. Obecně platí, že není mnoho lidí, kteří mají přístup k těmto vozům. Mnoho komunit se k nim nedostane,“ přiblížil detaily zakladatel společnosti Andre Powell.

Princip Goldsainte je jednoduchý. Podobně jako například u Uberu si registrovaní zájemci objednají jízdu prostřednictvím webu nebo mobilní aplikace. Aktuálně mají na výběr čtyři představitele nejluxusnější třídy aut: limuzíny zastupuje Bentley Flying Spur a Mercedes-Maybach S, zatímco moderní SUV reprezentují vlajkové lodě Bentley Bentayga nebo Rolls-Royce Cullinan. Systém objednávek vyžaduje čas vyzvednutí a cíl cesty.

Od Uberu se Goldsainte odlišuje doplňkovými nabídkami. Zájemci mohou přizpůsobit trasu, k dispozici je časově omezený výlet, okružní jízda nebo jedno místo určení dosažitelné přes volitelný počet zastávek. Potěší možnost předem objednat hudbu či vnitřní klima a dokonce i jídlo s pitím. Termíny krátkodobých i dlouhodobých výpůjček jsou vypsané na následující hodiny, dny a měsíce.

Novinkou je členská základna, protože Goldsainte se tituluje prvním členem klubu pozemní dopravy na světě. S registrací do klubu se pojí slibované přednosti, které nejsou zadarmo. Členství stojí vstupní poplatek 249 USD (5400 Kč), po dvou letech klidu bude třeba začít doplácet 25 USD (545 Kč) měsíčně. Flotila je pro klubové jedince zpoplatněna průměrnou hodinovou částkou 99 USD (2160 Kč), nezaregistrovaní klienti zaplatí zmíněných 149 USD (3200 Kč) za každou jízdu. Srovnávaný Uber vyjde levněji, ovšem chybí vrcholné modely aut a dodatečný servis.

Rozvíjející se start-up zatím funguje v Jihoatlantské oblasti USA, jistotou je snaha expandovat do celé země a možná za hranice kontinentu. Nejbližší strategické plány začínajícího podnikání počítají s Los Angeles, Dallasem či New Yorkem.

Video se připravuje ...

Mirek Mazal
Diskuze (1)

Doporučujeme