Zavádění benzinů E10 v Česku: Panika není namístě

3/14
Přehled fotografií
Zavřít
  • Zavádění benzinů E10 v Česku
    Zavádění benzinů E10 v Česku| Zdroj: Svět motorů
  • Nejrozšířenějšími auty v ČR, která mají s palivem E10 problém, jsou felicie s třináctistovkou. Pro verzi MPI sice vznikla již před lety upravená sada těsnicích kroužků tlakového regulátoru zpětné větve paliva z palivové lišty, problém však řeší jen teoreticky, neboť dnes ji už neseženete. Škodovka opětovné zařazení tohoto dílu (047 198 031 A) do sortimentu neplánuje.
    Nejrozšířenějšími auty v ČR, která mají s palivem E10 problém, jsou felicie s třináctistovkou. Pro verzi MPI sice vznikla již před lety upravená sada těsnicích kroužků tlakového regulátoru zpětné větve paliva z palivové lišty, problém však řeší jen teoreticky, neboť dnes ji už neseženete. Škodovka opětovné zařazení tohoto dílu (047 198 031 A) do sortimentu neplánuje.| Zdroj: Svět motorů
  • Cenový rozdíl mezi Naturalem 95 a 98 bývá u levnějších stanic kolem 2 Kč/litr
    Cenový rozdíl mezi Naturalem 95 a 98 bývá u levnějších stanic kolem 2 Kč/litr| Zdroj: Svět motorů
  • Aplikace čerpacích stanic EuroOil nabízí užitečnou informace o obsahu biolihu
    Aplikace čerpacích stanic EuroOil nabízí užitečnou informace o obsahu biolihu| Zdroj: Svět motorů
  • Zavádění benzinů E10 v Česku
    Zavádění benzinů E10 v Česku| Zdroj: Svět motorů
  • Zavádění benzinů E10 v Česku
    Zavádění benzinů E10 v Česku| Zdroj: Svět motorů
  • Zavádění benzinů E10 v Česku
    Zavádění benzinů E10 v Česku| Zdroj: Svět motorů
  • Zavádění benzinů E10 v Česku
    Zavádění benzinů E10 v Česku| Zdroj: Svět motorů
  • Natural 95 s normou E10 se postupně objeví na drtivé většině čerpacích stanic
    Natural 95 s normou E10 se postupně objeví na drtivé většině čerpacích stanic| Zdroj: Svět motorů
  • Verva 100 od Orlenu je jediným 100oktanovým palivem v ČR s normou E10, biolíh však neobsahuje a mohou ji tankovat i auto, která mají předepsané palivo E5.
    Verva 100 od Orlenu je jediným 100oktanovým palivem v ČR s normou E10, biolíh však neobsahuje a mohou ji tankovat i auto, která mají předepsané palivo E5.| Zdroj: Svět motorů
  • Zavádění benzinů E10 v Česku
    Zavádění benzinů E10 v Česku| Zdroj: Svět motorů
  • Zavádění benzinů E10 v Česku
    Zavádění benzinů E10 v Česku| Zdroj: Svět motorů
  • Kompatibilita modelů s benzinem E10
    Kompatibilita modelů s benzinem E10| Zdroj: Svět motorů
  • Škoda Popular Monte Carlo
    Škoda Popular Monte Carlo| Zdroj: Škoda
Zavádění benzinů E10 v Česku
Nejrozšířenějšími auty v ČR, která mají s palivem E10 problém, jsou felicie s třináctistovkou. Pro verzi MPI sice vznikla již před lety upravená sada těsnicích kroužků tlakového regulátoru zpětné větve paliva z palivové lišty, problém však řeší jen teoreticky, neboť dnes ji už neseženete. Škodovka opětovné zařazení tohoto dílu (047 198 031 A) do sortimentu neplánuje.
Cenový rozdíl mezi Naturalem 95 a 98 bývá u levnějších stanic kolem 2 Kč/litr
Aplikace čerpacích stanic EuroOil nabízí užitečnou informace o obsahu biolihu
Zavádění benzinů E10 v Česku
Zavádění benzinů E10 v Česku
Zavádění benzinů E10 v Česku
Zavádění benzinů E10 v Česku
Natural 95 s normou E10 se postupně objeví na drtivé většině čerpacích stanic
Verva 100 od Orlenu je jediným 100oktanovým palivem v ČR s normou E10, biolíh však neobsahuje a mohou ji tankovat i auto, která mají předepsané palivo E5.
Zavádění benzinů E10 v Česku
Zavádění benzinů E10 v Česku
Kompatibilita modelů s benzinem E10
Škoda Popular Monte Carlo