Škoda Favorit 784 Kombi (Savana)|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Favorit 784 Kombi (Savana)|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Favorit 784 Kombi (Savana)|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Klasická plastová palubní deska pochází ze standardní Škody Favorit|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Favorit 784 Kombi (Savana)|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Favorit 784 Kombi (Savana)|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Favorit 784 Kombi (Savana)|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Favorit 784 Kombi (Savana)|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Favorit 784 Kombi (Savana)|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Favorit 784 Kombi (Savana)|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Favorit 784 Kombi (Savana)|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Favorit 784 Kombi (Savana)|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Favorit 784 Kombi (Savana)|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Favorit 784 Kombi (Savana)|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Prostředí zadních sedadel připomíná spíše spěšný mezinárodní vlak než lidové auto|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Favorit 784 Kombi (Savana)|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
O propracovanosti svědčí instalace zadních bezpečnostních pásů|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Dveřní výplně experimentovaly s podokenními lištami z bohatšího modelu LS a tehdy hojně rozšířeným čalouněním označovaným pytlovina|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Favorit 784 Kombi (Savana)|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Favorit 784 Kombi (Savana)|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Zadní křesla jsou samostatná a umístěna podstatně výše než přední sedačky|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Favorit 784 Kombi (Savana)|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Favorit 784 Kombi (Savana)|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Nejvýraznější prvek představují výkroje zadních blatníků, přitažlivě však působí i netradičně rozmístěná skla nástavby|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Favorit 784 Kombi (Savana)|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Favorit 784 Kombi (Savana)|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Původní savana vsadila na vysoko umístěné lampy a široká jednodílná okna, finální verze však dostala svítilny s designem Škody Pickup|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Favorit 784 Kombi (Savana)|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Favorit 784 Kombi (Savana)|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Favorit 784 Kombi (Savana)|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Favorit 784 Kombi (Savana)|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Favorit 784 Kombi (Savana)|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Favorit 784 Kombi (Savana)|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Favorit 784 Kombi (Savana)|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Favorit 784 Kombi (Savana)|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Favorit 784 Kombi (Savana)|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Poslední velké užitkové škodovky vycházely z modelu Forman a pozdější Felicie Combi|
Zdroj: Škoda
Dalším prototypem se stala varianta s delším rozvorem a pravými zadními dveřmi, využitelná rovněž jako menší obytný automobil|
Zdroj: Škoda
Polarizující MPV Roomster se dočkalo i atraktivních dvoubarevných specifikací|
Zdroj: Svět motorů
Nástupcem záchranek Škoda 1203 se mohla stát prodloužená verze, jenže po revoluci se začaly s dodávkami sanitních vozidel předhánět Volkswagen, Mercedes-Benz a Renault|
Zdroj: Škoda