Wartburg na peroxid vodíku: Kde udělali soudruzi z NDR chybu?

10/20
Zavřít
  • Wartburg na peroxid vodíku
    Wartburg na peroxid vodíku| Zdroj: Svět motorů
  • Wartburg na peroxid vodíku
    Wartburg na peroxid vodíku| Zdroj: Svět motorů
  • Jako palivová nádrž sloužily konve na mléko umístěné buď v kufru, nebo na vozíku
    Jako palivová nádrž sloužily konve na mléko umístěné buď v kufru, nebo na vozíku| Zdroj: Svět motorů
  • Wartburg na peroxid vodíku
    Wartburg na peroxid vodíku| Zdroj: Svět motorů
  • Doktor Glaubrecht si nechal svůj vynález auta na peroxid vodíku i patentovat
    Doktor Glaubrecht si nechal svůj vynález auta na peroxid vodíku i patentovat| Zdroj: Svět motorů
  • Wartburg na peroxid vodíku
    Wartburg na peroxid vodíku| Zdroj: Svět motorů
  • Hans Joachim Glaubrecht i v pokročilém věku rád ukazoval zájemcům svého peroxidového wartburga
    Hans Joachim Glaubrecht i v pokročilém věku rád ukazoval zájemcům svého peroxidového wartburga| Zdroj: Svět motorů
  • Doktor Hans-Joachim Glaubrecht byl původně zemědělským inženýrem a měl na starosti vodní pumpy. Dožil se úctyhodných 91 let a aktivní byl až do konce svého života. Pocházel z města Torgau v Sasku, které se proslavilo na konci 2. světové války. Právě v Torgau na mostě přes Labe se 25. dubna 1945 potkali sovětští a američtí vojáci. Tou dobou bylo Glaubrechtovi šestnáct let.
    Doktor Hans-Joachim Glaubrecht byl původně zemědělským inženýrem a měl na starosti vodní pumpy. Dožil se úctyhodných 91 let a aktivní byl až do konce svého života. Pocházel z města Torgau v Sasku, které se proslavilo na konci 2. světové války. Právě v Torgau na mostě přes Labe se 25. dubna 1945 potkali sovětští a američtí vojáci. Tou dobou bylo Glaubrechtovi šestnáct let.| Zdroj: Svět motorů
  • Doktor Hans-Joachim Glaubrecht byl původně zemědělským inženýrem a měl na starosti vodní pumpy. Dožil se úctyhodných 91 let a aktivní byl až do konce svého života.
    Doktor Hans-Joachim Glaubrecht byl původně zemědělským inženýrem a měl na starosti vodní pumpy. Dožil se úctyhodných 91 let a aktivní byl až do konce svého života.| Zdroj: Svět motorů
  • Jediný wartburg na peroxid vodíku na světě je dnes možné vidět v Muzeu saských vozidel v Chemnitz.
    Jediný wartburg na peroxid vodíku na světě je dnes možné vidět v Muzeu saských vozidel v Chemnitz.| Zdroj: Svět motorů
  • Jediný wartburg na peroxid vodíku na světě je dnes možné vidět v Muzeu saských vozidel v Chemnitz.
    Jediný wartburg na peroxid vodíku na světě je dnes možné vidět v Muzeu saských vozidel v Chemnitz.| Zdroj: Svět motorů
  • Wartburg na peroxid vznikl přestavbou z běžného sériově vyráběného benzinového dvoutaktu.
    Wartburg na peroxid vznikl přestavbou z běžného sériově vyráběného benzinového dvoutaktu.| Zdroj: Svět motorů
  • V interiéru se skoro nic nezměnilo. Od spojky dál šlo o běžného wartburga.
    V interiéru se skoro nic nezměnilo. Od spojky dál šlo o běžného wartburga.| Zdroj: Svět motorů
  • Volha Atom
    Volha Atom| Zdroj: Svět motorů
  • Důlní lokomotiva na stlačený vzduch
    Důlní lokomotiva na stlačený vzduch| Zdroj: Svět motorů
  • Raketa V2
    Raketa V2| Zdroj: Svět motorů
  • Dnes se místo peroxidu vodíku rozmáhá pohon na vodík. Ten můžete natankovat třeba na pražském Barrandově.
    Dnes se místo peroxidu vodíku rozmáhá pohon na vodík. Ten můžete natankovat třeba na pražském Barrandově.| Zdroj: Svět motorů
  • Dnes jsou v kurzu vodíkové články, které vyrábí elektrický proud. Takto funguje nákladní tatra i Toyota Mirai.
    Dnes jsou v kurzu vodíkové články, které vyrábí elektrický proud. Takto funguje nákladní tatra i Toyota Mirai.| Zdroj: auto.cz/Marek Bednář
  • Dnes jsou v kurzu vodíkové články, které vyrábí elektrický proud. Takto funguje nákladní tatra i Toyota Mirai.
    Dnes jsou v kurzu vodíkové články, které vyrábí elektrický proud. Takto funguje nákladní tatra i Toyota Mirai.| Zdroj: auto.cz/Petr Homolka
  • Už v roce 2010 představila značka Suzuki svého burgmana na vodíkový pohon. V letech 2017 a 18 na vodíkových skútrech jezdili policisté v Londýně.
    Už v roce 2010 představila značka Suzuki svého burgmana na vodíkový pohon. V letech 2017 a 18 na vodíkových skútrech jezdili policisté v Londýně.| Zdroj: Suzuki
Wartburg na peroxid vodíku
Wartburg na peroxid vodíku
Jako palivová nádrž sloužily konve na mléko umístěné buď v kufru, nebo na vozíku
Wartburg na peroxid vodíku
Doktor Glaubrecht si nechal svůj vynález auta na peroxid vodíku i patentovat
Wartburg na peroxid vodíku
Hans Joachim Glaubrecht i v pokročilém věku rád ukazoval zájemcům svého peroxidového wartburga
Doktor Hans-Joachim Glaubrecht byl původně zemědělským inženýrem a měl na starosti vodní pumpy. Dožil se úctyhodných 91 let a aktivní byl až do konce svého života. Pocházel z města Torgau v Sasku, které se proslavilo na konci 2. světové války. Právě v Torgau na mostě přes Labe se 25. dubna 1945 potkali sovětští a američtí vojáci. Tou dobou bylo Glaubrechtovi šestnáct let.
Doktor Hans-Joachim Glaubrecht byl původně zemědělským inženýrem a měl na starosti vodní pumpy. Dožil se úctyhodných 91 let a aktivní byl až do konce svého života.
Jediný wartburg na peroxid vodíku na světě je dnes možné vidět v Muzeu saských vozidel v Chemnitz.
Jediný wartburg na peroxid vodíku na světě je dnes možné vidět v Muzeu saských vozidel v Chemnitz.
Wartburg na peroxid vznikl přestavbou z běžného sériově vyráběného benzinového dvoutaktu.
V interiéru se skoro nic nezměnilo. Od spojky dál šlo o běžného wartburga.
Volha Atom
Důlní lokomotiva na stlačený vzduch
Raketa V2
Dnes se místo peroxidu vodíku rozmáhá pohon na vodík. Ten můžete natankovat třeba na pražském Barrandově.
Dnes jsou v kurzu vodíkové články, které vyrábí elektrický proud. Takto funguje nákladní tatra i Toyota Mirai.
Dnes jsou v kurzu vodíkové články, které vyrábí elektrický proud. Takto funguje nákladní tatra i Toyota Mirai.
Už v roce 2010 představila značka Suzuki svého burgmana na vodíkový pohon. V letech 2017 a 18 na vodíkových skútrech jezdili policisté v Londýně.