Zachraňujeme starý vůz: Sešrotovat? My jsme řekli NE!
82
/
133
Prohlédnout znovu
Zachraňujeme starý vůz: Sešrotovat? My jsme řekli NE!
Zachraňujeme starý vůz
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Zachraňujeme starý vůz
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Sada na úpravu brzdových trubek nás vyšla na 5379 Kč. Vzhledem k ceně podobné práce v autoservisu se zaplatí hned na prvním autě.
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Zachraňujeme starý vůz
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Zachraňujeme starý vůz
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Zachraňujeme starý vůz
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Zachraňujeme starý vůz
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Zachraňujeme starý vůz
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Zachraňujeme starý vůz
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Zachraňujeme starý vůz
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Zachraňujeme starý vůz
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Zachraňujeme starý vůz
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Zachraňujeme starý vůz
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Zachraňujeme starý vůz
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Zachraňujeme starý vůz
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Zachraňujeme starý vůz
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Zachraňujeme starý vůz
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Zachraňujeme starý vůz
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Zachraňujeme starý vůz
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Spoje dvou trubek bývají řešeny tak, že na jedné je klasická převlečná matice a holendr typu F, na druhé spojovací matice a kužel
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Zachraňujeme starý vůz
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Zachraňujeme starý vůz
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Zachraňujeme starý vůz
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Zachraňujeme starý vůz
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Zachraňujeme starý vůz
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Zachraňujeme starý vůz
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Zachraňujeme starý vůz
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Zachraňujeme starý vůz
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Neustále srovnávejte s původní trubkou – musí sedět velikost rádiů i úhly. Taková trubka pak skvěle padne do původních držáků, což je absolutní podmínka dobré práce.
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Zachraňujeme starý vůz
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Zachraňujeme starý vůz
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Neustále srovnávejte s původní trubkou – musí sedět velikost rádiů i úhly. Taková trubka pak skvěle padne do původních držáků, což je absolutní podmínka dobré práce.
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Zachraňujeme starý vůz
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Zachraňujeme starý vůz
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Zachraňujeme starý vůz
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Zachraňujeme starý vůz
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Zachraňujeme starý vůz
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Zachraňujeme starý vůz
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Zachraňujeme starý vůz
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Zachraňujeme starý vůz
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Zachraňujeme starý vůz
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Zachraňujeme starý vůz
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Zachraňujeme starý vůz
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Zachraňujeme starý vůz
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Zachraňujeme starý vůz
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Zachraňujeme starý vůz
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Zachraňujeme starý vůz
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Zachraňujeme starý vůz
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Zachraňujeme starý vůz
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Zachraňujeme starý vůz
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Zachraňujeme starý vůz
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Zachraňujeme starý vůz
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Zachraňujeme starý vůz
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Zachraňujeme starý vůz
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Zachraňujeme starý vůz
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Zachraňujeme starý vůz
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Zachraňujeme starý vůz
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Zachraňujeme starý vůz
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Zachraňujeme starý vůz
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Zachraňujeme starý vůz
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Při lisování kuželového spojení buďte opatrní. Trubka může prasknout.
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Zachraňujeme starý vůz
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Zachraňujeme starý vůz
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Pokud nemáte odsávačku a budete odvzdušňovat klasickým šlapáním se střídavým povolováním ventilu, může to trvat delší čas
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Zachraňujeme starý vůz
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Zachraňujeme starý vůz
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Zachraňujeme starý vůz
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Zachraňujeme starý vůz
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Zachraňujeme starý vůz
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Zachraňujeme starý vůz
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Zachraňujeme starý vůz
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Zachraňujeme starý vůz
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Zachraňujeme starý vůz
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Zachraňujeme starý vůz
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Zachraňujeme starý vůz
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Zachraňujeme starý vůz
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Zachraňujeme starý vůz
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Zachraňujeme starý vůz
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Po demontáži agregátu a nádrže na nás vykoukla totálně zrezlá místa brzdových trubek. Byla už tenká jako papír a při prvním prudkém zabrždění by praskla.
