Znáte Nissan Laurel? Tenhle začínal jako taxík a najezdil už tři čtvrtě milionu kilometrů
4
/
27
Prohlédnout znovu
Znáte Nissan Laurel? Tenhle začínal jako taxík a najezdil už tři čtvrtě milionu kilometrů
Znáte Nissan Laurel? Tenhle začínal jako taxík a najezdil už tři čtvrtě milionu kilometrů
|
acz
Hranatá účelnost zvenčí se opakuje také v interiéru. Všimněte si, jak je ještě čalounění zachovalé.
|
acz
Výkon devadesáti koní stačí i pro rychlé dálniční přesuny, majitel však už vůz dnes nejčastěji používá jen ke klidnému pohybu po okolí
|
acz
Nissan Laurel (1986)
|
acz
Nissan Laurel (1986)
|
acz
Nissan Laurel (1986)
|
acz
Nissan Laurel (1986)
|
acz
Nissan Laurel (1986)
|
acz
Nissan Laurel (1986)
|
acz
Nissan Laurel (1986)
|
acz
Nissan Laurel (1986)
|
acz
Jízdní vlastnosti laurelu jsou zaměřeny hlavně na pohodlí
|
acz
Nissan Laurel (1986)
|
acz
Vznětový řadový šestiválec s litinovou hlavou je dodnes absolutně spolehlivý.
|
acz
Nissan Laurel (1986)
|
acz
Nissan Laurel (1986)
|
acz
Nissan Laurel (1986)
|
acz
Nissan Laurel (1986)
|
acz
Roky provozu nežalují ani chromované lišty kolem vozu
|
acz
Nissan Laurel (1986)
|
acz
Nissan Laurel (1986)
|
acz
Také znáček vozu na kapotě prozrazuje maximální jednoduchost designu
|
acz
Stěrače předních světlometů už se dnes nevidí. Fungují dosud, stejně jako vše ostatní na autě.
|
acz
Zrepasovaný motor z druhého vozu slouží k potěše oka. Po připojení akumulátoru prý dokonce běží.
|
acz
Nissan Laurel (1986)
|
acz
Když už si Stanislav Velich vyzkoušel stavbu stolu s šestiválcem z nissanu, zkusil to také s agregátem z multikáry
|
acz
Nissan Laurel (1986)
|
acz
Před startem Safari rallye 2024: Udrží Toyota africkou neporazitelnost?
Světové Auto roku 2024 je Kia EV9. Cenu za design získala Toyota Prius
Mercedes G prošel modernizací. Dostal hybridy a přišel o slabší V8
Ojeté BMW 7 E65/E66 s motory N62: Cesta z bludného kruhu?
Toyota a Lexus pořádají festival mobility. Bude to radost nejen z jízdy
Volvo definitivně končí s diesely. Ještě nedávno je přitom Švédové vychvalovali