Za řidítky CF Moto Gladiator X850: Bomba nejen cenová

43/44
Zavřít
  • Za řidítky CF Moto Gladiator X850: Bomba nejen cenová
    Za řidítky CF Moto Gladiator X850: Bomba nejen cenová| Zdroj: acz
  • Novinka má větší displej, který počítá i motohodiny. Na sluníčku je trošku hůř čitelný, ale jinak přehledně ukazuje vše potřebné.
    Novinka má větší displej, který počítá i motohodiny. Na sluníčku je trošku hůř čitelný, ale jinak přehledně ukazuje vše potřebné.| Zdroj: acz
  • CF Moto Gladiator X850
    CF Moto Gladiator X850| Zdroj: acz
  • CF Moto Gladiator X850v
    CF Moto Gladiator X850v| Zdroj: acz
  • CF Moto Gladiator X850
    CF Moto Gladiator X850| Zdroj: acz
  • CF Moto Gladiator X850
    CF Moto Gladiator X850| Zdroj: acz
  • Přepínač pohonu je geniálně jednoduchý. Až když stlačením červeného knofl íku aktivujete 4x4, můžete přesunout krytku a žlutým spínačem uzamknout přední diferenciál
    Přepínač pohonu je geniálně jednoduchý. Až když stlačením červeného knofl íku aktivujete 4x4, můžete přesunout krytku a žlutým spínačem uzamknout přední diferenciál| Zdroj: acz
  • Přepínač pohonu je geniálně jednoduchý. Až když stlačením červeného knofl íku aktivujete 4x4, můžete přesunout krytku a žlutým spínačem uzamknout přední diferenciál
    Přepínač pohonu je geniálně jednoduchý. Až když stlačením červeného knofl íku aktivujete 4x4, můžete přesunout krytku a žlutým spínačem uzamknout přední diferenciál| Zdroj: acz
  • CF Moto Gladiator X850
    CF Moto Gladiator X850| Zdroj: acz
  • CF Moto Gladiator X850
    CF Moto Gladiator X850| Zdroj: acz
  • CF Moto Gladiator X850
    CF Moto Gladiator X850| Zdroj: acz
  • CF Moto Gladiator X850
    CF Moto Gladiator X850| Zdroj: acz
  • CF Moto Gladiator X850
    CF Moto Gladiator X850| Zdroj: acz
  • CF Moto Gladiator X850
    CF Moto Gladiator X850| Zdroj: acz
  • CF Moto Gladiator X850
    CF Moto Gladiator X850| Zdroj: acz
  • CF Moto Gladiator X850
    CF Moto Gladiator X850| Zdroj: acz
  • CF Moto Gladiator X850
    CF Moto Gladiator X850| Zdroj: acz
  • CF Moto Gladiator X850
    CF Moto Gladiator X850| Zdroj: acz
  • CF Moto Gladiator X850
    CF Moto Gladiator X850| Zdroj: acz
  • CF Moto Gladiator X850
    CF Moto Gladiator X850| Zdroj: acz
  • CF Moto Gladiator X850
    CF Moto Gladiator X850| Zdroj: acz
  • Gladiator je hodně robustní stroj, což může někoho děsit, většinou si ale majitelé chlapácké rozměry naopak cení. Ovládá se snadno, průchodnost terénem je výborná.
    Gladiator je hodně robustní stroj, což může někoho děsit, většinou si ale majitelé chlapácké rozměry naopak cení. Ovládá se snadno, průchodnost terénem je výborná.| Zdroj: acz
  • CF Moto Gladiator X850
    CF Moto Gladiator X850| Zdroj: acz
  • CF Moto Gladiator X850
    CF Moto Gladiator X850| Zdroj: acz
  • CF Moto Gladiator X850
    CF Moto Gladiator X850| Zdroj: acz
  • CF Moto Gladiator X850
    CF Moto Gladiator X850| Zdroj: acz
  • CF Moto Gladiator X850
    CF Moto Gladiator X850| Zdroj: acz
  • CF Moto Gladiator X850
    CF Moto Gladiator X850| Zdroj: acz
  • CF Moto Gladiator X850
    CF Moto Gladiator X850| Zdroj: acz
  • Proti předchozímu modelu X8 se výrazně změnilo zavěšení všech kol. Je robustní, příplatkové kryty můžeme přesto doporučit.
    Proti předchozímu modelu X8 se výrazně změnilo zavěšení všech kol. Je robustní, příplatkové kryty můžeme přesto doporučit.| Zdroj: acz
  • CF Moto Gladiator X850
    CF Moto Gladiator X850| Zdroj: acz
  • CF Moto Gladiator X850
    CF Moto Gladiator X850| Zdroj: acz
  • CF Moto Gladiator X850
    CF Moto Gladiator X850| Zdroj: acz
  • CF Moto Gladiator X850
    CF Moto Gladiator X850| Zdroj: acz
  • Návrh designu si vzalo na starost rakouské studio Kiska. Na detailech se nešetřilo, velmi efektně působí třeba zadní světla LED.
