Zachraňujeme starý vůz: Sešrotovat? My jsme řekli NE!

1/133
Přehled fotografií
Zavřít
  • Zachraňujeme starý vůz
    Zachraňujeme starý vůz| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Zachraňujeme starý vůz
    Zachraňujeme starý vůz| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Sada na úpravu brzdových trubek nás vyšla na 5379 Kč. Vzhledem k ceně podobné práce v autoservisu se zaplatí hned na prvním autě.
    Sada na úpravu brzdových trubek nás vyšla na 5379 Kč. Vzhledem k ceně podobné práce v autoservisu se zaplatí hned na prvním autě.| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Zachraňujeme starý vůz
    Zachraňujeme starý vůz| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Zachraňujeme starý vůz
    Zachraňujeme starý vůz| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Zachraňujeme starý vůz
    Zachraňujeme starý vůz| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Zachraňujeme starý vůz
    Zachraňujeme starý vůz| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Zachraňujeme starý vůz
    Zachraňujeme starý vůz| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Zachraňujeme starý vůz
    Zachraňujeme starý vůz| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Zachraňujeme starý vůz
    Zachraňujeme starý vůz| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Zachraňujeme starý vůz
    Zachraňujeme starý vůz| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Zachraňujeme starý vůz
    Zachraňujeme starý vůz| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Zachraňujeme starý vůz
    Zachraňujeme starý vůz| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Zachraňujeme starý vůz
    Zachraňujeme starý vůz| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Zachraňujeme starý vůz
    Zachraňujeme starý vůz| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Zachraňujeme starý vůz
    Zachraňujeme starý vůz| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Zachraňujeme starý vůz
    Zachraňujeme starý vůz| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Zachraňujeme starý vůz
    Zachraňujeme starý vůz| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Zachraňujeme starý vůz
    Zachraňujeme starý vůz| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Spoje dvou trubek bývají řešeny tak, že na jedné je klasická převlečná matice a holendr typu F, na druhé spojovací matice a kužel
    Spoje dvou trubek bývají řešeny tak, že na jedné je klasická převlečná matice a holendr typu F, na druhé spojovací matice a kužel| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Zachraňujeme starý vůz
    Zachraňujeme starý vůz| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Zachraňujeme starý vůz
    Zachraňujeme starý vůz| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Zachraňujeme starý vůz
    Zachraňujeme starý vůz| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Zachraňujeme starý vůz
    Zachraňujeme starý vůz| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Zachraňujeme starý vůz
    Zachraňujeme starý vůz| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Zachraňujeme starý vůz
    Zachraňujeme starý vůz| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Zachraňujeme starý vůz
    Zachraňujeme starý vůz| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Zachraňujeme starý vůz
    Zachraňujeme starý vůz| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Neustále srovnávejte s původní trubkou – musí sedět velikost rádiů i úhly. Taková trubka pak skvěle padne do původních držáků, což je absolutní podmínka dobré práce.
    Neustále srovnávejte s původní trubkou – musí sedět velikost rádiů i úhly. Taková trubka pak skvěle padne do původních držáků, což je absolutní podmínka dobré práce.| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Zachraňujeme starý vůz
    Zachraňujeme starý vůz| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Zachraňujeme starý vůz
    Zachraňujeme starý vůz| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Neustále srovnávejte s původní trubkou – musí sedět velikost rádiů i úhly. Taková trubka pak skvěle padne do původních držáků, což je absolutní podmínka dobré práce.
