Znáte Škodu Favorit Savana? Vzácný prototyp umetl cestičku roomsteru
4
/
40
Prohlédnout znovu
Znáte Škodu Favorit Savana? Vzácný prototyp umetl cestičku roomsteru
Škoda Favorit 784 Kombi (Savana)
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Favorit 784 Kombi (Savana)
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Favorit 784 Kombi (Savana)
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Klasická plastová palubní deska pochází ze standardní Škody Favorit
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Favorit 784 Kombi (Savana)
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Favorit 784 Kombi (Savana)
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Favorit 784 Kombi (Savana)
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Favorit 784 Kombi (Savana)
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Favorit 784 Kombi (Savana)
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Favorit 784 Kombi (Savana)
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Favorit 784 Kombi (Savana)
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Favorit 784 Kombi (Savana)
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Favorit 784 Kombi (Savana)
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Favorit 784 Kombi (Savana)
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Prostředí zadních sedadel připomíná spíše spěšný mezinárodní vlak než lidové auto
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Favorit 784 Kombi (Savana)
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
O propracovanosti svědčí instalace zadních bezpečnostních pásů
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Dveřní výplně experimentovaly s podokenními lištami z bohatšího modelu LS a tehdy hojně rozšířeným čalouněním označovaným pytlovina
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Favorit 784 Kombi (Savana)
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Favorit 784 Kombi (Savana)
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Zadní křesla jsou samostatná a umístěna podstatně výše než přední sedačky
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Favorit 784 Kombi (Savana)
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Favorit 784 Kombi (Savana)
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Nejvýraznější prvek představují výkroje zadních blatníků, přitažlivě však působí i netradičně rozmístěná skla nástavby
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Favorit 784 Kombi (Savana)
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Favorit 784 Kombi (Savana)
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Původní savana vsadila na vysoko umístěné lampy a široká jednodílná okna, finální verze však dostala svítilny s designem Škody Pickup
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Favorit 784 Kombi (Savana)
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Favorit 784 Kombi (Savana)
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Favorit 784 Kombi (Savana)
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Favorit 784 Kombi (Savana)
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Favorit 784 Kombi (Savana)
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Favorit 784 Kombi (Savana)
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Favorit 784 Kombi (Savana)
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Favorit 784 Kombi (Savana)
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Favorit 784 Kombi (Savana)
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Poslední velké užitkové škodovky vycházely z modelu Forman a pozdější Felicie Combi
|
Škoda
Dalším prototypem se stala varianta s delším rozvorem a pravými zadními dveřmi, využitelná rovněž jako menší obytný automobil
|
Škoda
Polarizující MPV Roomster se dočkalo i atraktivních dvoubarevných specifikací
|
Svět motorů
Nástupcem záchranek Škoda 1203 se mohla stát prodloužená verze, jenže po revoluci se začaly s dodávkami sanitních vozidel předhánět Volkswagen, Mercedes-Benz a Renault
|
Škoda
Za volantem omlazené Škody Octavia: Ptejte se, co vás zajímá!
Ford Escort Mk2 (1974-1980): Tři tituly mistra světa
Vladimir Putin má novou limuzínu. Aurus vylepšil laciný rolls jménem Senat
Toyota údajně pracuje na dalším sporťáku. Mohla by zatopit Miatě
Šance pro Evropu? Jeep Gladiator dostane plug-in hybrid
Nové BMW M4 CS oficiálně: Bráška sedanu M3 CS má 550 koní