Znovuobnovil výrobu původní československé autodráhy: Je to motoristická líheň!
55
/
75
Prohlédnout znovu
Znovuobnovil výrobu původní československé autodráhy: Je to motoristická líheň!
Jak se vyrábí autodráha
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se vyrábí autodráha
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se vyrábí autodráha
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se vyrábí autodráha
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se vyrábí autodráha
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se vyrábí autodráha
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se vyrábí autodráha
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se vyrábí autodráha
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se vyrábí autodráha
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se vyrábí autodráha
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se vyrábí autodráha
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Lis na výrobu kolejniček pamatuje už původní, předrevoluční výrobu autodrah
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se vyrábí autodráha
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Současné ovladače jsou proti původním velmi kvalitní. Nemačkají se již palcem – ukazováček je rychlejší a přesnější.
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se vyrábí autodráha
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se vyrábí autodráha
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se vyrábí autodráha
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se vyrábí autodráha
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se vyrábí autodráha
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se vyrábí autodráha
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se vyrábí autodráha
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se vyrábí autodráha
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se vyrábí autodráha
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se vyrábí autodráha
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se vyrábí autodráha
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se vyrábí autodráha
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se vyrábí autodráha
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se vyrábí autodráha
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se vyrábí autodráha
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Mezi prototypy jsme našli i favorit sedan nebo třídveřové kupé. Nejspíš se ale vyrábět nebudou.
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se vyrábí autodráha
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se vyrábí autodráha
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se vyrábí autodráha
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se vyrábí autodráha
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se vyrábí autodráha
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se vyrábí autodráha
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se vyrábí autodráha
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Milan Šůla (vpravo) ve své lisovně ve Slaném vyrábí malé plastové součástky. Mimochodem roky úspěšně závodí na autodráhách.
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se vyrábí autodráha
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Miroslav Kotík nám exkluzivně ukázal závodní favorit s interiérem a fi gurkou, který brzy přijde na trh
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se vyrábí autodráha
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se vyrábí autodráha
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se vyrábí autodráha
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se vyrábí autodráha
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se vyrábí autodráha
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Patrik Ulč dokáže v plzeňské manufaktuře za den ručně zkompletovat až třicet autíček
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Základní díl podvozku se nejprve osadí magnety a podle jejich zatlačení se reguluje přítlak
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se vyrábí autodráha
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se vyrábí autodráha
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Připojením nosu s držákem vodítka se určí rozvor kol autíčka.
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se vyrábí autodráha
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se vyrábí autodráha
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se vyrábí autodráha
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se vyrábí autodráha
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se vyrábí autodráha
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se vyrábí autodráha
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se vyrábí autodráha
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se vyrábí autodráha
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se vyrábí autodráha
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se vyrábí autodráha
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se vyrábí autodráha
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
autodráhových autíček se stále používají stejnosměrné motory, které točí 12 000 až 20 000 otáček.
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se vyrábí autodráha
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se vyrábí autodráha
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se vyrábí autodráha
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Každý podvozek se po zkompletování vyzkouší.
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se vyrábí autodráha
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se vyrábí autodráha
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Nakonec stačí zacvaknout karoserii, kterou je potřeba dopředu polepit.
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se vyrábí autodráha
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Autíčka lze koupit i jako stavebnice, jež si modelář sestaví svépomocí.
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se vyrábí autodráha
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se vyrábí autodráha
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se vyrábí autodráha
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se vyrábí autodráha
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Stellantis spalovací motory dobrovolně neodstřelí. Dokud tedy o ně bude zájem
Jak funguje pojištění závad: Stáří přeje pojištěným
Čtyřkolka pro adepty na Darwinovu cenu má V12, 1200 koní a rychlost až 400 km/h
Za volantem nového Lexusu UX 300h: Více koní a lákavá akční cena
Slavný DeLorean DMC-12 a Ford GT jsou zpět. V8 ani V6 nečekejte
Ojetý Mercedes-Benz třídy E: Pletou si ho s levnějším