Znáte Škodu Favorit Savana? Vzácný prototyp umetl cestičku roomsteru

1/40
Přehled fotografií
Zavřít
  • Škoda Favorit 784 Kombi (Savana)
    Škoda Favorit 784 Kombi (Savana)| Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
  • Škoda Favorit 784 Kombi (Savana)
    Škoda Favorit 784 Kombi (Savana)| Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
  • Škoda Favorit 784 Kombi (Savana)
    Škoda Favorit 784 Kombi (Savana)| Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
  • Klasická plastová palubní deska pochází ze standardní Škody Favorit
    Klasická plastová palubní deska pochází ze standardní Škody Favorit| Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
  • Škoda Favorit 784 Kombi (Savana)
    Škoda Favorit 784 Kombi (Savana)| Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
  • Škoda Favorit 784 Kombi (Savana)
    Škoda Favorit 784 Kombi (Savana)| Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
  • Škoda Favorit 784 Kombi (Savana)
    Škoda Favorit 784 Kombi (Savana)| Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
  • Škoda Favorit 784 Kombi (Savana)
    Škoda Favorit 784 Kombi (Savana)| Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
  • Škoda Favorit 784 Kombi (Savana)
    Škoda Favorit 784 Kombi (Savana)| Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
  • Škoda Favorit 784 Kombi (Savana)
    Škoda Favorit 784 Kombi (Savana)| Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
  • Škoda Favorit 784 Kombi (Savana)
    Škoda Favorit 784 Kombi (Savana)| Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
  • Škoda Favorit 784 Kombi (Savana)
    Škoda Favorit 784 Kombi (Savana)| Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
  • Škoda Favorit 784 Kombi (Savana)
    Škoda Favorit 784 Kombi (Savana)| Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
  • Škoda Favorit 784 Kombi (Savana)
    Škoda Favorit 784 Kombi (Savana)| Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
  • Prostředí zadních sedadel připomíná spíše spěšný mezinárodní vlak než lidové auto
    Prostředí zadních sedadel připomíná spíše spěšný mezinárodní vlak než lidové auto| Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
  • Škoda Favorit 784 Kombi (Savana)
    Škoda Favorit 784 Kombi (Savana)| Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
  • O propracovanosti svědčí instalace zadních bezpečnostních pásů
    O propracovanosti svědčí instalace zadních bezpečnostních pásů| Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
  • Dveřní výplně experimentovaly s podokenními lištami z bohatšího modelu LS a tehdy hojně rozšířeným čalouněním označovaným pytlovina
    Dveřní výplně experimentovaly s podokenními lištami z bohatšího modelu LS a tehdy hojně rozšířeným čalouněním označovaným pytlovina| Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
  • Škoda Favorit 784 Kombi (Savana)
    Škoda Favorit 784 Kombi (Savana)| Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
  • Škoda Favorit 784 Kombi (Savana)
    Škoda Favorit 784 Kombi (Savana)| Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
  • Zadní křesla jsou samostatná a umístěna podstatně výše než přední sedačky
    Zadní křesla jsou samostatná a umístěna podstatně výše než přední sedačky| Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
  • Škoda Favorit 784 Kombi (Savana)
    Škoda Favorit 784 Kombi (Savana)| Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
  • Škoda Favorit 784 Kombi (Savana)
    Škoda Favorit 784 Kombi (Savana)| Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
  • Nejvýraznější prvek představují výkroje zadních blatníků, přitažlivě však působí i netradičně rozmístěná skla nástavby
    Nejvýraznější prvek představují výkroje zadních blatníků, přitažlivě však působí i netradičně rozmístěná skla nástavby| Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
  • Škoda Favorit 784 Kombi (Savana)
    Škoda Favorit 784 Kombi (Savana)| Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
  • Škoda Favorit 784 Kombi (Savana)
    Škoda Favorit 784 Kombi (Savana)| Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
  • Původní savana vsadila na vysoko umístěné lampy a široká jednodílná okna, finální verze však dostala svítilny s designem Škody Pickup
