Za stočená počítadla potíže na STK: Nesedí kilometry? Připravte se na problém!

1/6
Zavřít
  • Za stočená počítadla potíže na STK: Nesedí kilometry? Připravte se na problém!
    Za stočená počítadla potíže na STK: Nesedí kilometry? Připravte se na problém!| Zdroj: acz
  • Auta jsou běžně stáčená o sto tisíc kilometrů a více. V Belgii po zavedení Car-Passu odhalují i vozy omlazené o 400.000 km.
    Auta jsou běžně stáčená o sto tisíc kilometrů a více. V Belgii po zavedení Car-Passu odhalují i vozy omlazené o 400.000 km.| Zdroj: acz
  • Manipulace s počítadlem vyžaduje jen počítač a vhodný kabel
    Manipulace s počítadlem vyžaduje jen počítač a vhodný kabel| Zdroj: acz
  • Elektronická databáze protokolů z STK ukazuje na šlendrián techniků, kteří si mnohdy údaje na počítadle neověřovali správně
    Elektronická databáze protokolů z STK ukazuje na šlendrián techniků, kteří si mnohdy údaje na počítadle neověřovali správně| Zdroj: acz
  • Elektronická databáze protokolů z STK ukazuje na šlendrián techniků, kteří si mnohdy údaje na počítadle neověřovali správně
    Elektronická databáze protokolů z STK ukazuje na šlendrián techniků, kteří si mnohdy údaje na počítadle neověřovali správně| Zdroj: acz
  • Car-Pass
    Car-Pass| Zdroj: acz
Za stočená počítadla potíže na STK: Nesedí kilometry? Připravte se na problém!
Auta jsou běžně stáčená o sto tisíc kilometrů a více. V Belgii po zavedení Car-Passu odhalují i vozy omlazené o 400.000 km.
Manipulace s počítadlem vyžaduje jen počítač a vhodný kabel
Elektronická databáze protokolů z STK ukazuje na šlendrián techniků, kteří si mnohdy údaje na počítadle neověřovali správně
Elektronická databáze protokolů z STK ukazuje na šlendrián techniků, kteří si mnohdy údaje na počítadle neověřovali správně
Car-Pass