Nejjednodušším hybridem jsou 12V nebo 48V mild-hybridy s elektromotorem připojeným přes řemen, jako to dělá třeba Audi|
Zdroj: Svět Motorů
Ferrari 296 má sice „jen“ šestiválec, ale také plug-in hybridní systém. Výkon je 610 kW a poháněna jsou jen zadní kola, pocitově funguje stejně dobře jako spalovací model.|
Zdroj: Svět Motorů
Semper Vivus|
Zdroj: Svět Motorů
V Číně je REV brán jako ideální pohon pro velká auta, jako třeba Li Auto L9|
Zdroj: Svět Motorů
Vyspělejší mild-hybridy i full-hybridy sdílí stejný přístup se zabudováním elektromotoru do převodovky. Autem pak dokáže hýbat čistě na elektřinu.|
Zdroj: Svět Motorů
Sériový hybrid má u spalovacího motoru připojený generátor, který vyrábí elektrickou energii pro elektromotor a baterii|
Zdroj: Svět Motorů
Mitsubishi Outlander|
Zdroj: Svět Motorů
Takto vypadá PHEV v druhé generaci Škody Kodiaq, která má velkou baterii a už podporuje i DC nabíjení|
Zdroj: Svět Motorů
Zabudování full-hybridu není nijak zvlášť náročné na prostor, protože elektromotor je většinou zabudovaný v převodovce, případně s dalším elektromotorem u nápravy.|
Zdroj: Svět Motorů
Baterie MHEV a full-hybridů mají kapacitu do 2 kWh, do nějaké skuliny na podvozku nebo v kufru se tedy vejdou. Nádrž tak může zůstat na své běžné pozici pod zadní sedačkou, zatímco u PHEV se tam obvykle dává baterie a nádrž se stěhuje dozadu.|
Zdroj: Svět Motorů