Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Praha má návrh omezení dopravy během smogu. O vjezdu do centra rozhodne číslo SPZ!

Magistrát připravil návrh opatření, kterými chce omezit v Praze dopravu v době zhoršené kvality ovzduší.
Zpět na článek
16. 11. 2017 11:10
16. 11. 2017 11:37
16. 11. 2017 15:24
16. 11. 2017 12:42
16. 11. 2017 12:48
16. 11. 2017 12:51
16. 11. 2017 13:08
16. 11. 2017 13:27
16. 11. 2017 13:35
16. 11. 2017 13:45
16. 11. 2017 13:51
16. 11. 2017 14:01
16. 11. 2017 14:06
16. 11. 2017 14:24
16. 11. 2017 14:24
16. 11. 2017 15:07
16. 11. 2017 21:01
16. 11. 2017 20:57
16. 11. 2017 13:55
16. 11. 2017 13:59
16. 11. 2017 14:04
16. 11. 2017 14:27
16. 11. 2017 15:06
16. 11. 2017 15:34
16. 11. 2017 17:42
16. 11. 2017 15:30
16. 11. 2017 15:35
14. 5. 2019 21:10
30. 11. 2022 09:54
16. 11. 2017 11:05
Re: Značka na přání končící písmenem :)
No tak když si těch 10tisíc za dvě registrační značky zaplatím, moje RZ bude končit písmenem a opatření se mě týkat nebude... :-!
Rozbalit vlákno
7
16. 11. 2017 11:34
Re: Značka na přání končící písmenem :)
jelikož i SPZ na přání musí být číslo, tak neni řešit.
16. 11. 2017 12:47
Re: Značka na přání končící písmenem :)
A jelikož to jedno číslo může být klidně 0 tak je co řešit ;-)
16. 11. 2017 13:10
Re: Značka na přání končící písmenem :)
to nemůže by O, ale 0 a něco mi říká, ze nula je suda
16. 11. 2017 15:54
Re: Značka na přání končící písmenem :)
No dyť píšu že to může být 0, a ta není ani sudá ani lichá ;-)
16. 11. 2017 16:55
Re: Značka na přání končící písmenem :)
xoniku, nula je sudy číslo, to vedi deti snaz uz ve 2. tride zakladni skoly
16. 11. 2017 20:43
Re: Značka na přání končící písmenem :)
toptenku nula samozřejmě sudá ani lichá není, to skutečně vědí i děti na základní škole, a že by ses někdy dopracoval dál na vejšku kde se pak skutečně pro některé matematické operace nula různě definuje (kladná a zaporná a nebo právě sudá lichá) vzhledem k projevu nepředpokládám ;-)
Každopádně to že jí magistrát může zahrnout do sudých čísel se dá skutečně očekávat.
Avatar - Barrichello
16. 11. 2017 23:12
Re: Značka na přání končící písmenem :)
Jelikož mam dvě auta a jedno má sudé a druhé liché, tak je mi to naprosto putna >:D >:D >:D
16. 11. 2017 11:05
Re: Dotaz pro redakci - Auta se znackou na prani?
Redakce, zjistili jste prosim jak to bude pripadne s auty se znackou na prani?
Zadne omezeni?
Rozbalit vlákno
5
Avatar - JDM
16. 11. 2017 11:12
Re: Dotaz pro redakci - Auta se znackou na prani?
Těch je málo že to nemá cenu řešit..
16. 11. 2017 11:13
Re: Dotaz pro redakci - Auta se znackou na prani?
Záleží na pořadí v abecedě? >:D
Avatar - Floyd
16. 11. 2017 11:37
Re: Dotaz pro redakci - Auta se znackou na prani?
No to víš že nee, to by přece bylo moc práce a na to se v Auto.cz nehraje. :no: :no: :no:
16. 11. 2017 13:25
Re: Dotaz pro redakci - Auta se znackou na prani?
No bohuzel jak pisu uz delsi dobu, tak kvalita jde dolu. Plno clanku je opsanych ze zahranicnich webu doslova. Ted jsem nedavno zjistil, ze treba clanek o autoradiich u VW nebo jak se to jmenovalo je okopirovany odjinud. Jeslti tomu se da jeste rikat novinarska prace...
Avatar - Hammunasakra
16. 11. 2017 13:36
Re: Dotaz pro redakci - Auta se znackou na prani?
Na to kolik reklam tenhle web posbírá a kolik prachů jim proteče = je to fakt až nepochopitelně tristní novinařina :-|
16. 11. 2017 11:10
Re: ...
Dontcare, třílitrová atmoška mi končí nulou, dvoulitrový turbo pětkou, bude se jezdit každej den. Kytky musí mít co žrát.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Stefič
16. 11. 2017 11:41
Re: Pražský okruh
Kdyby se urychleně dostavěl Pražský okruh plánovaný od 60ých let, tyhle kraviny by nikdo řešit nemusel
Rozbalit vlákno
15
Avatar - praděda7
16. 11. 2017 12:49
Re: Pražský okruh
Přesně! Ale co by potom dělali všichni ti úředníci a advokáti........ :-! Šli by stavět nový okruh někde jinde? Asi těžko... :-!
16. 11. 2017 13:12
Re: Pražský okruh
nebyt komousu, je prazsky mestsky okruh davno dostavenej, podobne jako ve všech velky zapodoevropskych zemich, kde bota komunisty nezahubila vse, kam slapla, protože tam nikdy neslapla
Avatar - Hammunasakra
16. 11. 2017 13:15
Re: Pražský okruh
Bohužel tenhle základ, tuhle podstatu = si spousta lidí dodnes (!) neuvědomuje :-|

