Zničí absurdní evropská legislativa celý autoprůmysl? Proč to v Bruselu vlastně dělají?

15/18
Přehled fotografií
Zavřít
  • Zničí absurdní evropská legislativa celý autoprůmysl? Proč to v Bruselu vlastně dělají?
    Zničí absurdní evropská legislativa celý autoprůmysl? Proč to v Bruselu vlastně dělají?| Zdroj: acz
  • Baterie
    Baterie| Zdroj: acz
  • Baterie
    Baterie| Zdroj: acz
  • Emise CO2 odpovídají spotřebě paliva. Měří se na válcové zkušebně, od letoška v přísnějším cyklu WLTP. Plug-in hybridní modely vykazují emise zázračně nízké, protože se jim elektřina ze zásuvky nepočítá do spotřeby. Rozšířením těchto vozů si Evropa lže do
    Emise CO2 odpovídají spotřebě paliva. Měří se na válcové zkušebně, od letoška v přísnějším cyklu WLTP. Plug-in hybridní modely vykazují emise zázračně nízké, protože se jim elektřina ze zásuvky nepočítá do spotřeby. Rozšířením těchto vozů si Evropa lže do| Zdroj: acz
  • Evropský parlament
    Evropský parlament| Zdroj: acz
  • Elektřinu zatím úspěšně adoptují drahé luxusní koráby. Nebo naopak malá auta, která v bohatších zemích slouží jako druhé vozy v rodině.
    Elektřinu zatím úspěšně adoptují drahé luxusní koráby. Nebo naopak malá auta, která v bohatších zemích slouží jako druhé vozy v rodině.| Zdroj: acz
  • Výroba baterií a elektromotorů potřebuje mnohem méně lidí. Čím rychleji bude postupovat, tím hůř budou hledat práci klasičtí motoráři.
    Výroba baterií a elektromotorů potřebuje mnohem méně lidí. Čím rychleji bude postupovat, tím hůř budou hledat práci klasičtí motoráři.| Zdroj: acz
  • Emise CO2 odpovídají spotřebě paliva. Měří se na válcové zkušebně, od letoška v přísnějším cyklu WLTP. Plug-in hybridní modely vykazují emise zázračně nízké, protože se jim elektřina ze zásuvky nepočítá do spotřeby. Rozšířením těchto vozů si Evropa lže do
    Emise CO2 odpovídají spotřebě paliva. Měří se na válcové zkušebně, od letoška v přísnějším cyklu WLTP. Plug-in hybridní modely vykazují emise zázračně nízké, protože se jim elektřina ze zásuvky nepočítá do spotřeby. Rozšířením těchto vozů si Evropa lže do| Zdroj: acz
  • Vozový park stárne nejen u nás, ale v celé EU. Mobilita sahá lidem stále hlouběji do kapes, ve Francii zažehla mimořádně divoké nepokoje už jen pohrůžka zdražení nafty. Jak budou chudnoucí země jižní a východní Evropy reagovat na vynucené prasazování elek
    Vozový park stárne nejen u nás, ale v celé EU. Mobilita sahá lidem stále hlouběji do kapes, ve Francii zažehla mimořádně divoké nepokoje už jen pohrůžka zdražení nafty. Jak budou chudnoucí země jižní a východní Evropy reagovat na vynucené prasazování elek| Zdroj: acz
  • Baterie
    Baterie| Zdroj: acz
  • Baterie
    Baterie| Zdroj: acz
  • Stefan Herbst
    Stefan Herbst| Zdroj: acz
  • Ivan Hodač
    Ivan Hodač| Zdroj: acz
  • Luděk Niedermeyer
    Luděk Niedermeyer| Zdroj: acz
  • Dlouholetý vysoký bruselský funkcionář Maroš Šefčovič patří k nejhlasitějším propagátorům akumulátorů. Politicky zastřešuje evropskou bateriovou alianci a neskrývá obdiv nad tím, jak efektivně přechod k elektromobilům prosazuje komunistická Čína.
