Zapalovací svíčka a její jednotlivé části|
Zdroj: Auto Tip Klassik
Listové měrky slouží k určení vzdálenosti elektrod, takzvanému odtrhu. Ten se s přibývajícími kilometry zvětšuje, čímž se zvyšuje přeskokové napětí.|
Zdroj: Auto Tip Klassik
V závislosti na motoru se svíčky mění zpravidla po ujetí 40 000 až 100 000 km|
Zdroj: Auto Tip Klassik
Dobový reklamní plakát na svíčky firmy Bosch|
Zdroj: Auto Tip Klassik
Plné využití zapalovací svíčky ve spalovacím motoru umožnil až vynález zapalovacího magneta. Jedná se o modernější systém z roku 1902.|
Zdroj: Auto Tip Klassik
Plné využití zapalovací svíčky ve spalovacím motoru umožnil až vynález zapalovacího magneta. Jedná se o modernější systém z roku 1902.|
Zdroj: Auto Tip Klassik
Zapalovací svíčka se čtyřmi vnějšími elektrodami|
Zdroj: Auto Tip Klassik