    Neustále srovnávejte s původní trubkou – musí sedět velikost rádiů i úhly. Taková trubka pak skvěle padne do původních držáků, což je absolutní podmínka dobré práce.| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Zachraňujeme starý vůz
    Zachraňujeme starý vůz| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Zachraňujeme starý vůz
    Zachraňujeme starý vůz| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Zachraňujeme starý vůz
    Zachraňujeme starý vůz| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Zachraňujeme starý vůz
    Zachraňujeme starý vůz| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Zachraňujeme starý vůz
    Zachraňujeme starý vůz| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Zachraňujeme starý vůz
    Zachraňujeme starý vůz| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Zachraňujeme starý vůz
    Zachraňujeme starý vůz| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Zachraňujeme starý vůz
    Zachraňujeme starý vůz| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Zachraňujeme starý vůz
    Zachraňujeme starý vůz| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Zachraňujeme starý vůz
    Zachraňujeme starý vůz| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Zachraňujeme starý vůz
    Zachraňujeme starý vůz| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Zachraňujeme starý vůz
    Zachraňujeme starý vůz| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Zachraňujeme starý vůz
    Zachraňujeme starý vůz| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Zachraňujeme starý vůz
    Zachraňujeme starý vůz| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Zachraňujeme starý vůz
    Zachraňujeme starý vůz| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Zachraňujeme starý vůz
    Zachraňujeme starý vůz| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Zachraňujeme starý vůz
    Zachraňujeme starý vůz| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Zachraňujeme starý vůz
    Zachraňujeme starý vůz| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Zachraňujeme starý vůz
    Zachraňujeme starý vůz| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Zachraňujeme starý vůz
    Zachraňujeme starý vůz| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Zachraňujeme starý vůz
    Zachraňujeme starý vůz| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Zachraňujeme starý vůz
    Zachraňujeme starý vůz| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Zachraňujeme starý vůz
    Zachraňujeme starý vůz| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Zachraňujeme starý vůz
    Zachraňujeme starý vůz| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Zachraňujeme starý vůz
    Zachraňujeme starý vůz| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Zachraňujeme starý vůz
    Zachraňujeme starý vůz| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Zachraňujeme starý vůz
    Zachraňujeme starý vůz| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Zachraňujeme starý vůz
    Zachraňujeme starý vůz| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Při lisování kuželového spojení buďte opatrní. Trubka může prasknout.
    Při lisování kuželového spojení buďte opatrní. Trubka může prasknout.| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Zachraňujeme starý vůz
    Zachraňujeme starý vůz| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Zachraňujeme starý vůz
    Zachraňujeme starý vůz| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Pokud nemáte odsávačku a budete odvzdušňovat klasickým šlapáním se střídavým povolováním ventilu, může to trvat delší čas
    Pokud nemáte odsávačku a budete odvzdušňovat klasickým šlapáním se střídavým povolováním ventilu, může to trvat delší čas| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Zachraňujeme starý vůz
    Zachraňujeme starý vůz| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Zachraňujeme starý vůz
    Zachraňujeme starý vůz| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Zachraňujeme starý vůz
    Zachraňujeme starý vůz| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Zachraňujeme starý vůz
    Zachraňujeme starý vůz| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Zachraňujeme starý vůz
    Zachraňujeme starý vůz| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Zachraňujeme starý vůz
    Zachraňujeme starý vůz| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Zachraňujeme starý vůz
    Zachraňujeme starý vůz| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Zachraňujeme starý vůz
    Zachraňujeme starý vůz| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Zachraňujeme starý vůz
    Zachraňujeme starý vůz| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Zachraňujeme starý vůz
    Zachraňujeme starý vůz| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Zachraňujeme starý vůz
    Zachraňujeme starý vůz| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Zachraňujeme starý vůz
    Zachraňujeme starý vůz| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Zachraňujeme starý vůz
    Zachraňujeme starý vůz| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Zachraňujeme starý vůz
    Zachraňujeme starý vůz| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Po demontáži agregátu a nádrže na nás vykoukla totálně zrezlá místa brzdových trubek. Byla už tenká jako papír a při prvním prudkém zabrždění by praskla.
    Po demontáži agregátu a nádrže na nás vykoukla totálně zrezlá místa brzdových trubek. Byla už tenká jako papír a při prvním prudkém zabrždění by praskla.| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Po demontáži agregátu a nádrže na nás vykoukla totálně zrezlá místa brzdových trubek. Byla už tenká jako papír a při prvním prudkém zabrždění by praskla.
    Po demontáži agregátu a nádrže na nás vykoukla totálně zrezlá místa brzdových trubek. Byla už tenká jako papír a při prvním prudkém zabrždění by praskla.| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Zachraňujeme starý vůz
    Zachraňujeme starý vůz| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Zachraňujeme starý vůz
    Zachraňujeme starý vůz| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Zachraňujeme starý vůz
    Zachraňujeme starý vůz| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Zachraňujeme starý vůz
    Zachraňujeme starý vůz| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Zachraňujeme starý vůz
    Zachraňujeme starý vůz| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Zachraňujeme starý vůz
    Zachraňujeme starý vůz| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Zachraňujeme starý vůz
    Zachraňujeme starý vůz| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Zachraňujeme starý vůz
    Zachraňujeme starý vůz| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Zachraňujeme starý vůz
    Zachraňujeme starý vůz| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Zachraňujeme starý vůz
    Zachraňujeme starý vůz| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Zachraňujeme starý vůz
    Zachraňujeme starý vůz| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Uříznutí brzdové trubky je rychlé a snadné. Nezapomeňte odstranit otřepy.
