Vzpomínáte na Mazdu 323 F? Krásnější auto tehdy nikdo nepředstavil

36/49
Zavřít
  • Mazda 323 F
    Mazda 323 F| Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
  • Mazda 323 F
    Mazda 323 F| Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
  • Mazda 323 F
    Mazda 323 F| Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
  • Inzeráty propagujícími Mazdu se to v českém porevolučním tisku hemžilo, vyšší ceny kompenzovala vedle bohaté výbavy šestiletá záruka proti korozi
    Inzeráty propagujícími Mazdu se to v českém porevolučním tisku hemžilo, vyšší ceny kompenzovala vedle bohaté výbavy šestiletá záruka proti korozi| Zdroj: Auto Tip Klassik
  • Při tvorbě materiálu jsme mezi diapozitivy nalezli dobovou fotografii sedanu a kombi 323 z roku 1993
    Při tvorbě materiálu jsme mezi diapozitivy nalezli dobovou fotografii sedanu a kombi 323 z roku 1993| Zdroj: Auto Tip Klassik
  • Proti silniční šedi bojovaly automobilky v devadesátkách pestrými odstíny laků, což křičelo i z inzerce
    Proti silniční šedi bojovaly automobilky v devadesátkách pestrými odstíny laků, což křičelo i z inzerce| Zdroj: Auto Tip Klassik
  • Mazda 323 F
    Mazda 323 F| Zdroj: Auto Tip Klassik
  • Poslední vydání Mazdy 323 vsadilo na moderní design karoserie i interiéru, skalní fandy předchozích generací však zvenčí ani uvnitř ničím neuchvátilo
    Poslední vydání Mazdy 323 vsadilo na moderní design karoserie i interiéru, skalní fandy předchozích generací však zvenčí ani uvnitř ničím neuchvátilo| Zdroj: Auto Tip Klassik
  • Mazda 323 F
    Mazda 323 F| Zdroj: Auto Tip Klassik
  • Podzim roku 1994 přinesl na trh kupé, fastback a sedan, na jaře 1997 spolu s modernizací dorazil i třídveřový hatchback
    Podzim roku 1994 přinesl na trh kupé, fastback a sedan, na jaře 1997 spolu s modernizací dorazil i třídveřový hatchback| Zdroj: Auto Tip Klassik
  • Mazda 323 F (BA) (1994)
    Mazda 323 F (BA) (1994)| Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
  • Palubní deska s airbagy a moderní architekturou je velmi nadčasová, designéry chválíme za prosté, leč elegantní dílo
    Palubní deska s airbagy a moderní architekturou je velmi nadčasová, designéry chválíme za prosté, leč elegantní dílo| Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
  • Mazda 323 F (BA) (1994)
    Mazda 323 F (BA) (1994)| Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
  • Mazda 323 F (BA) (1994)
    Mazda 323 F (BA) (1994)| Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
  • Mazda 323 F (BA) (1994)
    Mazda 323 F (BA) (1994)| Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
  • Přední sedačky zůstaly i v novém modelu komfortní, škoda jen nepohodlně tvrdé společné loketní opěrky mezi nimi
    Přední sedačky zůstaly i v novém modelu komfortní, škoda jen nepohodlně tvrdé společné loketní opěrky mezi nimi| Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
  • Loketní opěrku podědilo opěradlo po minulé generaci, opěrky se však osamostatnily a potah sedadel vsadil na modernější strukturu látky
    Loketní opěrku podědilo opěradlo po minulé generaci, opěrky se však osamostatnily a potah sedadel vsadil na modernější strukturu látky| Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
  • Mazda 323 F (BA) (1994)
    Mazda 323 F (BA) (1994)| Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
  • Elektricky výsuvné střešní okno zůstalo v nabídce i po roce 1994, klimatizaci u nás zákazníci příliš neznali, a tak ji ani nevyžadovali
    Elektricky výsuvné střešní okno zůstalo v nabídce i po roce 1994, klimatizaci u nás zákazníci příliš neznali, a tak ji ani nevyžadovali| Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
  • Mazda 323 F (BA) (1994)
    Mazda 323 F (BA) (1994)| Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
  • Krásnější auto nižší střední třídy než Mazdu 323 F jiná automobilka v devadesátých letech nepředstavila
    Krásnější auto nižší střední třídy než Mazdu 323 F jiná automobilka v devadesátých letech nepředstavila| Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
  • Mazda 323 F (BA) (1994)
    Mazda 323 F (BA) (1994)| Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
  • Mazda 323 F (BA) (1994)
    Mazda 323 F (BA) (1994)| Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
  • Mazda 323 F (BA) (1994)
    Mazda 323 F (BA) (1994)| Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
  • Mazda 323 F (BA) (1994)
    Mazda 323 F (BA) (1994)| Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
  • Hlavní mezigenerační rozdíl v zavazadelníku představuje zvětšené víko, rozevírající se až k nárazníku
    Hlavní mezigenerační rozdíl v zavazadelníku představuje zvětšené víko, rozevírající se až k nárazníku| Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
  • Osmnáctistovka na rozdíl od soudobého kupé MX-3 využívá pouze čtveřici válců, šestiválce pro Mazdu 323 F BA vsadily na dvoulitrový objem
    Osmnáctistovka na rozdíl od soudobého kupé MX-3 využívá pouze čtveřici válců, šestiválce pro Mazdu 323 F BA vsadily na dvoulitrový objem| Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
  • Litý disk kola se středovou pokličkou vypadá hezky, ale známe i mnohem působivější designy
    Litý disk kola se středovou pokličkou vypadá hezky, ale známe i mnohem působivější designy| Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
  • Projektorové přední reflektory se proti předchůdci chlubily mnohem lepší svítivostí, jenže hlavní efekt zmizel. Blikače zůstaly pod nimi.
