Lancia Dedra 2.0 i.e.|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Přístrojový štít pokrývá polovinu palubní desky, řidič však má veškeré ukazatele vždy vzorně na očích|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Lancia Dedra 2.0 i.e.|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Uvnitř kabiny bychom čekali ledacos, jen ne obklad středového panelu pravým dřevem. Lancia brala svoji prémiovou pozici vždy s vážností.|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Rádio s paměťmi stanic a přehrávačem kazet s funkcí autoreverse bylo počátkem 90. let na vrcholu|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Každý z krajních cestujících v druhé řadě má k dispozici hlavovou opěrku, nechybí ani společná čtecí lampička|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Zadní lavice s přesně definovanými prostory pro krajní pasažéry a společnou sklopnou loketní opěrkou uprostřed je velmi příjemná|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Elektrické ovládání předních oken patřilo ke standardu|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Lancia Dedra 2.0 i.e.|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Tvar dveřních výplní je umělecky vypracovaný, látka čalounění má vysokou jakost i šmrnc. Součástí loketní opěrky je i varovná odrazka otevřených dveří.|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Lancia Dedra 2.0 i.e.|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Prestižní sedan střední třídy nemusí být vždy temná, chromované prvky v kombinaci s provokativně červeným lakem vypadají neotřele|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Lancia Dedra 2.0 i.e.|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Lancia Dedra 2.0 i.e.|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Dvoudílné lampy využívaly předpisové oranžové kryty blikačů, v roce 1994 se změnily v kouřové a převzalo je i kombi SW|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Zavazadlový prostor odpovídá zažitým představám o sedanu střední třídy, čalounění holých plechů víka by si však zasloužil|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Příčně uložený dvoulitr je pro dedru důstojný, vedle pětistupňové převodovky mohl být osazen čtyřstupňovým automatem|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Lancia Dedra 2.0 i.e.|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Lancia Dedra 2.0 i.e.|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Lancia Dedra 2.0 i.e.|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Lancia Dedra SW|
Zdroj: Lancia
Lancia Dedra SW|
Zdroj: Lancia
Po Themě SW se opožděně dočkal verze kombi také menší sedan Dedra. Délka novinky se proti výchozí limuzíně prakticky nezměnila, stejné zůstaly dokonce i zadní svítilny.|
Zdroj: Lancia