Zapalovací svíčky zlepšují hospodárnost motoru. Kdy jste je naposledy měnili?

6/12
Zavřít
  • Zapalovací svíčka
    Zapalovací svíčka| Zdroj: Auto Tip Klassik
  • Zapalovací svíčka a její jednotlivé části
    Zapalovací svíčka a její jednotlivé části| Zdroj: Auto Tip Klassik
  • Listové měrky slouží k určení vzdálenosti elektrod, takzvanému odtrhu. Ten se s přibývajícími kilometry zvětšuje, čímž se zvyšuje přeskokové napětí.
    Listové měrky slouží k určení vzdálenosti elektrod, takzvanému odtrhu. Ten se s přibývajícími kilometry zvětšuje, čímž se zvyšuje přeskokové napětí.| Zdroj: Auto Tip Klassik
  • V závislosti na motoru se svíčky mění zpravidla po ujetí 40 000 až 100 000 km
    V závislosti na motoru se svíčky mění zpravidla po ujetí 40 000 až 100 000 km| Zdroj: Auto Tip Klassik
  • Dobový reklamní plakát na svíčky firmy Bosch
    Dobový reklamní plakát na svíčky firmy Bosch| Zdroj: Auto Tip Klassik
  • Plné využití zapalovací svíčky ve spalovacím motoru umožnil až vynález zapalovacího magneta. Jedná se o modernější systém z roku 1902.
    Plné využití zapalovací svíčky ve spalovacím motoru umožnil až vynález zapalovacího magneta. Jedná se o modernější systém z roku 1902.| Zdroj: Auto Tip Klassik
  • Plné využití zapalovací svíčky ve spalovacím motoru umožnil až vynález zapalovacího magneta. Jedná se o modernější systém z roku 1902.
    Plné využití zapalovací svíčky ve spalovacím motoru umožnil až vynález zapalovacího magneta. Jedná se o modernější systém z roku 1902.| Zdroj: Auto Tip Klassik
  • Zapalovací svíčka se čtyřmi vnějšími elektrodami
    Zapalovací svíčka se čtyřmi vnějšími elektrodami| Zdroj: Auto Tip Klassik
  • Zapalovací svíčka
    Zapalovací svíčka| Zdroj: Auto Tip Klassik
  • Zapalovací svíčka
    Zapalovací svíčka| Zdroj: Auto Tip Klassik
  • Zapalovací svíčka
    Zapalovací svíčka| Zdroj: Auto Tip Klassik
  • Zapalovací svíčka
    Zapalovací svíčka| Zdroj: Auto Tip Klassik
Zapalovací svíčka
Zapalovací svíčka a její jednotlivé části
Listové měrky slouží k určení vzdálenosti elektrod, takzvanému odtrhu. Ten se s přibývajícími kilometry zvětšuje, čímž se zvyšuje přeskokové napětí.
V závislosti na motoru se svíčky mění zpravidla po ujetí 40 000 až 100 000 km
Dobový reklamní plakát na svíčky firmy Bosch
Plné využití zapalovací svíčky ve spalovacím motoru umožnil až vynález zapalovacího magneta. Jedná se o modernější systém z roku 1902.
Plné využití zapalovací svíčky ve spalovacím motoru umožnil až vynález zapalovacího magneta. Jedná se o modernější systém z roku 1902.
Zapalovací svíčka se čtyřmi vnějšími elektrodami
Zapalovací svíčka
Zapalovací svíčka
Zapalovací svíčka
Zapalovací svíčka