Yamaha XTZ700 Ténéré: S poctivostí nejdál dojdeš

32/39
Přehled fotografií
Zavřít
  • Yamaha XTZ700 Ténéré
    Yamaha XTZ700 Ténéré| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Jednoduchý displej je orientovaný na výšku a zobrazuje všechny potřebné informace. Tlačítkem dole se zapíná režim Off -road s vypnutým ABS. Na hrazdu nad displejem lze ukotvit například navigaci.
    Jednoduchý displej je orientovaný na výšku a zobrazuje všechny potřebné informace. Tlačítkem dole se zapíná režim Off -road s vypnutým ABS. Na hrazdu nad displejem lze ukotvit například navigaci.| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Yamaha XTZ700 Ténéré
    Yamaha XTZ700 Ténéré| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Vrchol elektronického věku představuje přepínač u pravé ruky. Listuje se s ním mezi základními údaji palubního počítače.
    Vrchol elektronického věku představuje přepínač u pravé ruky. Listuje se s ním mezi základními údaji palubního počítače.| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Yamaha XTZ700 Ténéré
    Yamaha XTZ700 Ténéré| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Yamaha XTZ700 Ténéré
    Yamaha XTZ700 Ténéré| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Yamaha XTZ700 Ténéré
    Yamaha XTZ700 Ténéré| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Yamaha XTZ700 Ténéré
    Yamaha XTZ700 Ténéré| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Yamaha XTZ700 Ténéré
    Yamaha XTZ700 Ténéré| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Yamaha XTZ700 Ténéré
    Yamaha XTZ700 Ténéré| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Yamaha XTZ700 Ténéré
    Yamaha XTZ700 Ténéré| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Yamaha XTZ700 Ténéré
    Yamaha XTZ700 Ténéré| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Yamaha XTZ700 Ténéré
    Yamaha XTZ700 Ténéré| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Yamaha XTZ700 Ténéré
    Yamaha XTZ700 Ténéré| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Yamaha XTZ700 Ténéré
    Yamaha XTZ700 Ténéré| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Yamaha XTZ700 Ténéré
    Yamaha XTZ700 Ténéré| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Yamaha XTZ700 Ténéré
    Yamaha XTZ700 Ténéré| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Yamaha XTZ700 Ténéré
    Yamaha XTZ700 Ténéré| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Yamaha XTZ700 Ténéré
    Yamaha XTZ700 Ténéré| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Yamaha XTZ700 Ténéré
    Yamaha XTZ700 Ténéré| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Yamaha XTZ700 Ténéré
    Yamaha XTZ700 Ténéré| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Yamaha XTZ700 Ténéré
    Yamaha XTZ700 Ténéré| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Yamaha XTZ700 Ténéré
    Yamaha XTZ700 Ténéré| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Yamaha XTZ700 Ténéré
    Yamaha XTZ700 Ténéré| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Yamaha XTZ700 Ténéré
    Yamaha XTZ700 Ténéré| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Výkon 54 kW u dvouválcové sedmistovky stačí. Výhodou motoru je pružnost v širokém spektru otáček a rychlá odezva na plynovou rukojeť. V terénu oceníte i jemné dávkování. Vidět jsou i fortelné stupačky nebo vystouplý kryt spojky.
    Výkon 54 kW u dvouválcové sedmistovky stačí. Výhodou motoru je pružnost v širokém spektru otáček a rychlá odezva na plynovou rukojeť. V terénu oceníte i jemné dávkování. Vidět jsou i fortelné stupačky nebo vystouplý kryt spojky.| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Yamaha XTZ700 Ténéré
    Yamaha XTZ700 Ténéré| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Yamaha XTZ700 Ténéré
    Yamaha XTZ700 Ténéré| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Pohodlné sedlo umožní dlouhý dojezd bez zastávky. Zadní část lze vyměnit za praktický nosič a v nabídce příplatků najdete i hliníkové kufry.
    Pohodlné sedlo umožní dlouhý dojezd bez zastávky. Zadní část lze vyměnit za praktický nosič a v nabídce příplatků najdete i hliníkové kufry.| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Yamaha XTZ700 Ténéré
    Yamaha XTZ700 Ténéré| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Yamaha XTZ700 Ténéré
    Yamaha XTZ700 Ténéré| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Yamaha XTZ700 Ténéré
    Yamaha XTZ700 Ténéré| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Yamaha XTZ700 Ténéré
    Yamaha XTZ700 Ténéré| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Yamaha XTZ700 Ténéré
    Yamaha XTZ700 Ténéré| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Yamaha XTZ700 Ténéré
    Yamaha XTZ700 Ténéré| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Yamaha XTZ700 Ténéré
    Yamaha XTZ700 Ténéré| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Yamahu 700 Ténéré charakterizuje i čtyřoké světlo
    Yamahu 700 Ténéré charakterizuje i čtyřoké světlo| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Yamaha XTZ700 Ténéré
    Yamaha XTZ700 Ténéré| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Yamaha XTZ700 Ténéré
    Yamaha XTZ700 Ténéré| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
Yamaha XTZ700 Ténéré
Jednoduchý displej je orientovaný na výšku a zobrazuje všechny potřebné informace. Tlačítkem dole se zapíná režim Off -road s vypnutým ABS. Na hrazdu nad displejem lze ukotvit například navigaci.
Yamaha XTZ700 Ténéré
Vrchol elektronického věku představuje přepínač u pravé ruky. Listuje se s ním mezi základními údaji palubního počítače.
Yamaha XTZ700 Ténéré
Yamaha XTZ700 Ténéré
Yamaha XTZ700 Ténéré
Yamaha XTZ700 Ténéré
Yamaha XTZ700 Ténéré
Yamaha XTZ700 Ténéré
Yamaha XTZ700 Ténéré
Yamaha XTZ700 Ténéré
Yamaha XTZ700 Ténéré
Yamaha XTZ700 Ténéré
Yamaha XTZ700 Ténéré
Yamaha XTZ700 Ténéré
Yamaha XTZ700 Ténéré
Yamaha XTZ700 Ténéré
Yamaha XTZ700 Ténéré
Yamaha XTZ700 Ténéré
Yamaha XTZ700 Ténéré
Yamaha XTZ700 Ténéré
Yamaha XTZ700 Ténéré
Yamaha XTZ700 Ténéré
Yamaha XTZ700 Ténéré
Výkon 54 kW u dvouválcové sedmistovky stačí. Výhodou motoru je pružnost v širokém spektru otáček a rychlá odezva na plynovou rukojeť. V terénu oceníte i jemné dávkování. Vidět jsou i fortelné stupačky nebo vystouplý kryt spojky.
Yamaha XTZ700 Ténéré
Yamaha XTZ700 Ténéré
Pohodlné sedlo umožní dlouhý dojezd bez zastávky. Zadní část lze vyměnit za praktický nosič a v nabídce příplatků najdete i hliníkové kufry.
Yamaha XTZ700 Ténéré
Yamaha XTZ700 Ténéré
Yamaha XTZ700 Ténéré
Yamaha XTZ700 Ténéré
Yamaha XTZ700 Ténéré
Yamaha XTZ700 Ténéré
Yamaha XTZ700 Ténéré
Yamahu 700 Ténéré charakterizuje i čtyřoké světlo
Yamaha XTZ700 Ténéré
Yamaha XTZ700 Ténéré