Za řidítky Aprilie RS 660: Obratná, pohodlná a za adekvátní cenu!

24/27
Přehled fotografií
Zavřít
  • Aprilia RS 660
    Aprilia RS 660| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Digitální palubka má dva základní režimy zobrazení pro silniční a okruhové módy. Systém MIA umožňuje propojení s mobilem, využívání bluetooth a rozšíření palubních funkcí třeba o navigaci – pokyny se pak zobrazují na displeji.
    Digitální palubka má dva základní režimy zobrazení pro silniční a okruhové módy. Systém MIA umožňuje propojení s mobilem, využívání bluetooth a rozšíření palubních funkcí třeba o navigaci – pokyny se pak zobrazují na displeji.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Aprilia RS 660
    Aprilia RS 660| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Aprilia RS 660
    Aprilia RS 660| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Aprilia RS 660
    Aprilia RS 660| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Aprilia RS 660
    Aprilia RS 660| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Aprilia RS 660
    Aprilia RS 660| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Aprilia RS 660
    Aprilia RS 660| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Aprilia RS 660
    Aprilia RS 660| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Aprilia RS 660
    Aprilia RS 660| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Aprilia RS 660
    Aprilia RS 660| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Aprilia RS 660
    Aprilia RS 660| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Aprilia RS 660
    Aprilia RS 660| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Aprilia RS 660
    Aprilia RS 660| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Aprilia RS 660
    Aprilia RS 660| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Aprilia RS 660
    Aprilia RS 660| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Aprilia RS 660
    Aprilia RS 660| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Záď je navržena v minimalistickém duchu, stejně jako dvouvrstvá kapotáž, fungující jako aerodynamický prvek zvyšující přítlak
    Záď je navržena v minimalistickém duchu, stejně jako dvouvrstvá kapotáž, fungující jako aerodynamický prvek zvyšující přítlak| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Plaketa na nádrži připomíná triumfy Aprilie v mistrovství světa. Grafi cká varianta Lava Red odkazuje na dvoutakt RS 250 Reggiani Replica z roku 1994 v barvách továrního jezdce Lorise Reggianiho.
    Plaketa na nádrži připomíná triumfy Aprilie v mistrovství světa. Grafi cká varianta Lava Red odkazuje na dvoutakt RS 250 Reggiani Replica z roku 1994 v barvách továrního jezdce Lorise Reggianiho.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Brzdy s radiálními třmeny dodává Brembo a jsou jednoduše bezchybné: výkonné, dobře dávkovatelné, neúnavné
    Brzdy s radiálními třmeny dodává Brembo a jsou jednoduše bezchybné: výkonné, dobře dávkovatelné, neúnavné| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Dopředu nakloněný řadový dvouválec 660 cm3 má zvuk i charakter blízký „véčku“. Jeho sto koní a točivá povaha přinášejí spoustu zábavy, která vyjde lacino – kolem 5 l/100 km. Výfuk pod motorem odlehčil design a umožnil optimálně umístit stupačky spolujezdce.
    Dopředu nakloněný řadový dvouválec 660 cm3 má zvuk i charakter blízký „véčku“. Jeho sto koní a točivá povaha přinášejí spoustu zábavy, která vyjde lacino – kolem 5 l/100 km. Výfuk pod motorem odlehčil design a umožnil optimálně umístit stupačky spolujezdce.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Aprilia RS 660
    Aprilia RS 660| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Aprilia RS 660
    Aprilia RS 660| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Aprilia RS 660
    Aprilia RS 660| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Aprilia RS 660
    Aprilia RS 660| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Osvětlení patří k ozdobám designu. Potkávací světla mají senzor a zapínají se automaticky. Blinkry jsou součástí proužků denního svícení, samy se vypínají a při krizovém brzdění se všechny rozblikají. Speciální paraboly náklonového svícení míří do vnitřku zatáčky.
    Osvětlení patří k ozdobám designu. Potkávací světla mají senzor a zapínají se automaticky. Blinkry jsou součástí proužků denního svícení, samy se vypínají a při krizovém brzdění se všechny rozblikají. Speciální paraboly náklonového svícení míří do vnitřku zatáčky.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Aprilia RS 660
    Aprilia RS 660| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Aprilia RS 660
Digitální palubka má dva základní režimy zobrazení pro silniční a okruhové módy. Systém MIA umožňuje propojení s mobilem, využívání bluetooth a rozšíření palubních funkcí třeba o navigaci – pokyny se pak zobrazují na displeji.
Aprilia RS 660
Aprilia RS 660
Aprilia RS 660
Aprilia RS 660
Aprilia RS 660
Aprilia RS 660
Aprilia RS 660
Aprilia RS 660
Aprilia RS 660
Aprilia RS 660
Aprilia RS 660
Aprilia RS 660
Aprilia RS 660
Aprilia RS 660
Aprilia RS 660
Záď je navržena v minimalistickém duchu, stejně jako dvouvrstvá kapotáž, fungující jako aerodynamický prvek zvyšující přítlak
Plaketa na nádrži připomíná triumfy Aprilie v mistrovství světa. Grafi cká varianta Lava Red odkazuje na dvoutakt RS 250 Reggiani Replica z roku 1994 v barvách továrního jezdce Lorise Reggianiho.
Brzdy s radiálními třmeny dodává Brembo a jsou jednoduše bezchybné: výkonné, dobře dávkovatelné, neúnavné
Dopředu nakloněný řadový dvouválec 660 cm3 má zvuk i charakter blízký „véčku“. Jeho sto koní a točivá povaha přinášejí spoustu zábavy, která vyjde lacino – kolem 5 l/100 km. Výfuk pod motorem odlehčil design a umožnil optimálně umístit stupačky spolujezdce.
Aprilia RS 660
Aprilia RS 660
Aprilia RS 660
Aprilia RS 660
Osvětlení patří k ozdobám designu. Potkávací světla mají senzor a zapínají se automaticky. Blinkry jsou součástí proužků denního svícení, samy se vypínají a při krizovém brzdění se všechny rozblikají. Speciální paraboly náklonového svícení míří do vnitřku zatáčky.
Aprilia RS 660