    Návrh designu si vzalo na starost rakouské studio Kiska. Na detailech se nešetřilo, velmi efektně působí třeba zadní světla LED.| Zdroj: acz
  • Tažné zařízení má X850 standardně, stejně jako naviják nebo kryty řídítek. Reálně utáhne mnohem víc než předepsaných 300 kg.
    Tažné zařízení má X850 standardně, stejně jako naviják nebo kryty řídítek. Reálně utáhne mnohem víc než předepsaných 300 kg.| Zdroj: acz
  • Před levým kolenem řidiče jsme našli dvanáctivoltovou zásuvku a konektor USB, takže o nabíjení mobilu či navigace je postaráno
    Před levým kolenem řidiče jsme našli dvanáctivoltovou zásuvku a konektor USB, takže o nabíjení mobilu či navigace je postaráno| Zdroj: acz
  • CF Moto Gladiator X850
    CF Moto Gladiator X850| Zdroj: acz
  • CF Moto Gladiator X850
    CF Moto Gladiator X850| Zdroj: acz
  • Dvouválcová osmistovka mezigeneračně mírně posílila a maximum točivého momentu se posunulo do nižších otáček. Je to silák!
    Dvouválcová osmistovka mezigeneračně mírně posílila a maximum točivého momentu se posunulo do nižších otáček. Je to silák!| Zdroj: acz
  • CF Moto Gladiator X850
    CF Moto Gladiator X850| Zdroj: acz
  • CF Moto Gladiator X850
    CF Moto Gladiator X850| Zdroj: acz
  • CF Moto Gladiator X850
    CF Moto Gladiator X850| Zdroj: acz
  • CF Moto Gladiator X850
    CF Moto Gladiator X850| Zdroj: acz
Za řidítky CF Moto Gladiator X850: Bomba nejen cenová
Novinka má větší displej, který počítá i motohodiny. Na sluníčku je trošku hůř čitelný, ale jinak přehledně ukazuje vše potřebné.
CF Moto Gladiator X850
CF Moto Gladiator X850v
CF Moto Gladiator X850
CF Moto Gladiator X850
Přepínač pohonu je geniálně jednoduchý. Až když stlačením červeného knofl íku aktivujete 4x4, můžete přesunout krytku a žlutým spínačem uzamknout přední diferenciál
Přepínač pohonu je geniálně jednoduchý. Až když stlačením červeného knofl íku aktivujete 4x4, můžete přesunout krytku a žlutým spínačem uzamknout přední diferenciál
CF Moto Gladiator X850
CF Moto Gladiator X850
CF Moto Gladiator X850
CF Moto Gladiator X850
CF Moto Gladiator X850
CF Moto Gladiator X850
CF Moto Gladiator X850
CF Moto Gladiator X850
CF Moto Gladiator X850
CF Moto Gladiator X850
CF Moto Gladiator X850
CF Moto Gladiator X850
CF Moto Gladiator X850
Gladiator je hodně robustní stroj, což může někoho děsit, většinou si ale majitelé chlapácké rozměry naopak cení. Ovládá se snadno, průchodnost terénem je výborná.
CF Moto Gladiator X850
CF Moto Gladiator X850
CF Moto Gladiator X850
CF Moto Gladiator X850
CF Moto Gladiator X850
CF Moto Gladiator X850
CF Moto Gladiator X850
Proti předchozímu modelu X8 se výrazně změnilo zavěšení všech kol. Je robustní, příplatkové kryty můžeme přesto doporučit.
CF Moto Gladiator X850
CF Moto Gladiator X850
CF Moto Gladiator X850
CF Moto Gladiator X850
Návrh designu si vzalo na starost rakouské studio Kiska. Na detailech se nešetřilo, velmi efektně působí třeba zadní světla LED.
Tažné zařízení má X850 standardně, stejně jako naviják nebo kryty řídítek. Reálně utáhne mnohem víc než předepsaných 300 kg.
Před levým kolenem řidiče jsme našli dvanáctivoltovou zásuvku a konektor USB, takže o nabíjení mobilu či navigace je postaráno
CF Moto Gladiator X850
CF Moto Gladiator X850
Dvouválcová osmistovka mezigeneračně mírně posílila a maximum točivého momentu se posunulo do nižších otáček. Je to silák!
CF Moto Gladiator X850
CF Moto Gladiator X850
CF Moto Gladiator X850
CF Moto Gladiator X850