Nejrozšířenějšími auty v ČR, která mají s palivem E10 problém, jsou felicie s třináctistovkou. Pro verzi MPI sice vznikla již před lety upravená sada těsnicích kroužků tlakového regulátoru zpětné větve paliva z palivové lišty, problém však řeší jen teoreticky, neboť dnes ji už neseženete. Škodovka opětovné zařazení tohoto dílu (047 198 031 A) do sortimentu neplánuje.|
Zdroj: Svět motorů
Cenový rozdíl mezi Naturalem 95 a 98 bývá u levnějších stanic kolem 2 Kč/litr|
Zdroj: Svět motorů
Aplikace čerpacích stanic EuroOil nabízí užitečnou informace o obsahu biolihu|
Zdroj: Svět motorů
Zavádění benzinů E10 v Česku|
Zdroj: Svět motorů
Zavádění benzinů E10 v Česku|
Zdroj: Svět motorů
Zavádění benzinů E10 v Česku|
Zdroj: Svět motorů
Zavádění benzinů E10 v Česku|
Zdroj: Svět motorů
Natural 95 s normou E10 se postupně objeví na drtivé většině čerpacích stanic|
Zdroj: Svět motorů
Verva 100 od Orlenu je jediným 100oktanovým palivem v ČR s normou E10, biolíh však neobsahuje a mohou ji tankovat i auto, která mají předepsané palivo E5.|
Zdroj: Svět motorů
Zavádění benzinů E10 v Česku|
Zdroj: Svět motorů
Zavádění benzinů E10 v Česku|
Zdroj: Svět motorů
Kompatibilita modelů s benzinem E10|
Zdroj: Svět motorů