Zkoušíme návěsovou soupravu MAN TGX 18.510
13
/
26
Přehled fotografií
Zavřít
MAN TGX 18.510
|
Zdroj: Ladislav Černý
Přístrojový štít ve tvaru oválu zobrazoval také funkce ovládané na volantu
|
Zdroj: Ladislav Černý
Adaptivní tempomat umožňoval velký rozsah skutečné rychlosti pro maximální úsporu paliva
|
Zdroj: Ladislav Černý
MAN TGX 18.510
|
Zdroj: Ladislav Černý
MAN TGX 18.510
|
Zdroj: Ladislav Černý
MAN TGX 18.510
|
Zdroj: Ladislav Černý
MAN TGX 18.510
|
Zdroj: Ladislav Černý
Pod středovým displejem s informacemi o audiosoustavě, navigaci, telefonování atd. se nacházel touchpad pro ovládání rukou
|
Zdroj: Ladislav Černý
Pohoda za volantem díky extrémně štědrému rozsahu nastavení panovala během celé jízdy
|
Zdroj: Ladislav Černý
Tlačítka v dolní části dveří řidiče lze objednat s různými funkcemi
|
Zdroj: Ladislav Černý
Úzký čelní sloupek a nová poloha a tvar zrcátek dovolovaly výborný výhled šikmo
|
Zdroj: Ladislav Černý
Otočením voliče do polohy R jsme během jízdy předvolili automatické zařazení zpátečky po zastavení
|
Zdroj: Ladislav Černý
Listování okny palubního počítače se nacházelo na pravé části volantu
|
Zdroj: Ladislav Černý
Nad postelí se nacházela schránka pro drobnosti včetně telefonů s možností dobíjení
|
Zdroj: Ladislav Černý
Tahač nabízel rovněž zvětšit zatížení na hnanou nápravu v případě kluzkého povrchu silnice
|
Zdroj: Ladislav Černý
Po odklopení krytu touchpadu se z něj stal šikovný držák na nápoje
|
Zdroj: Ladislav Černý
MAN TGX 18.510
|
Zdroj: Ladislav Černý
MAN TGX 18.510
|
Zdroj: Ladislav Černý
MAN TGX 18.510
|
Zdroj: Ladislav Černý
MAN TGX 18.510
|
Zdroj: Ladislav Černý
MAN TGX 18.510
|
Zdroj: Ladislav Černý
MAN TGX 18.510
|
Zdroj: Ladislav Černý
MAN TGX 18.510
|
Zdroj: Ladislav Černý
MAN TGX 18.510
|
Zdroj: Ladislav Černý
MAN TGX 18.510
|
Zdroj: Ladislav Černý
MAN TGX 18.510
|
Zdroj: Ladislav Černý
Zavřít