    Projektorové přední reflektory se proti předchůdci chlubily mnohem lepší svítivostí, jenže hlavní efekt zmizel. Blikače zůstaly pod nimi.| Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
  • Mazda 323 F (BA) (1994)
    Mazda 323 F (BA) (1994)| Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
  • Mazda 323 F (BA) (1994)
    Mazda 323 F (BA) (1994)| Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
  • Mazda 323 F (BA) (1994)
    Mazda 323 F (BA) (1994)| Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
  • Mazda 323 F (BG) (1994)
    Mazda 323 F (BG) (1994)| Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
  • Japonské automobily v interiéru většinou zastaraly rychleji než evropské. V tomto případě však jednoduchá a uklizená palubní deska modelu BG působí dodnes nadčasově.
    Japonské automobily v interiéru většinou zastaraly rychleji než evropské. V tomto případě však jednoduchá a uklizená palubní deska modelu BG působí dodnes nadčasově.| Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
  • Mazda 323 F (BG) (1994)
    Mazda 323 F (BG) (1994)| Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
  • Mazda 323 F (BG) (1994)
    Mazda 323 F (BG) (1994)| Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
  • Přední sedadla jsou pohodlná a hezká. Cestujícím je dopřána spousta prostoru.
    Přední sedadla jsou pohodlná a hezká. Cestujícím je dopřána spousta prostoru.| Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
  • Zadní opěrky jsou spíše naznačené, v nižší střední třídě působila sklopná loketní opěrka luxusně
    Zadní opěrky jsou spíše naznačené, v nižší střední třídě působila sklopná loketní opěrka luxusně| Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
  • Mazda 323 F (BG) (1994)
    Mazda 323 F (BG) (1994)| Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
  • Dnešní klimatizaci v osmdesátých letech nahrazovalo otevíratelné střešní okno, jež nabízela i klasická kompaktní mazda
    Dnešní klimatizaci v osmdesátých letech nahrazovalo otevíratelné střešní okno, jež nabízela i klasická kompaktní mazda| Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
  • Mazda 323 F (BG) (1994)
    Mazda 323 F (BG) (1994)| Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
  • Mazda 323 F (BG) (1994)
    Mazda 323 F (BG) (1994)| Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
  • Mazda 323 F (BG) (1994)
    Mazda 323 F (BG) (1994)| Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
  • Zavazadlový prostor původního modelu je štědrý, k žánru konce osmdesátek patří pevným zadním čelem omezený přístup
    Zavazadlový prostor původního modelu je štědrý, k žánru konce osmdesátek patří pevným zadním čelem omezený přístup| Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
  • Šestnáctistovka představovala v nabídce modelu 323 F BG druhý nejslabší motor. Přesto i díky tunové hmotnosti přebohatě stačila.
    Šestnáctistovka představovala v nabídce modelu 323 F BG druhý nejslabší motor. Přesto i díky tunové hmotnosti přebohatě stačila.| Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
  • Litá kola patřívala do katalogu příslušenství a zdaleka ne každý za ně byl ochoten připlácet. Ani základní poklice však nevypadají špatně.
    Litá kola patřívala do katalogu příslušenství a zdaleka ne každý za ně byl ochoten připlácet. Ani základní poklice však nevypadají špatně.| Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
  • Výklopné čelní světlomety vypadají zpoza volantu nevšedně. A co teprve při míjení z protijedoucího vozu! Poziční svítilny sousedí s blikači pod společným spodním krytem.
