Znáte Nissan Laurel? Tenhle začínal jako taxík a najezdil už tři čtvrtě milionu kilometrů
18
/
27
Prohlédnout znovu
Znáte Nissan Laurel? Tenhle začínal jako taxík a najezdil už tři čtvrtě milionu kilometrů
Znáte Nissan Laurel? Tenhle začínal jako taxík a najezdil už tři čtvrtě milionu kilometrů
|
acz
Hranatá účelnost zvenčí se opakuje také v interiéru. Všimněte si, jak je ještě čalounění zachovalé.
|
acz
Výkon devadesáti koní stačí i pro rychlé dálniční přesuny, majitel však už vůz dnes nejčastěji používá jen ke klidnému pohybu po okolí
|
acz
Nissan Laurel (1986)
|
acz
Nissan Laurel (1986)
|
acz
Nissan Laurel (1986)
|
acz
Nissan Laurel (1986)
|
acz
Nissan Laurel (1986)
|
acz
Nissan Laurel (1986)
|
acz
Nissan Laurel (1986)
|
acz
Nissan Laurel (1986)
|
acz
Jízdní vlastnosti laurelu jsou zaměřeny hlavně na pohodlí
|
acz
Nissan Laurel (1986)
|
acz
Vznětový řadový šestiválec s litinovou hlavou je dodnes absolutně spolehlivý.
|
acz
Nissan Laurel (1986)
|
acz
Nissan Laurel (1986)
|
acz
Nissan Laurel (1986)
|
acz
Nissan Laurel (1986)
|
acz
Roky provozu nežalují ani chromované lišty kolem vozu
|
acz
Nissan Laurel (1986)
|
acz
Nissan Laurel (1986)
|
acz
Také znáček vozu na kapotě prozrazuje maximální jednoduchost designu
|
acz
Stěrače předních světlometů už se dnes nevidí. Fungují dosud, stejně jako vše ostatní na autě.
|
acz
Zrepasovaný motor z druhého vozu slouží k potěše oka. Po připojení akumulátoru prý dokonce běží.
|
acz
Nissan Laurel (1986)
|
acz
Když už si Stanislav Velich vyzkoušel stavbu stolu s šestiválcem z nissanu, zkusil to také s agregátem z multikáry
|
acz
Nissan Laurel (1986)
|
acz
BMW 4 a i4 Gran Coupé jsou ještě hezčí a mají modernější multimédia
Mitsubishi ASX prošlo faceliftem. Design zůstal věrný originálu
Karbonu není nikdy dost? Do rukou Mansory už padl i Rolls-Royce Spectre
Subaru Legacy kvůli nízkým prodejům skončí. Jeho odkaz ale nezemře
BMW na umělecké vlně: Abstraktní i5 bude brázdit ulice Stockholmu
Tesla Model 3 Performance dá stovku za 3,1 sekundy. A nestojí jmění