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Po demontáži agregátu a nádrže na nás vykoukla totálně zrezlá místa brzdových trubek. Byla už tenká jako papír a při prvním prudkém zabrždění by praskla.
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Zachraňujeme starý vůz
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Zachraňujeme starý vůz
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Zachraňujeme starý vůz
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Zachraňujeme starý vůz
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Zachraňujeme starý vůz
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Zachraňujeme starý vůz
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Zachraňujeme starý vůz
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Zachraňujeme starý vůz
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Zachraňujeme starý vůz
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Zachraňujeme starý vůz
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Zachraňujeme starý vůz
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Uříznutí brzdové trubky je rychlé a snadné. Nezapomeňte odstranit otřepy.
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Zachraňujeme starý vůz
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Uříznutí brzdové trubky je rychlé a snadné. Nezapomeňte odstranit otřepy.
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Princip lisování koncovek pochopíte hned. Výrobce sady pro úpravu trubek dodává i velmi slušný návod k obsluze.
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Zachraňujeme starý vůz
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Zachraňujeme starý vůz
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Zachraňujeme starý vůz
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Zachraňujeme starý vůz
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Zachraňujeme starý vůz
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Zachraňujeme starý vůz
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Zachraňujeme starý vůz
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Zachraňujeme starý vůz
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Zda jste si z lisovacích raznic vybrali tu správnou, zjistíte jejím přiložením k původní trubce. Sednout musí natěsno, bez viklání.
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Zachraňujeme starý vůz
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Zachraňujeme starý vůz
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Zachraňujeme starý vůz
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Zachraňujeme starý vůz
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Zachraňujeme starý vůz
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Zachraňujeme starý vůz
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Zachraňujeme starý vůz
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Zachraňujeme starý vůz
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Zachraňujeme starý vůz
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Zachraňujeme starý vůz
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Zachraňujeme starý vůz
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Zachraňujeme starý vůz
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Zachraňujeme starý vůz
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Zachraňujeme starý vůz
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Samotné ohýbání brzdových trubek také není nic těžkého. Velmi vám pomůže, když si označíte, kde má rádius začínat a kde končit.
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Zachraňujeme starý vůz
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Zachraňujeme starý vůz
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Zachraňujeme starý vůz
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Zachraňujeme starý vůz
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Zachraňujeme starý vůz
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Zachraňujeme starý vůz
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Zachraňujeme starý vůz
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Zachraňujeme starý vůz
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Zachraňujeme starý vůz
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Zachraňujeme starý vůz
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Zachraňujeme starý vůz
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Za 40 hodin práce a 16 445 Kč se nám podařilo zachránit starý Fiat Brava před kovohutí tak na dalších deset let. Ještě by to výhledově chtělo otryskat a v práškové lakovně nastříkat vanu motoru, která by za čas také mohla proreznout.
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Když výrobce přestane dodávat kompletní brzdové trubky, můžete si je vyrobit. Problém by však byl s díly, které kombinují trubku s hadicí v nerozebíratelném spojení. Takový je třeba 1J0614749 na zadní nápravě starých fabií a octavií. Naštěstí se stále dodává.
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Majitel tohoto vozu si možná myslí, že ho z STK vyhodili za to, že si brzdovou trubku udělal z mědi. Ve skutečnosti však za to, že je asi debil (trubka nesmí kolidovat s žádnými částmi vozidla, natož s pohyblivými).
|
Svět motorů/Martin Vaculík
První jízda s novou Dacií Duster: Spalováky jsou jistota, hybrid budí rozpaky
Nová závodní Škoda je jenom pro PlayStation. Proto ji může řídit každý
Chystá se špičkový Defender Octa. Má být všude nejlepší
Mini představuje poslední díl skládačky. Aceman je elektrický elegán
BMW 4 a i4 Gran Coupé jsou hezčí a mají modernější multimédia
Mitsubishi ASX prošlo faceliftem. Design zůstal věrný originálu