Nehody s přívěsným vozíkem mohou mít nečekaně trojí řešení. Tušili jste, že na vině může být jak auto nebo vozík, tak i oba současně? Proto musíte hradit pojištění i pro přívěs.
Celej článek zní zkráceně asi takto: I když jde v podstatě vždy o škodu způsobenou provozem tažného vozidla(počty jiných nehod jsou spočitatelné na prstech jedné ruky) je vhodné a výnosné, obrat řidiče o jakékoli peníze... proto to jako hlupáci všichni musí platit.
Tak hlavně jsou země jako třeba Holandsko, kde malej vlek (do 750kg) nemusí mít ani SPZ (dá se pouze dozadu stejná jako je na autě co to táhne) a nemá to ani technickou.
Zatímco tady se s vlekem jezdí na technickou každej tejden...
Je to klasika, jak tahat z lidí prachy a žádná protihodnota... Bonusy musíte mít za roky pojištění vozíku, pokud jste ho nikdy neměli, začínáte od nuly. :-(
Jde pouze o to vycintat z lidí prachy. Pojišťovna si potřebuje naládovat bachor a kapsu k prasknutí. Pokud se už něco stane, člověk aby se doprošoval, aby se s ním vůbec bavili.
Klidně se může stát, že neřidiči manipulujícímu se samotným vozíkem se nedopatřením vozík rozjede ze svahu a poškodí zaparkované cizí vozidlo. Přivolaná policie nikomu nedá body (není žádný řidič), a možná ani pokutu protože na to nenajde paragraf. Škodu na vozidle uhradí pojišťovna z odpovědnosti za vozík a pojistník třeba přijde o bonus ale to při ceně pojištění nehraje roli.
Pokud by v tom někdo videl pojistný podvod tak připomínám že mluvím o modelové situaci - ať si to každý přebere podle sebe. Může to takto fungovat ?
Ještě by neřidič mohl zakopnout o cizí vozík a nedopatřením se svalit na odstavený automobil. Proto si musí zakoupit pojištění kryjící následky srážky s vesmírným tělesem. Jojo na kraviny je užije.