S motorem uloženým napříč před zadní poháněnou nápravou má tenhle vůz s výchozí 205 společné jen málo|
Zdroj: Auto Bild Klassik
Rychloměr cejchovaný do 260 km/h vypadá efektně, auto ale jede maximálně 210 km/h|
Zdroj: Auto Bild Klassik
Dvouramenný kožený volant je stejný jako v původní 205 GTI. Pedál plynu je uchycený dole podobně jako třeba u BMW. Ovladače ventilace a topení jsou stejné jako u první verze palubní desky standardní 205.|
Zdroj: Auto Bild Klassik
Peugeot 205 Turbo 16|
Zdroj: Auto Bild Klassik
Přední sedadla jsou umístěna na boxech, v nichž jsou ukryty dvě palivové nádrže. I proto se sedí dost vysoko.|
Zdroj: Auto Bild Klassik
Čelní pohled odhalí, o kolik je širší verze Turbo 16 v porovnání se standardní 205, včetně verze GTI|
Zdroj: Auto Bild Klassik
Záď se vyklápí spolu se zadními bočnicemi. Umožňuje velmi dobrý přístup k pohonu vozidla.|
Zdroj: Auto Bild Klassik
Motor uložený před zadní nápravou přináší také velmi malý moment setrvačnosti neboli polární moment. Auto se tak v zatáčkách chová neutrálně, což ale může být zrádné.|
Zdroj: Auto Bild Klassik
V přídi se neukrývá zavazadelník, jak by se mohlo zdát, ale prostor pro uložení rezervního kola. A také hydrauliky brzd. Všimněte se příčné výztuhy předních podběhů.|
Zdroj: Auto Bild Klassik
Přeplňovaná osmnáctistovka z řady XU s hliníkovým blokem je zcela ojedinělou verzí motorů této řady. Nikde jinde nefigurovala.|
Zdroj: Auto Bild Klassik