    Uříznutí brzdové trubky je rychlé a snadné. Nezapomeňte odstranit otřepy.| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Zachraňujeme starý vůz
    Zachraňujeme starý vůz| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Uříznutí brzdové trubky je rychlé a snadné. Nezapomeňte odstranit otřepy.
    Uříznutí brzdové trubky je rychlé a snadné. Nezapomeňte odstranit otřepy.| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Princip lisování koncovek pochopíte hned. Výrobce sady pro úpravu trubek dodává i velmi slušný návod k obsluze.
    Princip lisování koncovek pochopíte hned. Výrobce sady pro úpravu trubek dodává i velmi slušný návod k obsluze.| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Zachraňujeme starý vůz
    Zachraňujeme starý vůz| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Zachraňujeme starý vůz
    Zachraňujeme starý vůz| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Zachraňujeme starý vůz
    Zachraňujeme starý vůz| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Zachraňujeme starý vůz
    Zachraňujeme starý vůz| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Zachraňujeme starý vůz
    Zachraňujeme starý vůz| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Zachraňujeme starý vůz
    Zachraňujeme starý vůz| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Zachraňujeme starý vůz
    Zachraňujeme starý vůz| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Zachraňujeme starý vůz
    Zachraňujeme starý vůz| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Zda jste si z lisovacích raznic vybrali tu správnou, zjistíte jejím přiložením k původní trubce. Sednout musí natěsno, bez viklání.
    Zda jste si z lisovacích raznic vybrali tu správnou, zjistíte jejím přiložením k původní trubce. Sednout musí natěsno, bez viklání.| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Zachraňujeme starý vůz
    Zachraňujeme starý vůz| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Zachraňujeme starý vůz
    Zachraňujeme starý vůz| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Zachraňujeme starý vůz
    Zachraňujeme starý vůz| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Zachraňujeme starý vůz
    Zachraňujeme starý vůz| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Zachraňujeme starý vůz
    Zachraňujeme starý vůz| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Zachraňujeme starý vůz
    Zachraňujeme starý vůz| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Zachraňujeme starý vůz
    Zachraňujeme starý vůz| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Zachraňujeme starý vůz
    Zachraňujeme starý vůz| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Zachraňujeme starý vůz
    Zachraňujeme starý vůz| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Zachraňujeme starý vůz
    Zachraňujeme starý vůz| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Zachraňujeme starý vůz
    Zachraňujeme starý vůz| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Zachraňujeme starý vůz
    Zachraňujeme starý vůz| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Zachraňujeme starý vůz
    Zachraňujeme starý vůz| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Zachraňujeme starý vůz
    Zachraňujeme starý vůz| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Samotné ohýbání brzdových trubek také není nic těžkého. Velmi vám pomůže, když si označíte, kde má rádius začínat a kde končit.
    Samotné ohýbání brzdových trubek také není nic těžkého. Velmi vám pomůže, když si označíte, kde má rádius začínat a kde končit.| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Zachraňujeme starý vůz
    Zachraňujeme starý vůz| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Zachraňujeme starý vůz
    Zachraňujeme starý vůz| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Zachraňujeme starý vůz
    Zachraňujeme starý vůz| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Zachraňujeme starý vůz
    Zachraňujeme starý vůz| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Zachraňujeme starý vůz
    Zachraňujeme starý vůz| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Zachraňujeme starý vůz
    Zachraňujeme starý vůz| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Zachraňujeme starý vůz
    Zachraňujeme starý vůz| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Zachraňujeme starý vůz
    Zachraňujeme starý vůz| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Zachraňujeme starý vůz
    Zachraňujeme starý vůz| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Zachraňujeme starý vůz
    Zachraňujeme starý vůz| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Zachraňujeme starý vůz
    Zachraňujeme starý vůz| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Za 40 hodin práce a 16 445 Kč se nám podařilo zachránit starý Fiat Brava před kovohutí tak na dalších deset let. Ještě by to výhledově chtělo otryskat a v práškové lakovně nastříkat vanu motoru, která by za čas také mohla proreznout.
