Akrylátová krycí skla světlometů měla nedostatečnou ochranu proti UV záření a rychle žloutla. Této fabii to v garáži fakt nehrozí.|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Na tachometru po dvanácti letech svítí pouhých 19 163 km. Většinu z nich navíc majitel najel hned první rok.|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Co dělá uvnitř volant z Octavie RS? Ten původní je na půdě, aby netrpěl ani těmi jen občasnými vyjížďkami.|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda Fabia RS|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda Fabia RS|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Sympatický právník zcela aktuálně dovezl fabii sestřičku. Felicia s řadou příplatků a v plné výbavě sloužila v roce 1996 jako testovací auto novinářům.|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda Fabia RS|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda Fabia RS|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Že místo točivého benzinového motoru bylo pod kapotou silné TDI, byla svého času spíš improvizace. Dnes je to značná historická zajímavost.|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda Fabia RS|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Rovná koncovka výfuku u dieselu bez fi ltru pevných částic je také historická kuriozita. Černá byla po pár kilometrech. Tento stav je důkazem, že vůz prostě nejezdí.|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda Fabia RS|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda Fabia RS|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda Fabia RS|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda Fabia RS|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda Felicia Combi GLX|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda Felicia Combi GLX|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda Felicia Combi GLX|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda Felicia Combi GLX|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda Felicia Combi GLX|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek