Žigulík býval vzácný a bude ještě víc. Na co si při koupi dávat pozor?

18/40
Přehled fotografií
Zavřít
  • VAZ 2107
    VAZ 2107| Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Lilling
  • Zatímco přední náprava občas vinou odcházejícího pomocného čepu vykazuje značné vůle, zadní bývá většinou zcela bezproblémová
    Zatímco přední náprava občas vinou odcházejícího pomocného čepu vykazuje značné vůle, zadní bývá většinou zcela bezproblémová| Zdroj: Auto Tip Klassik
  • Táhly ventilace nikdy nehýbejte před dosažením provozní teploty motoru – kohouty se pak mohou přestat hýbat a stanou se tekoucími pastmi
    Táhly ventilace nikdy nehýbejte před dosažením provozní teploty motoru – kohouty se pak mohou přestat hýbat a stanou se tekoucími pastmi| Zdroj: Auto Tip Klassik
  • „Odkdy má žigulík zamykací nádrž?“ křičel ironicky na esenbáky gauner Charvát ve slavném filmu Smrt stopařek. Měl samozřejmě pravdu…
    „Odkdy má žigulík zamykací nádrž?“ křičel ironicky na esenbáky gauner Charvát ve slavném filmu Smrt stopařek. Měl samozřejmě pravdu…| Zdroj: Auto Tip Klassik
  • Sovětské licence se dočkalo i praktické kombi Fiat 124 Familiare, vyráběné pod označením VAZ 2102, po modernizaci z roku 1981 jako VAZ 2104. Využívala je rovněž československá Veřejná bezpečnost.
    Sovětské licence se dočkalo i praktické kombi Fiat 124 Familiare, vyráběné pod označením VAZ 2102, po modernizaci z roku 1981 jako VAZ 2104. Využívala je rovněž československá Veřejná bezpečnost.| Zdroj: Auto Tip Klassik
  • Vrchol realistického snění o novém autě býval oblíbeným testovacím vozem v tehdejším motoristickém tisku. Častým hostem se stával například v legendárním týdeníku Svět motorů.
    Vrchol realistického snění o novém autě býval oblíbeným testovacím vozem v tehdejším motoristickém tisku. Častým hostem se stával například v legendárním týdeníku Svět motorů.| Zdroj: Auto Tip Klassik
  • Původní verzi VAZ 2101 poháněla dýchavičná dvanáctistovka, základ vozu představoval italský Fiat 124, na němž sovětští konstruktéři uplatnili více než padesát technických změn
    Původní verzi VAZ 2101 poháněla dýchavičná dvanáctistovka, základ vozu představoval italský Fiat 124, na němž sovětští konstruktéři uplatnili více než padesát technických změn| Zdroj: Auto Tip Klassik
  • Přední sedačky základního modelu VAZ 2101 nedisponovaly hlavovými opěrkami, horkem rozpálená koženka není v letních měsících nikterak příjemná
    Přední sedačky základního modelu VAZ 2101 nedisponovaly hlavovými opěrkami, horkem rozpálená koženka není v letních měsících nikterak příjemná| Zdroj: Auto Tip Klassik
  • Drtivá většina motorů v žigulících využívá klasické plnění válců karburátorem a rozdělovač, jednobodová vstřikovací jednotka dorazila až v roce 1994. A to už si u nás ruskou ladu koupil málokdo.
    Drtivá většina motorů v žigulících využívá klasické plnění válců karburátorem a rozdělovač, jednobodová vstřikovací jednotka dorazila až v roce 1994. A to už si u nás ruskou ladu koupil málokdo.| Zdroj: Auto Tip Klassik
  • Rady před koupí lady
    Rady před koupí lady| Zdroj: Auto Tip Klassik
  • VAZ 2107
    VAZ 2107| Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Lilling
  • VAZ 2107
    VAZ 2107| Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Lilling
  • VAZ 2107
    VAZ 2107| Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Lilling
  • Finální modely VAZ 2107 s anatomickými sedadly, poctivým čalouněním a moderní palubní deskou se vyráběly od roku 1981. Poslední sedan přitom sjel z ruské výrobní linky až v prosinci 2012!
