Zánovní Fabia RS: Skoro nejetý kousek v unikátní barvě je od začátku veterán

10/20
Zavřít
  • Akrylátová krycí skla světlometů měla nedostatečnou ochranu proti UV záření a rychle žloutla. Této fabii to v garáži fakt nehrozí.
    Akrylátová krycí skla světlometů měla nedostatečnou ochranu proti UV záření a rychle žloutla. Této fabii to v garáži fakt nehrozí.| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Na tachometru po dvanácti letech svítí pouhých 19 163 km. Většinu z nich navíc majitel najel hned první rok.
    Na tachometru po dvanácti letech svítí pouhých 19 163 km. Většinu z nich navíc majitel najel hned první rok.| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Co dělá uvnitř volant z Octavie RS? Ten původní je na půdě, aby netrpěl ani těmi jen občasnými vyjížďkami.
    Co dělá uvnitř volant z Octavie RS? Ten původní je na půdě, aby netrpěl ani těmi jen občasnými vyjížďkami.| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Škoda Fabia RS
    Škoda Fabia RS| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Škoda Fabia RS
    Škoda Fabia RS| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Sympatický právník zcela aktuálně dovezl fabii sestřičku. Felicia s řadou příplatků a v plné výbavě sloužila v roce 1996 jako testovací auto novinářům.
    Sympatický právník zcela aktuálně dovezl fabii sestřičku. Felicia s řadou příplatků a v plné výbavě sloužila v roce 1996 jako testovací auto novinářům.| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Škoda Fabia RS
    Škoda Fabia RS| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Škoda Fabia RS
    Škoda Fabia RS| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Že místo točivého benzinového motoru bylo pod kapotou silné TDI, byla svého času spíš improvizace. Dnes je to značná historická zajímavost.
    Že místo točivého benzinového motoru bylo pod kapotou silné TDI, byla svého času spíš improvizace. Dnes je to značná historická zajímavost.| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Škoda Fabia RS
    Škoda Fabia RS| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Rovná koncovka výfuku u dieselu bez fi ltru pevných částic je také historická kuriozita. Černá byla po pár kilometrech. Tento stav je důkazem, že vůz prostě nejezdí.
    Rovná koncovka výfuku u dieselu bez fi ltru pevných částic je také historická kuriozita. Černá byla po pár kilometrech. Tento stav je důkazem, že vůz prostě nejezdí.| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Škoda Fabia RS
    Škoda Fabia RS| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Škoda Fabia RS
    Škoda Fabia RS| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Škoda Fabia RS
    Škoda Fabia RS| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Škoda Fabia RS
    Škoda Fabia RS| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Škoda Felicia Combi GLX
    Škoda Felicia Combi GLX| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Škoda Felicia Combi GLX
    Škoda Felicia Combi GLX| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Škoda Felicia Combi GLX
    Škoda Felicia Combi GLX| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Škoda Felicia Combi GLX
    Škoda Felicia Combi GLX| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Škoda Felicia Combi GLX
    Škoda Felicia Combi GLX| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Akrylátová krycí skla světlometů měla nedostatečnou ochranu proti UV záření a rychle žloutla. Této fabii to v garáži fakt nehrozí.
Na tachometru po dvanácti letech svítí pouhých 19 163 km. Většinu z nich navíc majitel najel hned první rok.
Co dělá uvnitř volant z Octavie RS? Ten původní je na půdě, aby netrpěl ani těmi jen občasnými vyjížďkami.
Škoda Fabia RS
Škoda Fabia RS
Sympatický právník zcela aktuálně dovezl fabii sestřičku. Felicia s řadou příplatků a v plné výbavě sloužila v roce 1996 jako testovací auto novinářům.
Škoda Fabia RS
Škoda Fabia RS
Že místo točivého benzinového motoru bylo pod kapotou silné TDI, byla svého času spíš improvizace. Dnes je to značná historická zajímavost.
Škoda Fabia RS
Rovná koncovka výfuku u dieselu bez fi ltru pevných částic je také historická kuriozita. Černá byla po pár kilometrech. Tento stav je důkazem, že vůz prostě nejezdí.
Škoda Fabia RS
Škoda Fabia RS
Škoda Fabia RS
Škoda Fabia RS
Škoda Felicia Combi GLX
Škoda Felicia Combi GLX
Škoda Felicia Combi GLX
Škoda Felicia Combi GLX
Škoda Felicia Combi GLX