Excalibur čtvrté série, vyráběný v letech 1981 až 1985 byl podstatně větší než předchůdce. Rozvor náprav vzrostl na 3 175 mm.|
Zdroj: Wheelsage.org
Mercedes-Benz SSK z roku 1928 inspiroval designera Brookse Stevense ke stavbě konceptu Excalibur.|
Zdroj: Wheelsage.org
Dvoumístný roadster Excalibur první série měl malé blatníky oddělené od karoserie a výřezy na bocích nahrazující dveře.|
Zdroj: Wheelsage.org
Trojice hadic výfukového potrubí byla vyvedena po obou stranách.|
Zdroj: Wheelsage.org
Excalibur SS Roadster měl světlomety umístěné na vodorovné tyči před chladičem.|
Zdroj: Wheelsage.org
Čtyřmístný Excalibur SS Phaeton druhé série dostal v roce 1970 zcela nový žebřinový podvozek.|
Zdroj: thestar.com
Excalibury druhé série měly přední blatníky prodloužené až k prahům a na obou stranách měl dveře bez klik.|
Zdroj: gullwingmotorcars.com
Roadster Excalibur série 2 měl náhradní kola umístěná po stranách u předních blatníků.|
Zdroj: Wheelsage.org
Komfortnější třetí série (Series III) se vyráběla v letech 1976 až 1980 opět v provedení dvoumístný Roadster a čtyřmístný Phaeton (na obrázku).|
Zdroj: Wheelsage.org
Třetí série měla přední blatníky s boky lépe chránícími před ostřikem od předních kol.|
Zdroj: Wheelsage.org
Nezbytnou součástí Excaliburů byla čtveřice houkaček před chladičem.|
Zdroj: Wikipedia
Excalibur Series III měl velké koncové svítilny, velké blinkry na předních blatnících a kryty náhradních kol.|
Zdroj: Wheelsage.org
Čtyřmístný Excalibur Phaeton 4. série měl vzadu zavazadelník s víkem otevíraným nahoru.|
Zdroj: Wheelsage.org
Vzorně udržovaný Excalibur Roadster byl k vidění na výstavě veteránů Legendy 2016 v pražských Bohnicích.|
Zdroj: Karel Haas
Excalibury 4. série měly dělené přední okno a po stranách hledáčkové světlomety.|
Zdroj: Karel Haas
Zajímavě tvarovaná záď měla nahoru zvednutou odtokovou hranu.|
Zdroj: Karel Haas
Čtvrtá série Excaliburu měla dvě výfukové hadice po obou stranách motorového prostoru.|
Zdroj: Wheelsage.org
Excalibur Phaeton 5. série převzal od předchůdce masivní členité nárazníky.|
Zdroj: Wheelsage.org
Novinkou páté série byl čtyřdveřový sedan s jednodílným předním oknem a pevnou střechou.|
Zdroj: historics.co.uk
Modelů Excalibur Touring Sedan páté série bylo vyrobeno jen 47 kusů.|
Zdroj: Wheelsage.org
Poslední šestá série z let 1992 až 1997 se už vyráběla pod novým majitelem, neboť bratři Stevensové museli svou firmu prodat.|
Zdroj: Wheelsage.org
6. série Excaliburu se poznala podle široké chromované lišty na bocích v úrovni klik dveří.|
Zdroj: Wheelsage.org
Luxusní interiér s měkce obloženými hranami zval k zážitkovému svezení.|
Zdroj: Wheelsage.org