    Finální modely VAZ 2107 s anatomickými sedadly, poctivým čalouněním a moderní palubní deskou se vyráběly od roku 1981. Poslední sedan přitom sjel z ruské výrobní linky až v prosinci 2012!| Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Lilling
  • VAZ 2107
    VAZ 2107| Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Lilling
  • VAZ 2107
    VAZ 2107| Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Lilling
  • VAZ 2107
    VAZ 2107| Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Lilling
  • VAZ 2107
    VAZ 2107| Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Lilling
  • VAZ 2107
    VAZ 2107| Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Lilling
  • VAZ 2107
    VAZ 2107| Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Lilling
  • VAZ 2107
    VAZ 2107| Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Lilling
  • VAZ 2107
    VAZ 2107| Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Lilling
  • VAZ 2107
    VAZ 2107| Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Lilling
  • VAZ 2107
    VAZ 2107| Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Lilling
  • Než se v roce 1984 představila moderní samara, nejdražší a nejluxusnější sovětské auto pro běžný lid ztělesňoval VAZ 2107 s mohutnou chromovanou přední maskou a honosnou výbavou
    Než se v roce 1984 představila moderní samara, nejdražší a nejluxusnější sovětské auto pro běžný lid ztělesňoval VAZ 2107 s mohutnou chromovanou přední maskou a honosnou výbavou| Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Lilling
  • VAZ 2107
    VAZ 2107| Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Lilling
  • VAZ 2107
    VAZ 2107| Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Lilling
  • VAZ 2107
    VAZ 2107| Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Lilling
  • VAZ 2107
    VAZ 2107| Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Lilling
  • Kapota se podobně třeba jako u klasických BMW odklápí vpřed, s mnichovskými sedany se shodují rovněž podélně uložené motory nebo pohon zadních kol
    Kapota se podobně třeba jako u klasických BMW odklápí vpřed, s mnichovskými sedany se shodují rovněž podélně uložené motory nebo pohon zadních kol| Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Lilling
  • VAZ 2107
    VAZ 2107| Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Lilling
  • VAZ 2107
    VAZ 2107| Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Lilling
  • Se svépomocnými domácími opravami se u klasických aut počítalo. Praktický a z dnešního hlediska vtipný detail tak představuje lampička se spínačem reagujícím na zdvihnutí kapoty.
    Se svépomocnými domácími opravami se u klasických aut počítalo. Praktický a z dnešního hlediska vtipný detail tak představuje lampička se spínačem reagujícím na zdvihnutí kapoty.| Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Lilling
  • VAZ 2107
    VAZ 2107| Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Lilling
  • VAZ 2107
    VAZ 2107| Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Lilling
  • VAZ 2107
    VAZ 2107| Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Lilling
  • VAZ 2107
    VAZ 2107| Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Lilling
  • VAZ 2107
    VAZ 2107| Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Lilling
  • VAZ 2107
    VAZ 2107| Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Lilling
  • VAZ 2107
    VAZ 2107| Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Lilling
VAZ 2107
Zatímco přední náprava občas vinou odcházejícího pomocného čepu vykazuje značné vůle, zadní bývá většinou zcela bezproblémová
Táhly ventilace nikdy nehýbejte před dosažením provozní teploty motoru – kohouty se pak mohou přestat hýbat a stanou se tekoucími pastmi
„Odkdy má žigulík zamykací nádrž?“ křičel ironicky na esenbáky gauner Charvát ve slavném filmu Smrt stopařek. Měl samozřejmě pravdu…
Sovětské licence se dočkalo i praktické kombi Fiat 124 Familiare, vyráběné pod označením VAZ 2102, po modernizaci z roku 1981 jako VAZ 2104. Využívala je rovněž československá Veřejná bezpečnost.
Vrchol realistického snění o novém autě býval oblíbeným testovacím vozem v tehdejším motoristickém tisku. Častým hostem se stával například v legendárním týdeníku Svět motorů.
Původní verzi VAZ 2101 poháněla dýchavičná dvanáctistovka, základ vozu představoval italský Fiat 124, na němž sovětští konstruktéři uplatnili více než padesát technických změn
Přední sedačky základního modelu VAZ 2101 nedisponovaly hlavovými opěrkami, horkem rozpálená koženka není v letních měsících nikterak příjemná
Drtivá většina motorů v žigulících využívá klasické plnění válců karburátorem a rozdělovač, jednobodová vstřikovací jednotka dorazila až v roce 1994. A to už si u nás ruskou ladu koupil málokdo.
Rady před koupí lady
VAZ 2107
VAZ 2107
VAZ 2107
Finální modely VAZ 2107 s anatomickými sedadly, poctivým čalouněním a moderní palubní deskou se vyráběly od roku 1981. Poslední sedan přitom sjel z ruské výrobní linky až v prosinci 2012!
VAZ 2107
VAZ 2107
VAZ 2107
VAZ 2107
VAZ 2107
VAZ 2107
VAZ 2107
VAZ 2107
VAZ 2107
VAZ 2107
Než se v roce 1984 představila moderní samara, nejdražší a nejluxusnější sovětské auto pro běžný lid ztělesňoval VAZ 2107 s mohutnou chromovanou přední maskou a honosnou výbavou
VAZ 2107
VAZ 2107
VAZ 2107
VAZ 2107
Kapota se podobně třeba jako u klasických BMW odklápí vpřed, s mnichovskými sedany se shodují rovněž podélně uložené motory nebo pohon zadních kol
VAZ 2107
VAZ 2107
Se svépomocnými domácími opravami se u klasických aut počítalo. Praktický a z dnešního hlediska vtipný detail tak představuje lampička se spínačem reagujícím na zdvihnutí kapoty.
VAZ 2107
VAZ 2107
VAZ 2107
VAZ 2107
VAZ 2107
VAZ 2107
VAZ 2107