Nojo = vnitřní pařížskej se stavěl od 50. do začátku 70. let = u nás bude 2035 = když to dobře dopadne :-)

Eště větší fór je že ten se stavěl necelejch 20 let. U nás to zatim vypadá na 50-60 let ;-)

Vnější by mohl bejt tak nějak podobně = do 80 let od vyhlášení prioritní stavby státu = myslim že do 2040 to lze stihnout >:D >:-[]

Sem někde slyšel že aljašskou dálnici zrekonstruovali během 1 roku a kvůli počasí jen od jara do podzimu = 2 a půl tisíce kilometrů :-)
16. 11. 2017 14:13
Re: Pražský okruh
spousta lidi ti bude tvrdit, ze nebyt komousu, nestoji ani ta (nedostavena) D1.
a to ze na zapade byla dalnicni sit vpodstate hotova v době, kdy se tady budoval rozvinuty socialismus, a kazde leto se bojovalo o zrno, pro ne není argument
Avatar - Hammunasakra
16. 11. 2017 14:19
Re: Pražský okruh
Já vim = a nechápu. Zvlášť v době kdy si takovýhle data můžu zjistit pár kliknutíma
Avatar - beibej
16. 11. 2017 17:05
Re: Pražský okruh
"nebyt komousu, je prazsky mestsky okruh davno dostavenej"
no jo no, je to od jejich pádu teprve 28 let >:D
Avatar - Hammunasakra
16. 11. 2017 17:26
Re: Pražský okruh
Nojo letí to = a ve světě třeba v Paříži se podobný stavě od 50. let = a u nás se na dálnicích začalo makat už před 2. světovou. Podle tehdejšího hodnocení sme měli dokonce 2. nejlepší silniční síť v Evropě. Zlom přišel po válce = jinde se ve velkym rozjela stavba dálnic a okruhů měst atd. = no a jak u nás víš snad sám

Jj nebejt komoušů je pražskej dávno dostavěnej = třeba ten pařížskej komplet otevřeli 1973

Český komunisti označili okruh Prahy za prioritní stavbu už roku 1963 = jen ho nepostavili :-)
Avatar - beibej
16. 11. 2017 20:26
Re: Pražský okruh
komunisti bez debat, ale tyhle posametový na to měli času dost a "kdenictunic". :no:
16. 11. 2017 21:06
Re: Pražský okruh
Těžko říct, realizace jistě vázla, nadruhou stranu projektová činnost byla vysoce na úrovni a dodnes se podle zákosu jede protože byl tak dobře koncepčně řešený že i dnes v zásadě vyhovuje (jasně pár věcí už mimo je). Dneska je problém jen v současné politice - od dob Béma se na to nesáhlo, místo aby se plynule navázalo na stavbu Blanky tak jí horkotěžko dokončili a od té doby to stojí, naopak zelení maniaci řeší jestli vůbec okruh potřebujeme a nestačili by stávající povrchové komunikace. To je problém, né nějací komunisti co tu skoro 30let nejsou.
17. 11. 2017 12:24
Re: Pražský okruh
Projektova cinnost za komancu na takove urovni, ze s D1 jaksi netrefili mesta po ceste. Uplne zakladni fail. Jasne, politicke zadani te doby, ale stejne.
17. 11. 2017 15:09
Re: Pražský okruh
Opomenu že trasa D1 v zásadě vycházela z plánů dávno předcházející komunistům, ale vyhnout se malým městům byl právě naopak smysl, byla to dálnice a né okreska. V tom je opět ukázka nadčasovosti, kdy to ty menší aglomerace míjí a ty jsou obsluhovány přivadeči, což je tisíckrát lepší řešení než kdyby to bylo klikatý jak had aby to tu zajelo k Benešovu, tu k Jihlavě, támhle k Havl. Brodu atd., lidi by dneska řvali jak jim to tam ničí źivotní prostředí atd ;-)
17. 11. 2017 21:31
Re: Pražský okruh
Pri vsi ucte, tohle je prave zakladni chyba, vsimni si, jak se planuji dalnice dnes. Od mesta k mestu, samozrejme ne pres centrum.
17. 11. 2017 23:07
Re: Pražský okruh
To chyba právě není, dálnice funguje skutečně jinak než okreska, spojuje velké aglomerace, menší se napojují delším či kratším přivaděčem, podle toho jak to vyhovuje trasování. Dnes se dálnice plánují co nejpříměji, pochopitelně pokud něco leží na trase tak se tomu nějak extra vyhýbat nebude, ale D1 toto vyčítat opravdu nelze.
Avatar - Hammunasakra
17. 11. 2017 23:39
Re: Pražský okruh
Jj skoro na chlup [odkaz] :-)
18. 11. 2017 13:04
Re: Pražský okruh
Jj skoro na chlup:

