Znáte Fiat 131 Supermirafiori? Jeden nádherný je i v Česku

1/45
Přehled fotografií
Zavřít
  • Fiat 131 Supermirafiori
    Fiat 131 Supermirafiori| Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
  • Přístrojový štít je jednoduše uspořádaný, navíc dokonale čitelný i přehledný. A spolu s otáčkoměrem se sem dostaly i ručičkové hodiny.
    Přístrojový štít je jednoduše uspořádaný, navíc dokonale čitelný i přehledný. A spolu s otáčkoměrem se sem dostaly i ručičkové hodiny.| Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
  • Nadčasová palubní deska je esteticky i ergonomicky povedená, hnědá barva obkladů působí přitažlivě. Vrchní ploše dominuje rozlehlá uzavíratelná schránka.
    Nadčasová palubní deska je esteticky i ergonomicky povedená, hnědá barva obkladů působí přitažlivě. Vrchní ploše dominuje rozlehlá uzavíratelná schránka.| Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
  • Schéma řazení na manžetě páky představuje vtipný detail, v případě soudobých škodovek je řidiči našli na čelním skle
    Schéma řazení na manžetě páky představuje vtipný detail, v případě soudobých škodovek je řidiči našli na čelním skle| Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
  • Panel ovládání ventilace je zároveň místem pro montáž rádia – zde originálního dobového přístroje Blaupunkt Bristol s kazetovým přehrávačem
    Panel ovládání ventilace je zároveň místem pro montáž rádia – zde originálního dobového přístroje Blaupunkt Bristol s kazetovým přehrávačem| Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
  • Fiat 131 Supermirafiori
    Fiat 131 Supermirafiori| Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
  • Fiat 131 Supermirafiori
    Fiat 131 Supermirafiori| Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
  • Fiat 131 Supermirafiori
    Fiat 131 Supermirafiori| Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
  • Fiat 131 Supermirafiori
    Fiat 131 Supermirafiori| Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
  • Fiat 131 Supermirafiori
    Fiat 131 Supermirafiori| Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
  • Testovaný vůz je vybaven elektrickým ovládáním předních oken a centrálním zamykáním. O podobných prvcích si mohli majitelé vozů s původem v zemích RVHP nechat leda zdát.
    Testovaný vůz je vybaven elektrickým ovládáním předních oken a centrálním zamykáním. O podobných prvcích si mohli majitelé vozů s původem v zemích RVHP nechat leda zdát.| Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
  • Fiat 131 Supermirafiori
    Fiat 131 Supermirafiori| Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
  • Fiat 131 Supermirafiori
    Fiat 131 Supermirafiori| Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
  • Fiat 131 Supermirafiori
    Fiat 131 Supermirafiori| Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
  • Majitelé Fiatu Uno tohle dobře znají – rozestavení pedálů nikdy není úplně v rovině, skoro jako by každý z nich namontoval jiný pracovník podle vlastního úsudku
    Majitelé Fiatu Uno tohle dobře znají – rozestavení pedálů nikdy není úplně v rovině, skoro jako by každý z nich namontoval jiný pracovník podle vlastního úsudku| Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
  • Fiat 131 Supermirafiori
    Fiat 131 Supermirafiori| Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
  • Fiat 131 Supermirafiori
    Fiat 131 Supermirafiori| Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
  • Výplně dveří jsou poctivě čalouněné, madlo k zavírání slouží i jako pohodlná, ale příliš subtilní loketní opěrka
    Výplně dveří jsou poctivě čalouněné, madlo k zavírání slouží i jako pohodlná, ale příliš subtilní loketní opěrka| Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
  • Fiat 131 Supermirafiori
    Fiat 131 Supermirafiori| Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
  • Klubovou atmosféru doplňují detaily jako sklopná zadní loketní opěrka
    Klubovou atmosféru doplňují detaily jako sklopná zadní loketní opěrka| Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
  • Fiat 131 Supermirafiori
    Fiat 131 Supermirafiori| Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
  • Fiat 131 Supermirafiori
    Fiat 131 Supermirafiori| Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
  • Krásný zvuk motoru, dokonalý výhled, pohodlná sedadla, snadné ovládání a komfortní podvozek – ideál rodinného cestování pozdních 70. let
    Krásný zvuk motoru, dokonalý výhled, pohodlná sedadla, snadné ovládání a komfortní podvozek – ideál rodinného cestování pozdních 70. let| Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
  • Podle tehdejších předpisů jsou přední blatníky osazeny blikači, stejně jako u nejstarší pandy chrání dveře mohutné panely
    Podle tehdejších předpisů jsou přední blatníky osazeny blikači, stejně jako u nejstarší pandy chrání dveře mohutné panely| Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
  • Fiat 131 Supermirafiori
    Fiat 131 Supermirafiori| Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
  • Boční silueta a některé detaily stále lehce odkazují na původní Fiat 124, předlohu žigulíku. Jenže proč ne, líbivé zůstávají dodnes.
