Zachraňujeme starý vůz: Sešrotovat? My jsme řekli NE!
44
/
133
Prohlédnout znovu
Zachraňujeme starý vůz: Sešrotovat? My jsme řekli NE!
Zachraňujeme starý vůz
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Zachraňujeme starý vůz
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Sada na úpravu brzdových trubek nás vyšla na 5379 Kč. Vzhledem k ceně podobné práce v autoservisu se zaplatí hned na prvním autě.
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Zachraňujeme starý vůz
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Zachraňujeme starý vůz
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Zachraňujeme starý vůz
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Zachraňujeme starý vůz
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Zachraňujeme starý vůz
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Zachraňujeme starý vůz
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Zachraňujeme starý vůz
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Zachraňujeme starý vůz
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Zachraňujeme starý vůz
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Zachraňujeme starý vůz
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Zachraňujeme starý vůz
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Zachraňujeme starý vůz
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Zachraňujeme starý vůz
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Zachraňujeme starý vůz
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Zachraňujeme starý vůz
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Zachraňujeme starý vůz
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Spoje dvou trubek bývají řešeny tak, že na jedné je klasická převlečná matice a holendr typu F, na druhé spojovací matice a kužel
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Zachraňujeme starý vůz
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Zachraňujeme starý vůz
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Zachraňujeme starý vůz
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Zachraňujeme starý vůz
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Zachraňujeme starý vůz
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Zachraňujeme starý vůz
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Zachraňujeme starý vůz
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Zachraňujeme starý vůz
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Neustále srovnávejte s původní trubkou – musí sedět velikost rádiů i úhly. Taková trubka pak skvěle padne do původních držáků, což je absolutní podmínka dobré práce.
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Zachraňujeme starý vůz
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Zachraňujeme starý vůz
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Neustále srovnávejte s původní trubkou – musí sedět velikost rádiů i úhly. Taková trubka pak skvěle padne do původních držáků, což je absolutní podmínka dobré práce.
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Zachraňujeme starý vůz
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Zachraňujeme starý vůz
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Zachraňujeme starý vůz
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Zachraňujeme starý vůz
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Zachraňujeme starý vůz
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Zachraňujeme starý vůz
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Zachraňujeme starý vůz
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Zachraňujeme starý vůz
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Zachraňujeme starý vůz
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Zachraňujeme starý vůz
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Zachraňujeme starý vůz
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Zachraňujeme starý vůz
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Zachraňujeme starý vůz
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Zachraňujeme starý vůz
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Zachraňujeme starý vůz
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Zachraňujeme starý vůz
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Zachraňujeme starý vůz
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Zachraňujeme starý vůz
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Zachraňujeme starý vůz
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Zachraňujeme starý vůz
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Zachraňujeme starý vůz
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Zachraňujeme starý vůz
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Zachraňujeme starý vůz
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Zachraňujeme starý vůz
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Zachraňujeme starý vůz
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Zachraňujeme starý vůz
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Zachraňujeme starý vůz
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Zachraňujeme starý vůz
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Při lisování kuželového spojení buďte opatrní. Trubka může prasknout.
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Zachraňujeme starý vůz
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Zachraňujeme starý vůz
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Pokud nemáte odsávačku a budete odvzdušňovat klasickým šlapáním se střídavým povolováním ventilu, může to trvat delší čas
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Zachraňujeme starý vůz
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Zachraňujeme starý vůz
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Zachraňujeme starý vůz
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Zachraňujeme starý vůz
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Zachraňujeme starý vůz
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Zachraňujeme starý vůz
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Zachraňujeme starý vůz
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Zachraňujeme starý vůz
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Zachraňujeme starý vůz
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Zachraňujeme starý vůz
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Zachraňujeme starý vůz
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Zachraňujeme starý vůz
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Zachraňujeme starý vůz
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Zachraňujeme starý vůz
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Po demontáži agregátu a nádrže na nás vykoukla totálně zrezlá místa brzdových trubek. Byla už tenká jako papír a při prvním prudkém zabrždění by praskla.