    Dlouholetý vysoký bruselský funkcionář Maroš Šefčovič patří k nejhlasitějším propagátorům akumulátorů. Politicky zastřešuje evropskou bateriovou alianci a neskrývá obdiv nad tím, jak efektivně přechod k elektromobilům prosazuje komunistická Čína.| Zdroj: acz
  • Motoristům dělá houstnoucí síť rychlých nabíječek radost. Méně už energetikům, kteří mají pochybnosti, jak dlouho budou předimenzovaná vedení a bateriové terminály k užitku.
    Motoristům dělá houstnoucí síť rychlých nabíječek radost. Méně už energetikům, kteří mají pochybnosti, jak dlouho budou předimenzovaná vedení a bateriové terminály k užitku.| Zdroj: acz
  • Emise CO2 odpovídají spotřebě paliva. Měří se na válcové zkušebně, od letoška v přísnějším cyklu WLTP. Plug-in hybridní modely vykazují emise zázračně nízké, protože se jim elektřina ze zásuvky nepočítá do spotřeby. Rozšířením těchto vozů si Evropa lže do
    Emise CO2 odpovídají spotřebě paliva. Měří se na válcové zkušebně, od letoška v přísnějším cyklu WLTP. Plug-in hybridní modely vykazují emise zázračně nízké, protože se jim elektřina ze zásuvky nepočítá do spotřeby. Rozšířením těchto vozů si Evropa lže do| Zdroj: acz
  • Vodíková auta jsou zatím drahá, protože malé série se montují ručně – snímek je z výroby Mercedesu GLC F-Cell. S přechodem na roboty a větší série se očekávává citelné zlevnění.
    Vodíková auta jsou zatím drahá, protože malé série se montují ručně – snímek je z výroby Mercedesu GLC F-Cell. S přechodem na roboty a větší série se očekávává citelné zlevnění.| Zdroj: acz
Zničí absurdní evropská legislativa celý autoprůmysl? Proč to v Bruselu vlastně dělají?
Baterie
Baterie
Emise CO2 odpovídají spotřebě paliva. Měří se na válcové zkušebně, od letoška v přísnějším cyklu WLTP. Plug-in hybridní modely vykazují emise zázračně nízké, protože se jim elektřina ze zásuvky nepočítá do spotřeby. Rozšířením těchto vozů si Evropa lže do
Evropský parlament
Elektřinu zatím úspěšně adoptují drahé luxusní koráby. Nebo naopak malá auta, která v bohatších zemích slouží jako druhé vozy v rodině.
Výroba baterií a elektromotorů potřebuje mnohem méně lidí. Čím rychleji bude postupovat, tím hůř budou hledat práci klasičtí motoráři.
Emise CO2 odpovídají spotřebě paliva. Měří se na válcové zkušebně, od letoška v přísnějším cyklu WLTP. Plug-in hybridní modely vykazují emise zázračně nízké, protože se jim elektřina ze zásuvky nepočítá do spotřeby. Rozšířením těchto vozů si Evropa lže do
Vozový park stárne nejen u nás, ale v celé EU. Mobilita sahá lidem stále hlouběji do kapes, ve Francii zažehla mimořádně divoké nepokoje už jen pohrůžka zdražení nafty. Jak budou chudnoucí země jižní a východní Evropy reagovat na vynucené prasazování elek
Baterie
Baterie
Stefan Herbst
Ivan Hodač
Luděk Niedermeyer
Dlouholetý vysoký bruselský funkcionář Maroš Šefčovič patří k nejhlasitějším propagátorům akumulátorů. Politicky zastřešuje evropskou bateriovou alianci a neskrývá obdiv nad tím, jak efektivně přechod k elektromobilům prosazuje komunistická Čína.
Motoristům dělá houstnoucí síť rychlých nabíječek radost. Méně už energetikům, kteří mají pochybnosti, jak dlouho budou předimenzovaná vedení a bateriové terminály k užitku.
Emise CO2 odpovídají spotřebě paliva. Měří se na válcové zkušebně, od letoška v přísnějším cyklu WLTP. Plug-in hybridní modely vykazují emise zázračně nízké, protože se jim elektřina ze zásuvky nepočítá do spotřeby. Rozšířením těchto vozů si Evropa lže do
Vodíková auta jsou zatím drahá, protože malé série se montují ručně – snímek je z výroby Mercedesu GLC F-Cell. S přechodem na roboty a větší série se očekávává citelné zlevnění.