Zázrak z Ruska: Tekutá generálka motoru. Nalejete do motoru a je jak nový. Vtip, nebo realita?

1/20
Přehled fotografií
Zavřít
  • Zázrak z Ruska: Tekutá generálka motoru. Nalejete do motoru a je jak nový. Vtip, nebo realita?
    Zázrak z Ruska: Tekutá generálka motoru. Nalejete do motoru a je jak nový. Vtip, nebo realita?| Zdroj: acz
  • A kostky jsou vrženy. Majitel Martin Haering lije ruský renovační přípravek do motoru své dvacetileté octavie. Bude z toho instantní generálka?
    A kostky jsou vrženy. Majitel Martin Haering lije ruský renovační přípravek do motoru své dvacetileté octavie. Bude z toho instantní generálka?| Zdroj: acz
  • V tuto chvílí má statečná Octavia 1.6 přestavěná na LPG najeto už 570 000 km a díky vzorné péči majitele je celkově stále ve slušné kondici. Klepání volných pístů bohužel tekutá generálka nevyřešila
    V tuto chvílí má statečná Octavia 1.6 přestavěná na LPG najeto už 570 000 km a díky vzorné péči majitele je celkově stále ve slušné kondici. Klepání volných pístů bohužel tekutá generálka nevyřešila| Zdroj: acz
  • V tuto chvílí má statečná Octavia 1.6 přestavěná na LPG najeto už 570 000 km a díky vzorné péči majitele je celkově stále ve slušné kondici. Klepání volných pístů bohužel tekutá generálka nevyřešila
    V tuto chvílí má statečná Octavia 1.6 přestavěná na LPG najeto už 570 000 km a díky vzorné péči majitele je celkově stále ve slušné kondici. Klepání volných pístů bohužel tekutá generálka nevyřešila| Zdroj: acz
  • RVS
    RVS| Zdroj: acz
  • Protřepat, nalít do motoru, nechat 25 minut „blafat“ na volnoběh a pak opatrně jezdit – to je ve stručnosti návod na tekutou generálku motoru
    Protřepat, nalít do motoru, nechat 25 minut „blafat“ na volnoběh a pak opatrně jezdit – to je ve stručnosti návod na tekutou generálku motoru| Zdroj: acz
  • Výkon jsme měřili na vynikající válcové zkušebně Auto Jarov. Máme zde vyzkoušeno, že výsledky opakovaných měření stejného vozu se liší nanejvýš o jedno procento. Proto zaznamenaný rozdíl až 10 N.m už ukazuje, že přípravek RVS něco dělá.
    Výkon jsme měřili na vynikající válcové zkušebně Auto Jarov. Máme zde vyzkoušeno, že výsledky opakovaných měření stejného vozu se liší nanejvýš o jedno procento. Proto zaznamenaný rozdíl až 10 N.m už ukazuje, že přípravek RVS něco dělá.| Zdroj: acz
  • František Lasovský je mechanik ze staré školy, a tak si nechal na zakázku uzpůsobit tlakoměr tak, aby pasoval do závitu čidla oleje.
    František Lasovský je mechanik ze staré školy, a tak si nechal na zakázku uzpůsobit tlakoměr tak, aby pasoval do závitu čidla oleje.| Zdroj: acz
  • Zároveň měřil jeho teplotu, aby byla v obou případech stejná. Tlak oleje je jedním ze základních ukazatelů kondice motoru.
    Zároveň měřil jeho teplotu, aby byla v obou případech stejná. Tlak oleje je jedním ze základních ukazatelů kondice motoru.| Zdroj: acz
  • Kompresní tlaky jsme měřili kalibrovaným tlakoměrem a hlídali stálost napětí a startovacích otáček při obou pokusech
    Kompresní tlaky jsme měřili kalibrovaným tlakoměrem a hlídali stálost napětí a startovacích otáček při obou pokusech| Zdroj: acz
  • První dávka přípravku se přidává do starého oleje. Proto pokud se pro aplikaci rozhodnete, je ekonomické plánovat ji s koncem životnosti olejové náplně.
    První dávka přípravku se přidává do starého oleje. Proto pokud se pro aplikaci rozhodnete, je ekonomické plánovat ji s koncem životnosti olejové náplně.| Zdroj: acz
  • Druhý olej je potřeba nejdřív zahřát jízdou, až poté nalít přípravek. Byla by prý hrubá chyba lít jej do studeného, čerstvě vyměněného.
    Druhý olej je potřeba nejdřív zahřát jízdou, až poté nalít přípravek. Byla by prý hrubá chyba lít jej do studeného, čerstvě vyměněného.| Zdroj: acz
  • Ivan Kasl, Motorservis Lety u Prahy
    Ivan Kasl, Motorservis Lety u Prahy| Zdroj: acz
  • Starší verze českého tříválce sice nemívají příkladnou životnost, zato jejich generálky jsou levné. Zde zrovna mechanik Václav Heřman jeden skládá.