    Za 40 hodin práce a 16 445 Kč se nám podařilo zachránit starý Fiat Brava před kovohutí tak na dalších deset let. Ještě by to výhledově chtělo otryskat a v práškové lakovně nastříkat vanu motoru, která by za čas také mohla proreznout.| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Když výrobce přestane dodávat kompletní brzdové trubky, můžete si je vyrobit. Problém by však byl s díly, které kombinují trubku s hadicí v nerozebíratelném spojení. Takový je třeba 1J0614749 na zadní nápravě starých fabií a octavií. Naštěstí se stále dodává.
    Když výrobce přestane dodávat kompletní brzdové trubky, můžete si je vyrobit. Problém by však byl s díly, které kombinují trubku s hadicí v nerozebíratelném spojení. Takový je třeba 1J0614749 na zadní nápravě starých fabií a octavií. Naštěstí se stále dodává.| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Majitel tohoto vozu si možná myslí, že ho z STK vyhodili za to, že si brzdovou trubku udělal z mědi. Ve skutečnosti však za to, že je asi debil (trubka nesmí kolidovat s žádnými částmi vozidla, natož s pohyblivými).
    Majitel tohoto vozu si možná myslí, že ho z STK vyhodili za to, že si brzdovou trubku udělal z mědi. Ve skutečnosti však za to, že je asi debil (trubka nesmí kolidovat s žádnými částmi vozidla, natož s pohyblivými).| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Zachraňujeme starý vůz
Zachraňujeme starý vůz
Sada na úpravu brzdových trubek nás vyšla na 5379 Kč. Vzhledem k ceně podobné práce v autoservisu se zaplatí hned na prvním autě.
Zachraňujeme starý vůz
Zachraňujeme starý vůz
Zachraňujeme starý vůz
Zachraňujeme starý vůz
Zachraňujeme starý vůz
Zachraňujeme starý vůz
Zachraňujeme starý vůz
Zachraňujeme starý vůz
Zachraňujeme starý vůz
Zachraňujeme starý vůz
Zachraňujeme starý vůz
Zachraňujeme starý vůz
Zachraňujeme starý vůz
Zachraňujeme starý vůz
Zachraňujeme starý vůz
Zachraňujeme starý vůz
Spoje dvou trubek bývají řešeny tak, že na jedné je klasická převlečná matice a holendr typu F, na druhé spojovací matice a kužel
Zachraňujeme starý vůz
Zachraňujeme starý vůz
Zachraňujeme starý vůz
Zachraňujeme starý vůz
Zachraňujeme starý vůz
Zachraňujeme starý vůz
Zachraňujeme starý vůz
Zachraňujeme starý vůz
Neustále srovnávejte s původní trubkou – musí sedět velikost rádiů i úhly. Taková trubka pak skvěle padne do původních držáků, což je absolutní podmínka dobré práce.
Zachraňujeme starý vůz
Zachraňujeme starý vůz
Neustále srovnávejte s původní trubkou – musí sedět velikost rádiů i úhly. Taková trubka pak skvěle padne do původních držáků, což je absolutní podmínka dobré práce.
Zachraňujeme starý vůz
Zachraňujeme starý vůz
Zachraňujeme starý vůz
Zachraňujeme starý vůz
Zachraňujeme starý vůz
Zachraňujeme starý vůz
Zachraňujeme starý vůz
Zachraňujeme starý vůz
Zachraňujeme starý vůz
Zachraňujeme starý vůz
Zachraňujeme starý vůz
Zachraňujeme starý vůz
Zachraňujeme starý vůz
Zachraňujeme starý vůz
Zachraňujeme starý vůz
Zachraňujeme starý vůz
Zachraňujeme starý vůz
Zachraňujeme starý vůz
Zachraňujeme starý vůz
Zachraňujeme starý vůz
Zachraňujeme starý vůz
Zachraňujeme starý vůz
Zachraňujeme starý vůz
Zachraňujeme starý vůz
Zachraňujeme starý vůz
Zachraňujeme starý vůz
Zachraňujeme starý vůz
Zachraňujeme starý vůz
Při lisování kuželového spojení buďte opatrní. Trubka může prasknout.
