Zázrak z Ruska: Tekutá generálka motoru. Nalejete do motoru a je jak nový. Vtip, nebo realita?
18
/
20
Prohlédnout znovu
Zázrak z Ruska: Tekutá generálka motoru. Nalejete do motoru a je jak nový. Vtip, nebo realita?
Zázrak z Ruska: Tekutá generálka motoru. Nalejete do motoru a je jak nový. Vtip, nebo realita?
|
acz
A kostky jsou vrženy. Majitel Martin Haering lije ruský renovační přípravek do motoru své dvacetileté octavie. Bude z toho instantní generálka?
|
acz
V tuto chvílí má statečná Octavia 1.6 přestavěná na LPG najeto už 570 000 km a díky vzorné péči majitele je celkově stále ve slušné kondici. Klepání volných pístů bohužel tekutá generálka nevyřešila
|
acz
V tuto chvílí má statečná Octavia 1.6 přestavěná na LPG najeto už 570 000 km a díky vzorné péči majitele je celkově stále ve slušné kondici. Klepání volných pístů bohužel tekutá generálka nevyřešila
|
acz
RVS
|
acz
Protřepat, nalít do motoru, nechat 25 minut „blafat“ na volnoběh a pak opatrně jezdit – to je ve stručnosti návod na tekutou generálku motoru
|
acz
Výkon jsme měřili na vynikající válcové zkušebně Auto Jarov. Máme zde vyzkoušeno, že výsledky opakovaných měření stejného vozu se liší nanejvýš o jedno procento. Proto zaznamenaný rozdíl až 10 N.m už ukazuje, že přípravek RVS něco dělá.
|
acz
František Lasovský je mechanik ze staré školy, a tak si nechal na zakázku uzpůsobit tlakoměr tak, aby pasoval do závitu čidla oleje.
|
acz
Zároveň měřil jeho teplotu, aby byla v obou případech stejná. Tlak oleje je jedním ze základních ukazatelů kondice motoru.
|
acz
Kompresní tlaky jsme měřili kalibrovaným tlakoměrem a hlídali stálost napětí a startovacích otáček při obou pokusech
|
acz
První dávka přípravku se přidává do starého oleje. Proto pokud se pro aplikaci rozhodnete, je ekonomické plánovat ji s koncem životnosti olejové náplně.
|
acz
Druhý olej je potřeba nejdřív zahřát jízdou, až poté nalít přípravek. Byla by prý hrubá chyba lít jej do studeného, čerstvě vyměněného.
|
acz
Ivan Kasl, Motorservis Lety u Prahy
|
acz
Starší verze českého tříválce sice nemívají příkladnou životnost, zato jejich generálky jsou levné. Zde zrovna mechanik Václav Heřman jeden skládá.
|
acz
Starší verze českého tříválce sice nemívají příkladnou životnost, zato jejich generálky jsou levné. Zde zrovna mechanik Václav Heřman jeden skládá.
|
acz
Základem generální opravy a jednou z vůbec nejkvalifi kovanějších prací je broušení klikové hřídele tak, aby mezi jejími čepy a novými ložisky byla přesně správná vůle pro olejový fi lm
|
acz
Hliníkové diesely (na snímku Toyota 2.2 D-4D) vydrží obvykle méně než litinové
|
acz
U motorů dělených v rovině klikové hřídele lze opravit i velká poškození, když se zadře a protočí ložisko. U mnoha moderních konstrukcí to však možné není.
|
acz
Abarth
|
acz
Abarth
|
acz
Nová Mazda 6 s pohonem zadních kol je tu! Je na elektřinu i se spalovákem
Nissan podporuje i bourá trend SUV. Představil i dva nové sedany
Nová závodní Škoda je jenom pro PlayStation. Proto ji může řídit každý
Americká dálniční policie elektromobily neřeší. Nakoupila Mustangy s V8
První jízda s novou Dacií Duster: Spalováky jsou jistota, hybrid budí rozpaky
Chystá se špičkový Defender Octa. Má být všude nejlepší