Za řidítky CF Moto Gladiator X850: Bomba nejen cenová
36
/
44
Prohlédnout znovu
Za řidítky CF Moto Gladiator X850: Bomba nejen cenová
Za řidítky CF Moto Gladiator X850: Bomba nejen cenová
|
acz
Novinka má větší displej, který počítá i motohodiny. Na sluníčku je trošku hůř čitelný, ale jinak přehledně ukazuje vše potřebné.
|
acz
CF Moto Gladiator X850
|
acz
CF Moto Gladiator X850v
|
acz
CF Moto Gladiator X850
|
acz
CF Moto Gladiator X850
|
acz
Přepínač pohonu je geniálně jednoduchý. Až když stlačením červeného knofl íku aktivujete 4x4, můžete přesunout krytku a žlutým spínačem uzamknout přední diferenciál
|
acz
Přepínač pohonu je geniálně jednoduchý. Až když stlačením červeného knofl íku aktivujete 4x4, můžete přesunout krytku a žlutým spínačem uzamknout přední diferenciál
|
acz
CF Moto Gladiator X850
|
acz
CF Moto Gladiator X850
|
acz
CF Moto Gladiator X850
|
acz
CF Moto Gladiator X850
|
acz
CF Moto Gladiator X850
|
acz
CF Moto Gladiator X850
|
acz
CF Moto Gladiator X850
|
acz
CF Moto Gladiator X850
|
acz
CF Moto Gladiator X850
|
acz
CF Moto Gladiator X850
|
acz
CF Moto Gladiator X850
|
acz
CF Moto Gladiator X850
|
acz
CF Moto Gladiator X850
|
acz
Gladiator je hodně robustní stroj, což může někoho děsit, většinou si ale majitelé chlapácké rozměry naopak cení. Ovládá se snadno, průchodnost terénem je výborná.
|
acz
CF Moto Gladiator X850
|
acz
CF Moto Gladiator X850
|
acz
CF Moto Gladiator X850
|
acz
CF Moto Gladiator X850
|
acz
CF Moto Gladiator X850
|
acz
CF Moto Gladiator X850
|
acz
CF Moto Gladiator X850
|
acz
Proti předchozímu modelu X8 se výrazně změnilo zavěšení všech kol. Je robustní, příplatkové kryty můžeme přesto doporučit.
|
acz
CF Moto Gladiator X850
|
acz
CF Moto Gladiator X850
|
acz
CF Moto Gladiator X850
|
acz
CF Moto Gladiator X850
|
acz
Návrh designu si vzalo na starost rakouské studio Kiska. Na detailech se nešetřilo, velmi efektně působí třeba zadní světla LED.
|
acz
Tažné zařízení má X850 standardně, stejně jako naviják nebo kryty řídítek. Reálně utáhne mnohem víc než předepsaných 300 kg.
|
acz
Před levým kolenem řidiče jsme našli dvanáctivoltovou zásuvku a konektor USB, takže o nabíjení mobilu či navigace je postaráno
|
acz
CF Moto Gladiator X850
|
acz
CF Moto Gladiator X850
|
acz
Dvouválcová osmistovka mezigeneračně mírně posílila a maximum točivého momentu se posunulo do nižších otáček. Je to silák!
|
acz
CF Moto Gladiator X850
|
acz
CF Moto Gladiator X850
|
acz
CF Moto Gladiator X850
|
acz
CF Moto Gladiator X850
|
acz
Martin Vaculík a zadírání motorů 1.9 TDI: Jak zvrátit osud motorů TDI
Nejprodávanější čínská auta v Evropě: Ofenzíva se zatím nekoná
Nový Volkswagen Passat sedan opravdu bude! Vypadá jako náš návrh
Může MPV z Číny nahradit VW Sharan? Zkusili jsme Dongfeng U-Tour!