Vzpomínáte na Maserati Merak? Neptunova placka se dělala 11 let, přesto je vzácná

3/30
Přehled fotografií
Zavřít
  • Maserati Merak
    Maserati Merak| Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
  • Maserati Merak
    Maserati Merak| Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
  • Maserati Merak
    Maserati Merak| Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
  • Autorádio má zásuvku umístěnou vlevo od volantu, přímo pod výdechem ventilace
    Autorádio má zásuvku umístěnou vlevo od volantu, přímo pod výdechem ventilace| Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
  • Maserati Merak
    Maserati Merak| Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
  • Maserati Merak
    Maserati Merak| Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
  • Nízké stavbě karoserie odpovídá také úhel položení předních sedadel, připomínajících spíše pohodlná lehátka…
    Nízké stavbě karoserie odpovídá také úhel položení předních sedadel, připomínajících spíše pohodlná lehátka…| Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
  • Maserati Merak
    Maserati Merak| Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
  • Maserati Merak
    Maserati Merak| Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
  • Maserati Merak
    Maserati Merak| Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
  • Sportovní palubní desce vévodí mohutný středový tunel a přístrojový štít s mnoha kruhovými ukazateli. Jakost čalounění odpovídá luxusnímu segmentu.
    Sportovní palubní desce vévodí mohutný středový tunel a přístrojový štít s mnoha kruhovými ukazateli. Jakost čalounění odpovídá luxusnímu segmentu.| Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
  • Dozadu se nasoukat nezkoušejte, dál než do první zatáčky tam stejně nevydržíte
    Dozadu se nasoukat nezkoušejte, dál než do první zatáčky tam stejně nevydržíte| Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
  • Maserati Merak
    Maserati Merak| Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
  • Maserati Merak
    Maserati Merak| Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
  • Maserati Merak
    Maserati Merak| Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
  • Kilometr s pevným startem zvládl merak za půlminutu, na konci úseku už pokořil 180 km/h
    Kilometr s pevným startem zvládl merak za půlminutu, na konci úseku už pokořil 180 km/h| Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
  • Jen málo automobilů se chlubí natolik charakteristickou siluetou, že si ji po prvním setkání zapamatujete navždy. Maserati Merak tohle kouzlo má!
    Jen málo automobilů se chlubí natolik charakteristickou siluetou, že si ji po prvním setkání zapamatujete navždy. Maserati Merak tohle kouzlo má!| Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
  • Maserati Merak
    Maserati Merak| Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
  • V jednom z vůbec nejdeštivějších dní uplynulého podzimu nám merak prokázal bezpečné jízdní vlastnosti, dané příkladně rozkročeným podvozkem a placatou karoserií
    V jednom z vůbec nejdeštivějších dní uplynulého podzimu nám merak prokázal bezpečné jízdní vlastnosti, dané příkladně rozkročeným podvozkem a placatou karoserií| Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
  • V případě původního modelu Bora pod stejnou kapotou trůnil vidlicový osmiválec, ani v případě menšího motoru V6 však merak volným místem nikterak nehýří
    V případě původního modelu Bora pod stejnou kapotou trůnil vidlicový osmiválec, ani v případě menšího motoru V6 však merak volným místem nikterak nehýří| Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
  • Originální, komplikovaný design litých disků kontrastuje s jednoduchou siluetou karoserie, zadní převis je navzdory rozprostření motoru proti přídi kraťoučký
    Originální, komplikovaný design litých disků kontrastuje s jednoduchou siluetou karoserie, zadní převis je navzdory rozprostření motoru proti přídi kraťoučký| Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
  • Dveřní kliky připomínají doby vlastnictví Maserati Francouzi. Stejné má i kupé Citroën SM.
    Dveřní kliky připomínají doby vlastnictví Maserati Francouzi. Stejné má i kupé Citroën SM.| Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
  • Kruhová zrcátka nejsou nejpraktičtější, ale k nevšedním historickým kupé patří
    Kruhová zrcátka nejsou nejpraktičtější, ale k nevšedním historickým kupé patří| Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
  • Dominanty nízké zádě jsou jasné, svítilny tvarem i uspořádáním připomínají klasické soudobé sedany
    Dominanty nízké zádě jsou jasné, svítilny tvarem i uspořádáním připomínají klasické soudobé sedany| Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
  • Maserati Merak
    Maserati Merak| Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
  • Maserati Merak
    Maserati Merak| Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
  • Maserati Merak
    Maserati Merak| Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
  • Maserati Merak
    Maserati Merak| Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
  • Siluetu karoserie dotvářejí lišty, bez nichž by merak při bočním pohledu připomínal spíše pickup než stylové sportovní kupé
    Siluetu karoserie dotvářejí lišty, bez nichž by merak při bočním pohledu připomínal spíše pickup než stylové sportovní kupé| Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
  • Víčko hrdla nádrže najdete na levém zadním blatníku, což usnadňuje tankování držením pistole během čerpání paliva seshora. Navíc víčko neruší boční design vozu.
    Víčko hrdla nádrže najdete na levém zadním blatníku, což usnadňuje tankování držením pistole během čerpání paliva seshora. Navíc víčko neruší boční design vozu.| Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Maserati Merak
Maserati Merak
Maserati Merak
Autorádio má zásuvku umístěnou vlevo od volantu, přímo pod výdechem ventilace
Maserati Merak
Maserati Merak
Nízké stavbě karoserie odpovídá také úhel položení předních sedadel, připomínajících spíše pohodlná lehátka…
Maserati Merak
Maserati Merak
Maserati Merak
Sportovní palubní desce vévodí mohutný středový tunel a přístrojový štít s mnoha kruhovými ukazateli. Jakost čalounění odpovídá luxusnímu segmentu.
Dozadu se nasoukat nezkoušejte, dál než do první zatáčky tam stejně nevydržíte
Maserati Merak
Maserati Merak
Maserati Merak
Kilometr s pevným startem zvládl merak za půlminutu, na konci úseku už pokořil 180 km/h
Jen málo automobilů se chlubí natolik charakteristickou siluetou, že si ji po prvním setkání zapamatujete navždy. Maserati Merak tohle kouzlo má!
Maserati Merak
V jednom z vůbec nejdeštivějších dní uplynulého podzimu nám merak prokázal bezpečné jízdní vlastnosti, dané příkladně rozkročeným podvozkem a placatou karoserií
V případě původního modelu Bora pod stejnou kapotou trůnil vidlicový osmiválec, ani v případě menšího motoru V6 však merak volným místem nikterak nehýří
Originální, komplikovaný design litých disků kontrastuje s jednoduchou siluetou karoserie, zadní převis je navzdory rozprostření motoru proti přídi kraťoučký
Dveřní kliky připomínají doby vlastnictví Maserati Francouzi. Stejné má i kupé Citroën SM.
Kruhová zrcátka nejsou nejpraktičtější, ale k nevšedním historickým kupé patří
Dominanty nízké zádě jsou jasné, svítilny tvarem i uspořádáním připomínají klasické soudobé sedany
Maserati Merak
Maserati Merak
Maserati Merak
Maserati Merak
Siluetu karoserie dotvářejí lišty, bez nichž by merak při bočním pohledu připomínal spíše pickup než stylové sportovní kupé
Víčko hrdla nádrže najdete na levém zadním blatníku, což usnadňuje tankování držením pistole během čerpání paliva seshora. Navíc víčko neruší boční design vozu.