Zázrak z Ruska: Tekutá generálka motoru. Nalejete do motoru a je jak nový. Vtip, nebo realita?
12
/
20
Prohlédnout znovu
Zázrak z Ruska: Tekutá generálka motoru. Nalejete do motoru a je jak nový. Vtip, nebo realita?
Zázrak z Ruska: Tekutá generálka motoru. Nalejete do motoru a je jak nový. Vtip, nebo realita?
|
acz
A kostky jsou vrženy. Majitel Martin Haering lije ruský renovační přípravek do motoru své dvacetileté octavie. Bude z toho instantní generálka?
|
acz
V tuto chvílí má statečná Octavia 1.6 přestavěná na LPG najeto už 570 000 km a díky vzorné péči majitele je celkově stále ve slušné kondici. Klepání volných pístů bohužel tekutá generálka nevyřešila
|
acz
V tuto chvílí má statečná Octavia 1.6 přestavěná na LPG najeto už 570 000 km a díky vzorné péči majitele je celkově stále ve slušné kondici. Klepání volných pístů bohužel tekutá generálka nevyřešila
|
acz
RVS
|
acz
Protřepat, nalít do motoru, nechat 25 minut „blafat“ na volnoběh a pak opatrně jezdit – to je ve stručnosti návod na tekutou generálku motoru
|
acz
Výkon jsme měřili na vynikající válcové zkušebně Auto Jarov. Máme zde vyzkoušeno, že výsledky opakovaných měření stejného vozu se liší nanejvýš o jedno procento. Proto zaznamenaný rozdíl až 10 N.m už ukazuje, že přípravek RVS něco dělá.
|
acz
František Lasovský je mechanik ze staré školy, a tak si nechal na zakázku uzpůsobit tlakoměr tak, aby pasoval do závitu čidla oleje.
|
acz
Zároveň měřil jeho teplotu, aby byla v obou případech stejná. Tlak oleje je jedním ze základních ukazatelů kondice motoru.
|
acz
Kompresní tlaky jsme měřili kalibrovaným tlakoměrem a hlídali stálost napětí a startovacích otáček při obou pokusech
|
acz
První dávka přípravku se přidává do starého oleje. Proto pokud se pro aplikaci rozhodnete, je ekonomické plánovat ji s koncem životnosti olejové náplně.
|
acz
Druhý olej je potřeba nejdřív zahřát jízdou, až poté nalít přípravek. Byla by prý hrubá chyba lít jej do studeného, čerstvě vyměněného.
|
acz
Ivan Kasl, Motorservis Lety u Prahy
|
acz
Starší verze českého tříválce sice nemívají příkladnou životnost, zato jejich generálky jsou levné. Zde zrovna mechanik Václav Heřman jeden skládá.
|
acz
Starší verze českého tříválce sice nemívají příkladnou životnost, zato jejich generálky jsou levné. Zde zrovna mechanik Václav Heřman jeden skládá.
|
acz
Základem generální opravy a jednou z vůbec nejkvalifi kovanějších prací je broušení klikové hřídele tak, aby mezi jejími čepy a novými ložisky byla přesně správná vůle pro olejový fi lm
|
acz
Hliníkové diesely (na snímku Toyota 2.2 D-4D) vydrží obvykle méně než litinové
|
acz
U motorů dělených v rovině klikové hřídele lze opravit i velká poškození, když se zadře a protočí ložisko. U mnoha moderních konstrukcí to však možné není.
|
acz
Abarth
|
acz
Abarth
|
acz
Před startem Portugalské rallye: Uhájí Neuville první místo?
Za volantem omlazené Škody Octavia: Ptejte se, co vás zajímá!
Ford Escort Mk2 (1974-1980): Tři tituly mistra světa
Vladimir Putin má novou limuzínu. Aurus vylepšil laciný rolls jménem Senat
Toyota údajně pracuje na dalším sporťáku. Mohla by zatopit Miatě
Šance pro Evropu? Jeep Gladiator dostane plug-in hybrid