    Původní savana vsadila na vysoko umístěné lampy a široká jednodílná okna, finální verze však dostala svítilny s designem Škody Pickup| Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
  • Škoda Favorit 784 Kombi (Savana)
    Škoda Favorit 784 Kombi (Savana)| Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
  • Škoda Favorit 784 Kombi (Savana)
    Škoda Favorit 784 Kombi (Savana)| Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
  • Škoda Favorit 784 Kombi (Savana)
    Škoda Favorit 784 Kombi (Savana)| Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
  • Škoda Favorit 784 Kombi (Savana)
    Škoda Favorit 784 Kombi (Savana)| Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
  • Škoda Favorit 784 Kombi (Savana)
    Škoda Favorit 784 Kombi (Savana)| Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
  • Škoda Favorit 784 Kombi (Savana)
    Škoda Favorit 784 Kombi (Savana)| Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
  • Škoda Favorit 784 Kombi (Savana)
    Škoda Favorit 784 Kombi (Savana)| Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
  • Škoda Favorit 784 Kombi (Savana)
    Škoda Favorit 784 Kombi (Savana)| Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
  • Škoda Favorit 784 Kombi (Savana)
    Škoda Favorit 784 Kombi (Savana)| Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
  • Poslední velké užitkové škodovky vycházely z modelu Forman a pozdější Felicie Combi
    Poslední velké užitkové škodovky vycházely z modelu Forman a pozdější Felicie Combi| Zdroj: Škoda
  • Dalším prototypem se stala varianta s delším rozvorem a pravými zadními dveřmi, využitelná rovněž jako menší obytný automobil
    Dalším prototypem se stala varianta s delším rozvorem a pravými zadními dveřmi, využitelná rovněž jako menší obytný automobil| Zdroj: Škoda
  • Polarizující MPV Roomster se dočkalo i atraktivních dvoubarevných specifikací
    Polarizující MPV Roomster se dočkalo i atraktivních dvoubarevných specifikací| Zdroj: Svět motorů
  • Nástupcem záchranek Škoda 1203 se mohla stát prodloužená verze, jenže po revoluci se začaly s dodávkami sanitních vozidel předhánět Volkswagen, Mercedes-Benz a Renault
    Nástupcem záchranek Škoda 1203 se mohla stát prodloužená verze, jenže po revoluci se začaly s dodávkami sanitních vozidel předhánět Volkswagen, Mercedes-Benz a Renault| Zdroj: Škoda
Škoda Favorit 784 Kombi (Savana)
Škoda Favorit 784 Kombi (Savana)
Škoda Favorit 784 Kombi (Savana)
Klasická plastová palubní deska pochází ze standardní Škody Favorit
Škoda Favorit 784 Kombi (Savana)
Škoda Favorit 784 Kombi (Savana)
Škoda Favorit 784 Kombi (Savana)
Škoda Favorit 784 Kombi (Savana)
Škoda Favorit 784 Kombi (Savana)
Škoda Favorit 784 Kombi (Savana)
Škoda Favorit 784 Kombi (Savana)
Škoda Favorit 784 Kombi (Savana)
Škoda Favorit 784 Kombi (Savana)
Škoda Favorit 784 Kombi (Savana)
Prostředí zadních sedadel připomíná spíše spěšný mezinárodní vlak než lidové auto
Škoda Favorit 784 Kombi (Savana)
O propracovanosti svědčí instalace zadních bezpečnostních pásů
Dveřní výplně experimentovaly s podokenními lištami z bohatšího modelu LS a tehdy hojně rozšířeným čalouněním označovaným pytlovina
Škoda Favorit 784 Kombi (Savana)
Škoda Favorit 784 Kombi (Savana)
Zadní křesla jsou samostatná a umístěna podstatně výše než přední sedačky
Škoda Favorit 784 Kombi (Savana)
Škoda Favorit 784 Kombi (Savana)
Nejvýraznější prvek představují výkroje zadních blatníků, přitažlivě však působí i netradičně rozmístěná skla nástavby
Škoda Favorit 784 Kombi (Savana)
Škoda Favorit 784 Kombi (Savana)
Původní savana vsadila na vysoko umístěné lampy a široká jednodílná okna, finální verze však dostala svítilny s designem Škody Pickup
Škoda Favorit 784 Kombi (Savana)
Škoda Favorit 784 Kombi (Savana)
Škoda Favorit 784 Kombi (Savana)
Škoda Favorit 784 Kombi (Savana)
Škoda Favorit 784 Kombi (Savana)
Škoda Favorit 784 Kombi (Savana)
Škoda Favorit 784 Kombi (Savana)
Škoda Favorit 784 Kombi (Savana)
Škoda Favorit 784 Kombi (Savana)
Poslední velké užitkové škodovky vycházely z modelu Forman a pozdější Felicie Combi
Dalším prototypem se stala varianta s delším rozvorem a pravými zadními dveřmi, využitelná rovněž jako menší obytný automobil
Polarizující MPV Roomster se dočkalo i atraktivních dvoubarevných specifikací
Nástupcem záchranek Škoda 1203 se mohla stát prodloužená verze, jenže po revoluci se začaly s dodávkami sanitních vozidel předhánět Volkswagen, Mercedes-Benz a Renault