Začarovaný servisní kruh: Co dělat, když drahá oprava nepomůže?
5
/
18
Prohlédnout znovu
Začarovaný servisní kruh: Co dělat, když drahá oprava nepomůže?
Součástí výbavy servisu schopného odhalit libovolnou závadu musí být emisní analyzátor. Složení spalin je něco jako krevní obraz pacienta – hodně napoví, co jej asi trápí.
|
Svět motorů
Součástí výbavy servisu schopného odhalit libovolnou závadu musí být emisní analyzátor. Složení spalin je něco jako krevní obraz pacienta – hodně napoví, co jej asi trápí.
|
Svět motorů
Dobrého diagnostika, který závadu vašeho auta neomylně určí, poznáte zkušebním dotazem na téma paralelní diagnostika a osciloskop. Když se s obojím kamarádí, jste na správné adrese. Na snímku Petr Šebesta z Pelhřimova, nezávislý specialista na mercedesy.
|
Svět motorů
Stoprocentní jistotu přesného určení závady máte, pokud se ji podaří vyvolat při jízdě s paralelní diagnostikou
|
Svět motorů
Legendární diagnostik Libor Fleischhans při takzvané paralelní diagnostice, kdy do počítače proudí přes osciloskop údaje přímo z čidel. Bohužel firma IHR Technika pořád nemá veřejně dostupný seznam servisů, které těmito metodami pracují, byť už jsme ji k tomu vyzývali mnohokrát.
|
Svět motorů
Legendární diagnostik Libor Fleischhans při takzvané paralelní diagnostice, kdy do počítače proudí přes osciloskop údaje přímo z čidel. Bohužel firma IHR Technika pořád nemá veřejně dostupný seznam servisů, které těmito metodami pracují, byť už jsme ji k tomu vyzývali mnohokrát.
|
Svět motorů
Je moc hezké, když se zjistí, že za závadu mohl nějaký malý a ne moc drahý díl. Takové štěstí ale nemá člověk vždy.
|
Svět motorů
Ilustrační foto
|
Škoda
Ilustrační foto
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Ilustrační foto
|
Volkswagen
Ilustrační foto
|
Volkswagen
Ilustrační foto
|
Volkswagen
Ilustrační foto
|
Volkswagen
Ilustrační foto
|
Volkswagen
Ilustrační foto
|
Volkswagen
Ilustrační foto
|
Autoservis Garant
Ilustrační foto
|
EF Mobility
Ilustrační foto
|
EF Mobility
Martin Vaculík a BMW i3: Vizionářský elektromobil z dob, kdy proti nim nikdo nic neměl
Co stojí před novým šéfem Audi? Takovou ofenzivu jsem nezažil, říká Gernot Döllner
Nesmrtelný Mercedes-Benz G: Většina vyrobených aut stále žije!
BMW kvůli Neue Klasse v Mexiku investuje 20 miliard korun
Splněný sen fanoušků Lancie: Kimera EVO37 v ikonických barvách Martini Racing
TEST Renault Scenic E-Tech EV87 – Bez strachu z dojezdu