    Boční silueta a některé detaily stále lehce odkazují na původní Fiat 124, předlohu žigulíku. Jenže proč ne, líbivé zůstávají dodnes.| Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
  • Proti předchozímu Fiatu 124 s kulatými světlomety se nástupce 131 zcela vzdal jakýchkoliv zakřivení ve prospěch úseček. Vydrželo to pak i jeho nástupcům se jmény Regata a Tempra.
    Proti předchozímu Fiatu 124 s kulatými světlomety se nástupce 131 zcela vzdal jakýchkoliv zakřivení ve prospěch úseček. Vydrželo to pak i jeho nástupcům se jmény Regata a Tempra.| Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
  • Vzorně čalouněný zavazadlový prostor se chlubí skvělým obestavěním, boky už neomezuje rezervní kolo ani nádrž
    Vzorně čalouněný zavazadlový prostor se chlubí skvělým obestavěním, boky už neomezuje rezervní kolo ani nádrž| Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
  • Největšímu zájmu se mezi zákazníky těšila zvučná zážehová šestnáctistovka v různých výkonnostních verzích. Pod kapotou hnědého supermirafi ori pracuje dvouvačková verze o výkonu 71 kW.
    Největšímu zájmu se mezi zákazníky těšila zvučná zážehová šestnáctistovka v různých výkonnostních verzích. Pod kapotou hnědého supermirafi ori pracuje dvouvačková verze o výkonu 71 kW.| Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
  • Lité disky patřily do programu příslušenství a opticky vytvářejí z decentního sedanu sportovní model
    Lité disky patřily do programu příslušenství a opticky vytvářejí z decentního sedanu sportovní model| Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
  • Fiat 131 Supermirafiori
    Fiat 131 Supermirafiori| Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
  • Fiat 131 Supermirafiori
    Fiat 131 Supermirafiori| Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
  • Fiat 131 Supermirafiori
    Fiat 131 Supermirafiori| Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
  • Zadní skupinové svítilny snad všech sedanů z počátku osmé dekády minulého století mají téměř stejný tvar a podobné uspořádání
    Zadní skupinové svítilny snad všech sedanů z počátku osmé dekády minulého století mají téměř stejný tvar a podobné uspořádání| Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
  • Fiat 131 Supermirafiori
    Fiat 131 Supermirafiori| Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
  • Fiat 131 Supermirafiori
    Fiat 131 Supermirafiori| Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
  • Fiat 131 Supermirafiori
    Fiat 131 Supermirafiori| Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
  • Na rozdíl od soudobých vozů Volvo pro export do USA jsou nárazníky neodpružené
    Na rozdíl od soudobých vozů Volvo pro export do USA jsou nárazníky neodpružené| Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
  • Fiat 131 Supermirafiori
    Fiat 131 Supermirafiori| Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
  • Samolepka za čelním sklem slouží jako rádce k doporučení maximální rychlosti na první tři převodové stupně, a tedy nejvhodnějšímu okamžiku k přeřazení
    Samolepka za čelním sklem slouží jako rádce k doporučení maximální rychlosti na první tři převodové stupně, a tedy nejvhodnějšímu okamžiku k přeřazení| Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
  • Na zadním okně téměř čtyřicetiletého fiatu dodnes září samolepka připomínající hrdé úspěchy Fiatu 131 ve světovém šampionátu automobilových soutěží
    Na zadním okně téměř čtyřicetiletého fiatu dodnes září samolepka připomínající hrdé úspěchy Fiatu 131 ve světovém šampionátu automobilových soutěží| Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
  • Fiat Regata s moderním pohonem předních kol se vyráběl opět ve verzích sedan a kombi, kupé tentokrát oželel
    Fiat Regata s moderním pohonem předních kol se vyráběl opět ve verzích sedan a kombi, kupé tentokrát oželel| Zdroj: acz
  • Kupé bylo naopak určeno spíše pro sportovněji založené řidiče
    Kupé bylo naopak určeno spíše pro sportovněji založené řidiče| Zdroj: Auto Tip Klassik
  • Kombi uspokojilo různorodé rodinné nároky
    Kombi uspokojilo různorodé rodinné nároky| Zdroj: Auto Tip Klassik
  • K československým zákazníkům se Fiat 131 nejčastěji dostával přes podniky Tuzex a Mototechna, bylo jej však možné nechat dovézt také individuálně nebo pořídit formou odkupu výstavního exponátu z veletrhu
    K československým zákazníkům se Fiat 131 nejčastěji dostával přes podniky Tuzex a Mototechna, bylo jej však možné nechat dovézt také individuálně nebo pořídit formou odkupu výstavního exponátu z veletrhu| Zdroj: Auto Tip Klassik
Fiat 131 Supermirafiori
Přístrojový štít je jednoduše uspořádaný, navíc dokonale čitelný i přehledný. A spolu s otáčkoměrem se sem dostaly i ručičkové hodiny.
