Zapomenuté škodovky: Výjimečná zlatá felicia! Co měla společného s Naganem?
19
/
33
Prohlédnout znovu
Zapomenuté škodovky: Výjimečná zlatá felicia! Co měla společného s Naganem?
Škoda Felicia Golden Prague (1998)
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Unikátní grafický motiv získaly rovněž ukazatele na přístrojovém štítu. Vtipně působí hvězdy na koncích rafi ček.
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Felicia Golden Prague (1998)
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
O palubní desce standardní felicie svého času mnozí prohlašovali, že je nejkrásnější v celém segmentu malých aut. A co teprve když se k tomu přidají nejvybranější obklady!
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Felicia Golden Prague (1998)
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Felicia Golden Prague (1998)
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Felicia Golden Prague (1998)
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Felicia Golden Prague (1998)
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Felicia Golden Prague (1998)
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Felicia Golden Prague (1998)
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Felicia Golden Prague (1998)
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Už standardní škodovka se chlubila celočalouněnými dveřními výplněmi, zlatý koncept však posunul materiály do třídy nejdražších mercedesů
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Felicia Golden Prague (1998)
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Felicia Golden Prague (1998)
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Běžná Felicia GLX byla vybavena semišovým potahem sedadel, zlatá studie však vsadila rovnou na to nejlepší: světlou kůži a nacionální motiv vnitřního čalounění
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Felicia poskytovala zadním cestujícím dostatek prostoru, i tohle prostředí se však dá povýšit na úroveň luxusních limuzín
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Na strop se asi nikdo jen tak dívat nebude. A kdyby přece jen, i zde najde další část mozaiky.
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Ne každý si toho při očarování zlatým lakem všimne, ale Felicii Golden Prague charakterizují i zrcátka z Volkswagenu Polo nebo jednodílné stěrače
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Felicia Golden Prague (1998)
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Není divu, že půvabu felicie podlehlo i tehdejší vedení koncernu Volkswagen. Do zlatého prototypu se pak zamiloval zbytek světa.
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Na rozdíl od mnoha jiných výstavních konceptů je zlatá škodovka plně funkční a pojízdná. Díky posilovači řízení a motoru 1.6 MPI se navíc příjemně ovládá. Přesto dodnes zdolala pouhých 11 km!
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Felicia Golden Prague (1998)
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
O celkovém smyslu pro detail vypovídá například světle semišové obložení zavazadlového prostoru nebo plato s originálním motivem
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Felicia Golden Prague (1998)
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Felicia Golden Prague (1998)
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Felicia Golden Prague (1998)
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Také pod kapotou plně provozuschopného konceptu najdeme to nejlepší z dobové nabídky: čtyřválcovou šestnáctistovku koncernu Volkswagen
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Felicia Golden Prague (1998)
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Felicia Golden Prague (1998)
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Ačkoliv zadní lampy z dnešního pohledu evokují technologii LED, k osvětlení zde stále slouží klasické žárovky
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Felicia Golden Prague (1998)
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Nabídka originálních kol pro felicii se omezovala na velikosti 13 či 14 palců. Patnáctky si mohl dovolit výhradně showcar Golden Prague.
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Ve srovnání se standardní nejdražší Felicií GLX z doby před faceliftem vypadá prototyp Golden Prague zvenčí jako úplně jiné auto
|
Škoda
Před startem Portugalské rallye: Uhájí Neuville první místo?
Za volantem omlazené Škody Octavia: Ptejte se, co vás zajímá!
Ford Escort Mk2 (1974-1980): Tři tituly mistra světa
Vladimir Putin má novou limuzínu. Aurus vylepšil laciný rolls jménem Senat
Toyota údajně pracuje na dalším sporťáku. Mohla by zatopit Miatě
Šance pro Evropu? Jeep Gladiator dostane plug-in hybrid