Za řidítky CF Moto Gladiator X850: Bomba nejen cenová|
Zdroj: acz
Novinka má větší displej, který počítá i motohodiny. Na sluníčku je trošku hůř čitelný, ale jinak přehledně ukazuje vše potřebné.|
Zdroj: acz
CF Moto Gladiator X850|
Zdroj: acz
CF Moto Gladiator X850v|
Zdroj: acz
CF Moto Gladiator X850|
Zdroj: acz
CF Moto Gladiator X850|
Zdroj: acz
Přepínač pohonu je geniálně jednoduchý. Až když stlačením červeného knofl íku aktivujete 4x4, můžete přesunout krytku a žlutým spínačem uzamknout přední diferenciál|
Zdroj: acz
Přepínač pohonu je geniálně jednoduchý. Až když stlačením červeného knofl íku aktivujete 4x4, můžete přesunout krytku a žlutým spínačem uzamknout přední diferenciál|
Zdroj: acz
CF Moto Gladiator X850|
Zdroj: acz
CF Moto Gladiator X850|
Zdroj: acz
CF Moto Gladiator X850|
Zdroj: acz
CF Moto Gladiator X850|
Zdroj: acz
CF Moto Gladiator X850|
Zdroj: acz
CF Moto Gladiator X850|
Zdroj: acz
CF Moto Gladiator X850|
Zdroj: acz
CF Moto Gladiator X850|
Zdroj: acz
CF Moto Gladiator X850|
Zdroj: acz
CF Moto Gladiator X850|
Zdroj: acz
CF Moto Gladiator X850|
Zdroj: acz
CF Moto Gladiator X850|
Zdroj: acz
CF Moto Gladiator X850|
Zdroj: acz
Gladiator je hodně robustní stroj, což může někoho děsit, většinou si ale majitelé chlapácké rozměry naopak cení. Ovládá se snadno, průchodnost terénem je výborná.|
Zdroj: acz
CF Moto Gladiator X850|
Zdroj: acz
CF Moto Gladiator X850|
Zdroj: acz
CF Moto Gladiator X850|
Zdroj: acz
CF Moto Gladiator X850|
Zdroj: acz
CF Moto Gladiator X850|
Zdroj: acz
CF Moto Gladiator X850|
Zdroj: acz
CF Moto Gladiator X850|
Zdroj: acz
Proti předchozímu modelu X8 se výrazně změnilo zavěšení všech kol. Je robustní, příplatkové kryty můžeme přesto doporučit.|
Zdroj: acz
CF Moto Gladiator X850|
Zdroj: acz
CF Moto Gladiator X850|
Zdroj: acz
CF Moto Gladiator X850|
Zdroj: acz
CF Moto Gladiator X850|
Zdroj: acz
Návrh designu si vzalo na starost rakouské studio Kiska. Na detailech se nešetřilo, velmi efektně působí třeba zadní světla LED.|
Zdroj: acz
Tažné zařízení má X850 standardně, stejně jako naviják nebo kryty řídítek. Reálně utáhne mnohem víc než předepsaných 300 kg.|
Zdroj: acz
Před levým kolenem řidiče jsme našli dvanáctivoltovou zásuvku a konektor USB, takže o nabíjení mobilu či navigace je postaráno|
Zdroj: acz
CF Moto Gladiator X850|
Zdroj: acz
CF Moto Gladiator X850|
Zdroj: acz
Dvouválcová osmistovka mezigeneračně mírně posílila a maximum točivého momentu se posunulo do nižších otáček. Je to silák!|
Zdroj: acz