    Výklopné čelní světlomety vypadají zpoza volantu nevšedně. A co teprve při míjení z protijedoucího vozu! Poziční svítilny sousedí s blikači pod společným spodním krytem.| Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
  • Reflexní proužek mezi zadními svítilnami byl na počátku devadesátek módní hit
    Reflexní proužek mezi zadními svítilnami byl na počátku devadesátek módní hit| Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
  • Mazda 323 F (BG) (1994)
    Mazda 323 F (BG) (1994)| Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Mazda 323 F
Mazda 323 F
Mazda 323 F
Inzeráty propagujícími Mazdu se to v českém porevolučním tisku hemžilo, vyšší ceny kompenzovala vedle bohaté výbavy šestiletá záruka proti korozi
Při tvorbě materiálu jsme mezi diapozitivy nalezli dobovou fotografii sedanu a kombi 323 z roku 1993
Proti silniční šedi bojovaly automobilky v devadesátkách pestrými odstíny laků, což křičelo i z inzerce
Mazda 323 F
Poslední vydání Mazdy 323 vsadilo na moderní design karoserie i interiéru, skalní fandy předchozích generací však zvenčí ani uvnitř ničím neuchvátilo
Mazda 323 F
Podzim roku 1994 přinesl na trh kupé, fastback a sedan, na jaře 1997 spolu s modernizací dorazil i třídveřový hatchback
Mazda 323 F (BA) (1994)
Palubní deska s airbagy a moderní architekturou je velmi nadčasová, designéry chválíme za prosté, leč elegantní dílo
Mazda 323 F (BA) (1994)
Mazda 323 F (BA) (1994)
Mazda 323 F (BA) (1994)
Přední sedačky zůstaly i v novém modelu komfortní, škoda jen nepohodlně tvrdé společné loketní opěrky mezi nimi
Loketní opěrku podědilo opěradlo po minulé generaci, opěrky se však osamostatnily a potah sedadel vsadil na modernější strukturu látky
Mazda 323 F (BA) (1994)
Elektricky výsuvné střešní okno zůstalo v nabídce i po roce 1994, klimatizaci u nás zákazníci příliš neznali, a tak ji ani nevyžadovali
Mazda 323 F (BA) (1994)
Krásnější auto nižší střední třídy než Mazdu 323 F jiná automobilka v devadesátých letech nepředstavila
Mazda 323 F (BA) (1994)
Mazda 323 F (BA) (1994)
Mazda 323 F (BA) (1994)
Mazda 323 F (BA) (1994)
Hlavní mezigenerační rozdíl v zavazadelníku představuje zvětšené víko, rozevírající se až k nárazníku
Osmnáctistovka na rozdíl od soudobého kupé MX-3 využívá pouze čtveřici válců, šestiválce pro Mazdu 323 F BA vsadily na dvoulitrový objem
Litý disk kola se středovou pokličkou vypadá hezky, ale známe i mnohem působivější designy
Projektorové přední reflektory se proti předchůdci chlubily mnohem lepší svítivostí, jenže hlavní efekt zmizel. Blikače zůstaly pod nimi.
Mazda 323 F (BA) (1994)
Mazda 323 F (BA) (1994)
Mazda 323 F (BA) (1994)
Mazda 323 F (BG) (1994)
Japonské automobily v interiéru většinou zastaraly rychleji než evropské. V tomto případě však jednoduchá a uklizená palubní deska modelu BG působí dodnes nadčasově.
Mazda 323 F (BG) (1994)
Mazda 323 F (BG) (1994)
Přední sedadla jsou pohodlná a hezká. Cestujícím je dopřána spousta prostoru.
Zadní opěrky jsou spíše naznačené, v nižší střední třídě působila sklopná loketní opěrka luxusně
Mazda 323 F (BG) (1994)
Dnešní klimatizaci v osmdesátých letech nahrazovalo otevíratelné střešní okno, jež nabízela i klasická kompaktní mazda
Mazda 323 F (BG) (1994)
Mazda 323 F (BG) (1994)
Mazda 323 F (BG) (1994)
Zavazadlový prostor původního modelu je štědrý, k žánru konce osmdesátek patří pevným zadním čelem omezený přístup
Šestnáctistovka představovala v nabídce modelu 323 F BG druhý nejslabší motor. Přesto i díky tunové hmotnosti přebohatě stačila.
Litá kola patřívala do katalogu příslušenství a zdaleka ne každý za ně byl ochoten připlácet. Ani základní poklice však nevypadají špatně.
Výklopné čelní světlomety vypadají zpoza volantu nevšedně. A co teprve při míjení z protijedoucího vozu! Poziční svítilny sousedí s blikači pod společným spodním krytem.
Reflexní proužek mezi zadními svítilnami byl na počátku devadesátek módní hit
Mazda 323 F (BG) (1994)