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Po demontáži agregátu a nádrže na nás vykoukla totálně zrezlá místa brzdových trubek. Byla už tenká jako papír a při prvním prudkém zabrždění by praskla.
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Zachraňujeme starý vůz
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Zachraňujeme starý vůz
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Zachraňujeme starý vůz
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Zachraňujeme starý vůz
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Zachraňujeme starý vůz
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Zachraňujeme starý vůz
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Zachraňujeme starý vůz
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Zachraňujeme starý vůz
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Zachraňujeme starý vůz
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Zachraňujeme starý vůz
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Zachraňujeme starý vůz
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Uříznutí brzdové trubky je rychlé a snadné. Nezapomeňte odstranit otřepy.
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Zachraňujeme starý vůz
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Uříznutí brzdové trubky je rychlé a snadné. Nezapomeňte odstranit otřepy.
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Princip lisování koncovek pochopíte hned. Výrobce sady pro úpravu trubek dodává i velmi slušný návod k obsluze.
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Zachraňujeme starý vůz
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Zachraňujeme starý vůz
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Zachraňujeme starý vůz
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Zachraňujeme starý vůz
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Zachraňujeme starý vůz
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Zachraňujeme starý vůz
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Zachraňujeme starý vůz
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Zachraňujeme starý vůz
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Zda jste si z lisovacích raznic vybrali tu správnou, zjistíte jejím přiložením k původní trubce. Sednout musí natěsno, bez viklání.
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Zachraňujeme starý vůz
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Zachraňujeme starý vůz
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Zachraňujeme starý vůz
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Zachraňujeme starý vůz
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Zachraňujeme starý vůz
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Zachraňujeme starý vůz
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Zachraňujeme starý vůz
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Zachraňujeme starý vůz
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Zachraňujeme starý vůz
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Zachraňujeme starý vůz
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Zachraňujeme starý vůz
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Zachraňujeme starý vůz
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Zachraňujeme starý vůz
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Zachraňujeme starý vůz
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Samotné ohýbání brzdových trubek také není nic těžkého. Velmi vám pomůže, když si označíte, kde má rádius začínat a kde končit.
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Zachraňujeme starý vůz
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Zachraňujeme starý vůz
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Zachraňujeme starý vůz
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Zachraňujeme starý vůz
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Zachraňujeme starý vůz
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Zachraňujeme starý vůz
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Zachraňujeme starý vůz
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Zachraňujeme starý vůz
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Zachraňujeme starý vůz
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Zachraňujeme starý vůz
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Zachraňujeme starý vůz
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Za 40 hodin práce a 16 445 Kč se nám podařilo zachránit starý Fiat Brava před kovohutí tak na dalších deset let. Ještě by to výhledově chtělo otryskat a v práškové lakovně nastříkat vanu motoru, která by za čas také mohla proreznout.
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Když výrobce přestane dodávat kompletní brzdové trubky, můžete si je vyrobit. Problém by však byl s díly, které kombinují trubku s hadicí v nerozebíratelném spojení. Takový je třeba 1J0614749 na zadní nápravě starých fabií a octavií. Naštěstí se stále dodává.
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Majitel tohoto vozu si možná myslí, že ho z STK vyhodili za to, že si brzdovou trubku udělal z mědi. Ve skutečnosti však za to, že je asi debil (trubka nesmí kolidovat s žádnými částmi vozidla, natož s pohyblivými).
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Martin Vaculík a ojetá Škoda Octavia G-Tec: Další oběť konfliktu?
Nejúspěšnější cupra se chlubí nevídaně bohatou škálou motorů. Skvělá je i ojetá
Chorvatská rallye po 1. dnu: Neuville a Evans remizují na první místě
Makáte v práci na 200 %? Správně by měl váš zaměstnavatel udělat tohle
Dacia Spring přijíždí na český trh, i bez dotace je za hubičku
Zachovalé ojetiny na LPG na UlovAuto.cz