Zachraňujeme starý vůz
Zachraňujeme starý vůz
Pokud nemáte odsávačku a budete odvzdušňovat klasickým šlapáním se střídavým povolováním ventilu, může to trvat delší čas
Zachraňujeme starý vůz
Zachraňujeme starý vůz
Zachraňujeme starý vůz
Zachraňujeme starý vůz
Zachraňujeme starý vůz
Zachraňujeme starý vůz
Zachraňujeme starý vůz
Zachraňujeme starý vůz
Zachraňujeme starý vůz
Zachraňujeme starý vůz
Zachraňujeme starý vůz
Zachraňujeme starý vůz
Zachraňujeme starý vůz
Zachraňujeme starý vůz
Po demontáži agregátu a nádrže na nás vykoukla totálně zrezlá místa brzdových trubek. Byla už tenká jako papír a při prvním prudkém zabrždění by praskla.
Po demontáži agregátu a nádrže na nás vykoukla totálně zrezlá místa brzdových trubek. Byla už tenká jako papír a při prvním prudkém zabrždění by praskla.
Zachraňujeme starý vůz
Zachraňujeme starý vůz
Zachraňujeme starý vůz
Zachraňujeme starý vůz
Zachraňujeme starý vůz
Zachraňujeme starý vůz
Zachraňujeme starý vůz
Zachraňujeme starý vůz
Zachraňujeme starý vůz
Zachraňujeme starý vůz
Zachraňujeme starý vůz
Uříznutí brzdové trubky je rychlé a snadné. Nezapomeňte odstranit otřepy.
Zachraňujeme starý vůz
Uříznutí brzdové trubky je rychlé a snadné. Nezapomeňte odstranit otřepy.
Princip lisování koncovek pochopíte hned. Výrobce sady pro úpravu trubek dodává i velmi slušný návod k obsluze.
Zachraňujeme starý vůz
Zachraňujeme starý vůz
Zachraňujeme starý vůz
Zachraňujeme starý vůz
Zachraňujeme starý vůz
Zachraňujeme starý vůz
Zachraňujeme starý vůz
Zachraňujeme starý vůz
Zda jste si z lisovacích raznic vybrali tu správnou, zjistíte jejím přiložením k původní trubce. Sednout musí natěsno, bez viklání.
Zachraňujeme starý vůz
Zachraňujeme starý vůz
Zachraňujeme starý vůz
Zachraňujeme starý vůz
Zachraňujeme starý vůz
Zachraňujeme starý vůz
Zachraňujeme starý vůz
Zachraňujeme starý vůz
Zachraňujeme starý vůz
Zachraňujeme starý vůz
Zachraňujeme starý vůz
Zachraňujeme starý vůz
Zachraňujeme starý vůz
Zachraňujeme starý vůz
Samotné ohýbání brzdových trubek také není nic těžkého. Velmi vám pomůže, když si označíte, kde má rádius začínat a kde končit.
Zachraňujeme starý vůz
Zachraňujeme starý vůz
Zachraňujeme starý vůz
Zachraňujeme starý vůz
Zachraňujeme starý vůz
Zachraňujeme starý vůz
Zachraňujeme starý vůz
Zachraňujeme starý vůz
Zachraňujeme starý vůz
Zachraňujeme starý vůz
Zachraňujeme starý vůz
Za 40 hodin práce a 16 445 Kč se nám podařilo zachránit starý Fiat Brava před kovohutí tak na dalších deset let. Ještě by to výhledově chtělo otryskat a v práškové lakovně nastříkat vanu motoru, která by za čas také mohla proreznout.
Když výrobce přestane dodávat kompletní brzdové trubky, můžete si je vyrobit. Problém by však byl s díly, které kombinují trubku s hadicí v nerozebíratelném spojení. Takový je třeba 1J0614749 na zadní nápravě starých fabií a octavií. Naštěstí se stále dodává.
Majitel tohoto vozu si možná myslí, že ho z STK vyhodili za to, že si brzdovou trubku udělal z mědi. Ve skutečnosti však za to, že je asi debil (trubka nesmí kolidovat s žádnými částmi vozidla, natož s pohyblivými).