    Starší verze českého tříválce sice nemívají příkladnou životnost, zato jejich generálky jsou levné. Zde zrovna mechanik Václav Heřman jeden skládá.| Zdroj: acz
  • Starší verze českého tříválce sice nemívají příkladnou životnost, zato jejich generálky jsou levné. Zde zrovna mechanik Václav Heřman jeden skládá.
    Starší verze českého tříválce sice nemívají příkladnou životnost, zato jejich generálky jsou levné. Zde zrovna mechanik Václav Heřman jeden skládá.| Zdroj: acz
  • Základem generální opravy a jednou z vůbec nejkvalifi kovanějších prací je broušení klikové hřídele tak, aby mezi jejími čepy a novými ložisky byla přesně správná vůle pro olejový fi lm
    Základem generální opravy a jednou z vůbec nejkvalifi kovanějších prací je broušení klikové hřídele tak, aby mezi jejími čepy a novými ložisky byla přesně správná vůle pro olejový fi lm| Zdroj: acz
  • Hliníkové diesely (na snímku Toyota 2.2 D-4D) vydrží obvykle méně než litinové
    Hliníkové diesely (na snímku Toyota 2.2 D-4D) vydrží obvykle méně než litinové| Zdroj: acz
  • U motorů dělených v rovině klikové hřídele lze opravit i velká poškození, když se zadře a protočí ložisko. U mnoha moderních konstrukcí to však možné není.
    U motorů dělených v rovině klikové hřídele lze opravit i velká poškození, když se zadře a protočí ložisko. U mnoha moderních konstrukcí to však možné není.| Zdroj: acz
  • Abarth
    Abarth| Zdroj: acz
  • Abarth
    Abarth| Zdroj: acz
Zázrak z Ruska: Tekutá generálka motoru. Nalejete do motoru a je jak nový. Vtip, nebo realita?
A kostky jsou vrženy. Majitel Martin Haering lije ruský renovační přípravek do motoru své dvacetileté octavie. Bude z toho instantní generálka?
V tuto chvílí má statečná Octavia 1.6 přestavěná na LPG najeto už 570 000 km a díky vzorné péči majitele je celkově stále ve slušné kondici. Klepání volných pístů bohužel tekutá generálka nevyřešila
V tuto chvílí má statečná Octavia 1.6 přestavěná na LPG najeto už 570 000 km a díky vzorné péči majitele je celkově stále ve slušné kondici. Klepání volných pístů bohužel tekutá generálka nevyřešila
RVS
Protřepat, nalít do motoru, nechat 25 minut „blafat“ na volnoběh a pak opatrně jezdit – to je ve stručnosti návod na tekutou generálku motoru
Výkon jsme měřili na vynikající válcové zkušebně Auto Jarov. Máme zde vyzkoušeno, že výsledky opakovaných měření stejného vozu se liší nanejvýš o jedno procento. Proto zaznamenaný rozdíl až 10 N.m už ukazuje, že přípravek RVS něco dělá.
František Lasovský je mechanik ze staré školy, a tak si nechal na zakázku uzpůsobit tlakoměr tak, aby pasoval do závitu čidla oleje.
Zároveň měřil jeho teplotu, aby byla v obou případech stejná. Tlak oleje je jedním ze základních ukazatelů kondice motoru.
Kompresní tlaky jsme měřili kalibrovaným tlakoměrem a hlídali stálost napětí a startovacích otáček při obou pokusech
První dávka přípravku se přidává do starého oleje. Proto pokud se pro aplikaci rozhodnete, je ekonomické plánovat ji s koncem životnosti olejové náplně.
Druhý olej je potřeba nejdřív zahřát jízdou, až poté nalít přípravek. Byla by prý hrubá chyba lít jej do studeného, čerstvě vyměněného.
Ivan Kasl, Motorservis Lety u Prahy
Starší verze českého tříválce sice nemívají příkladnou životnost, zato jejich generálky jsou levné. Zde zrovna mechanik Václav Heřman jeden skládá.
Starší verze českého tříválce sice nemívají příkladnou životnost, zato jejich generálky jsou levné. Zde zrovna mechanik Václav Heřman jeden skládá.
Základem generální opravy a jednou z vůbec nejkvalifi kovanějších prací je broušení klikové hřídele tak, aby mezi jejími čepy a novými ložisky byla přesně správná vůle pro olejový fi lm
Hliníkové diesely (na snímku Toyota 2.2 D-4D) vydrží obvykle méně než litinové
U motorů dělených v rovině klikové hřídele lze opravit i velká poškození, když se zadře a protočí ložisko. U mnoha moderních konstrukcí to však možné není.
Abarth
Abarth