Zapomenuté škodovky: Škoda Fabia Paris šokovala uvnitř!

15/32
Přehled fotografií
Zavřít
  • Škoda Fabia Combi Paris
    Škoda Fabia Combi Paris| Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
  • Škoda Fabia Combi Paris
    Škoda Fabia Combi Paris| Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
  • Škoda Fabia Combi Paris
    Škoda Fabia Combi Paris| Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
  • Škoda Fabia Combi Paris
    Škoda Fabia Combi Paris| Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
  • Strohou, avšak elegantní palubní desku standardní fabie oživuje především tříramenný volant se zdvojeným spodním ramenem a spojená konzola
    Strohou, avšak elegantní palubní desku standardní fabie oživuje především tříramenný volant se zdvojeným spodním ramenem a spojená konzola| Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
  • Škoda Fabia Combi Paris
    Škoda Fabia Combi Paris| Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
  • Škoda Fabia Combi Paris
    Škoda Fabia Combi Paris| Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
  • Škoda Fabia Combi Paris
    Škoda Fabia Combi Paris| Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
  • Škoda Fabia Combi Paris
    Škoda Fabia Combi Paris| Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
  • Škoda Fabia Combi Paris
    Škoda Fabia Combi Paris| Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
  • Škoda Fabia Combi Paris
    Škoda Fabia Combi Paris| Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
  • Škoda Fabia Combi Paris
    Škoda Fabia Combi Paris| Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
  • Škoda Fabia Combi Paris
    Škoda Fabia Combi Paris| Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
  • Škoda Fabia Combi Paris
    Škoda Fabia Combi Paris| Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
  • Škoda Fabia Combi Paris
    Škoda Fabia Combi Paris| Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
  • Škoda Fabia Combi Paris
    Škoda Fabia Combi Paris| Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
  • Škoda Fabia Combi Paris
    Škoda Fabia Combi Paris| Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
  • Škoda Fabia Combi Paris
    Škoda Fabia Combi Paris| Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
  • Fabia Combi Paris působí na první pohled jako sériové auto, ve skutečnosti však jde pouze o nepojízdný výstavní koncept
    Fabia Combi Paris působí na první pohled jako sériové auto, ve skutečnosti však jde pouze o nepojízdný výstavní koncept| Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
  • Takto monstrózní velikost litých kol žádná jiná fabia první generace nikdy nedostala, demonstrační kombi kvůli nim podstoupilo rozšíření blatníků
    Takto monstrózní velikost litých kol žádná jiná fabia první generace nikdy nedostala, demonstrační kombi kvůli nim podstoupilo rozšíření blatníků| Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
  • Škoda Fabia Combi Paris
    Škoda Fabia Combi Paris| Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
  • Rám nad zadními sedadly připomíná otevřené sportovní automobily, sériové verze se nedočkala ani síť zavazadlového prostoru
    Rám nad zadními sedadly připomíná otevřené sportovní automobily, sériové verze se nedočkala ani síť zavazadlového prostoru| Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
  • Škoda Fabia Combi Paris
    Škoda Fabia Combi Paris| Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
  • Dvoulitrový atmosférický zážehový motor k malým autům nepatří už dlouhé roky, v současnosti už najdeme jen přeplňovanou jednotku 2.0 TSI pod kapotou Volkswagenu Polo GTI
    Dvoulitrový atmosférický zážehový motor k malým autům nepatří už dlouhé roky, v současnosti už najdeme jen přeplňovanou jednotku 2.0 TSI pod kapotou Volkswagenu Polo GTI| Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
  • Škoda Fabia Combi Paris
    Škoda Fabia Combi Paris| Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
  • Škoda Fabia Combi Paris
    Škoda Fabia Combi Paris| Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
  • Škoda Fabia Combi Paris
    Škoda Fabia Combi Paris| Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
  • Škoda Fabia Combi Paris
    Škoda Fabia Combi Paris| Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
  • Takto se atraktivní koncept prezentoval před devatenácti lety na podzimním autosalonu v Paříži
    Takto se atraktivní koncept prezentoval před devatenácti lety na podzimním autosalonu v Paříži| Zdroj: Škoda
  • Prezentační fotografie limitovaného akčního modelu Fabia Combi Tour de France a dynamického hatchbacku RS dokládají, že některé odkazy konceptu Paris se dočkaly sériového ztvárnění
    Prezentační fotografie limitovaného akčního modelu Fabia Combi Tour de France a dynamického hatchbacku RS dokládají, že některé odkazy konceptu Paris se dočkaly sériového ztvárnění| Zdroj: Škoda
  • Škoda Fabia Combi Tour de France
    Škoda Fabia Combi Tour de France| Zdroj: Škoda
  • Škoda Fabia Combi Tour de France
    Škoda Fabia Combi Tour de France| Zdroj: Škoda
Škoda Fabia Combi Paris
Škoda Fabia Combi Paris
Škoda Fabia Combi Paris
Škoda Fabia Combi Paris
Strohou, avšak elegantní palubní desku standardní fabie oživuje především tříramenný volant se zdvojeným spodním ramenem a spojená konzola
Škoda Fabia Combi Paris
Škoda Fabia Combi Paris
Škoda Fabia Combi Paris
Škoda Fabia Combi Paris
Škoda Fabia Combi Paris
Škoda Fabia Combi Paris
Škoda Fabia Combi Paris
Škoda Fabia Combi Paris
Škoda Fabia Combi Paris
Škoda Fabia Combi Paris
Škoda Fabia Combi Paris
Škoda Fabia Combi Paris
Škoda Fabia Combi Paris
Fabia Combi Paris působí na první pohled jako sériové auto, ve skutečnosti však jde pouze o nepojízdný výstavní koncept
Takto monstrózní velikost litých kol žádná jiná fabia první generace nikdy nedostala, demonstrační kombi kvůli nim podstoupilo rozšíření blatníků
Škoda Fabia Combi Paris
Rám nad zadními sedadly připomíná otevřené sportovní automobily, sériové verze se nedočkala ani síť zavazadlového prostoru
Škoda Fabia Combi Paris
Dvoulitrový atmosférický zážehový motor k malým autům nepatří už dlouhé roky, v současnosti už najdeme jen přeplňovanou jednotku 2.0 TSI pod kapotou Volkswagenu Polo GTI
Škoda Fabia Combi Paris
Škoda Fabia Combi Paris
Škoda Fabia Combi Paris
Škoda Fabia Combi Paris
Takto se atraktivní koncept prezentoval před devatenácti lety na podzimním autosalonu v Paříži
Prezentační fotografie limitovaného akčního modelu Fabia Combi Tour de France a dynamického hatchbacku RS dokládají, že některé odkazy konceptu Paris se dočkaly sériového ztvárnění
Škoda Fabia Combi Tour de France
Škoda Fabia Combi Tour de France