Nadčasová palubní deska je esteticky i ergonomicky povedená, hnědá barva obkladů působí přitažlivě. Vrchní ploše dominuje rozlehlá uzavíratelná schránka.
Schéma řazení na manžetě páky představuje vtipný detail, v případě soudobých škodovek je řidiči našli na čelním skle
Panel ovládání ventilace je zároveň místem pro montáž rádia – zde originálního dobového přístroje Blaupunkt Bristol s kazetovým přehrávačem
Fiat 131 Supermirafiori
Fiat 131 Supermirafiori
Fiat 131 Supermirafiori
Fiat 131 Supermirafiori
Fiat 131 Supermirafiori
Testovaný vůz je vybaven elektrickým ovládáním předních oken a centrálním zamykáním. O podobných prvcích si mohli majitelé vozů s původem v zemích RVHP nechat leda zdát.
Fiat 131 Supermirafiori
Fiat 131 Supermirafiori
Fiat 131 Supermirafiori
Majitelé Fiatu Uno tohle dobře znají – rozestavení pedálů nikdy není úplně v rovině, skoro jako by každý z nich namontoval jiný pracovník podle vlastního úsudku
Fiat 131 Supermirafiori
Fiat 131 Supermirafiori
Výplně dveří jsou poctivě čalouněné, madlo k zavírání slouží i jako pohodlná, ale příliš subtilní loketní opěrka
Fiat 131 Supermirafiori
Klubovou atmosféru doplňují detaily jako sklopná zadní loketní opěrka
Fiat 131 Supermirafiori
Fiat 131 Supermirafiori
Krásný zvuk motoru, dokonalý výhled, pohodlná sedadla, snadné ovládání a komfortní podvozek – ideál rodinného cestování pozdních 70. let
Podle tehdejších předpisů jsou přední blatníky osazeny blikači, stejně jako u nejstarší pandy chrání dveře mohutné panely
Fiat 131 Supermirafiori
Boční silueta a některé detaily stále lehce odkazují na původní Fiat 124, předlohu žigulíku. Jenže proč ne, líbivé zůstávají dodnes.
Proti předchozímu Fiatu 124 s kulatými světlomety se nástupce 131 zcela vzdal jakýchkoliv zakřivení ve prospěch úseček. Vydrželo to pak i jeho nástupcům se jmény Regata a Tempra.
Vzorně čalouněný zavazadlový prostor se chlubí skvělým obestavěním, boky už neomezuje rezervní kolo ani nádrž
Největšímu zájmu se mezi zákazníky těšila zvučná zážehová šestnáctistovka v různých výkonnostních verzích. Pod kapotou hnědého supermirafi ori pracuje dvouvačková verze o výkonu 71 kW.
Lité disky patřily do programu příslušenství a opticky vytvářejí z decentního sedanu sportovní model
Fiat 131 Supermirafiori
Fiat 131 Supermirafiori
Fiat 131 Supermirafiori
Zadní skupinové svítilny snad všech sedanů z počátku osmé dekády minulého století mají téměř stejný tvar a podobné uspořádání
Fiat 131 Supermirafiori
Fiat 131 Supermirafiori
Fiat 131 Supermirafiori
Na rozdíl od soudobých vozů Volvo pro export do USA jsou nárazníky neodpružené
Fiat 131 Supermirafiori
Samolepka za čelním sklem slouží jako rádce k doporučení maximální rychlosti na první tři převodové stupně, a tedy nejvhodnějšímu okamžiku k přeřazení
Na zadním okně téměř čtyřicetiletého fiatu dodnes září samolepka připomínající hrdé úspěchy Fiatu 131 ve světovém šampionátu automobilových soutěží
Fiat Regata s moderním pohonem předních kol se vyráběl opět ve verzích sedan a kombi, kupé tentokrát oželel
Kupé bylo naopak určeno spíše pro sportovněji založené řidiče
Kombi uspokojilo různorodé rodinné nároky
K československým zákazníkům se Fiat 131 nejčastěji dostával přes podniky Tuzex a Mototechna, bylo jej však možné nechat dovézt také individuálně nebo pořídit formou odkupu výstavního exponátu z veletrhu