[odkaz] ;-)
16. 11. 2017 11:47
Re: kolektivni vina
proc to ma dopadnou i na ciste benzinove motory, když problem je v rakovinotvorných a jedovatých dyzlech??
Rozbalit vlákno
20
16. 11. 2017 12:14
Re: kolektivni vina
Pretoze na fizlov je dost roboty naucit sa parne a neparne cisla, nie to este rozlisovat benzin od jedometu.
16. 11. 2017 12:16
Re: kolektivni vina
Nejen čisté benzíny, v článku není zmínka ani o žádné výjimce pro elektromobily.

A jak koukám, ideální auto bude dodávka nebo malý osobák homologovaný jako nákladní, tohle vše tam může jet bez omezení. A do šesti tun se vejdou i Avie, co na tom že smrdí úplně nejvíc. Holt rozkaz zněl jasně ! >:D
Avatar - Ozzman
16. 11. 2017 12:48
Re: kolektivni vina
Protože i moderní benzinové motory nejsou čisté....
16. 11. 2017 13:02
Re: kolektivni vina
to ne, ale porad plati, ze 1 dyzl zamori tolik ovzdusi, co 10 benzinaku.
tady
[odkaz]
je výsledek benzinaku v RDE testu - NOx vypusti polovinu laboratorního limitu a PM 3/4 laboratorního limitu a to to nemá filtr, ani to neni zadnej drobecek.
takobvych testu probehlo uz několik a zatím zadnej zverejnenej co se tyce naftaku. proc zverejnujou jen benzinaky a ne naftaky??

tedy aby to bylo spravedlive, dyzl by mel zakaz lichy/sude, benzinak by mel zakaz ten, jehož poslední cislice RZ je shodna s poslední cislici dne v datumu.
tedy dyzlem bys nevyjel v polovine dnu, benzinakem v 10% dnu.
a benzinovy jednicky by mely vyjimku
Avatar - Ozzman
16. 11. 2017 13:47
Re: kolektivni vina
>:D Máš jedničku na SPZ že? >:D Já tedy nevím, kolikrát do roka je ta smogová situace tak kritická. Jestli to zažiji 5x ročně, tak přeháním a to jezdím denně do Prahy.

Já bych když už zavedl emisní zóny jako v D a hlavně viz můj příspěvek níže o zprůjezdnění Prahy a okolí.
Avatar - Hammunasakra
16. 11. 2017 13:52
Re: kolektivni vina
Víš co je průser? Že sou lidi co maj služební i soukromý = s lichym číslem >:D
Avatar - Ozzman
16. 11. 2017 14:05
Re: kolektivni vina
Já se MHD neštítím! >:D V létě je alespoň na co koukat >:D
Avatar - Hammunasakra
16. 11. 2017 14:07
Re: kolektivni vina
A v zimě občas na kolíček na nose = už to začalo >:-[]
Avatar - Ozzman
16. 11. 2017 14:22
Re: kolektivni vina
No jak zavřeli Muzeum v jednom směru, tak to tam docela houstne >:D >:D To je pravda >:D
16. 11. 2017 15:24
Re: kolektivni vina
Tak si dojdi pro novou (stačí např. nahlásit ztrátu přední a donést zadní). Když poprosíš o sudou, neměl by to být problém.
16. 11. 2017 14:07
Re: kolektivni vina
a ze jednicek je v datumu nejvic te nanapadlo??
třeba ze po 31. rijnu nedavno nasledoval 1. listopad??
a mesicu s 31 dny je 7, takze ti co mají jednicku by byli znevyhodneni.
podobne jako budou znevyhodneni ti, co mají lichy číslo ...
Avatar - Hammunasakra
16. 11. 2017 14:09
Re: kolektivni vina
Viz já 13:52 >:-[]
16. 11. 2017 13:52
Re: kolektivni vina
kdys je poradne vylestis lestenkou, tak jsou ciste tak, ze se na nich daj usmazit vajicka a rovnou je dat nekomu kdo jede okolo v dieselu aby si pochutnal
Avatar - praděda7
16. 11. 2017 13:00
Re: kolektivni vina
Ale no tož. Moderní diesely se SCR jsou čistší než mnohé starší benziny s katalyzátorem.
16. 11. 2017 13:06
Re: kolektivni vina
kterej moderni dyzl s SCR ma tolik jedovatého NOx jako tenhle supreb 1.8tsi v RDE testu:
[odkaz]
???
dyzly s euro6 vypousteji v realnym provozu prumerne 500mg NOx /km,
tedy 1 naftak s euro6 vypusti v prumeru tolik jedovatého NOx jako 15 tehle benzinovych superbu
Avatar - praděda7
16. 11. 2017 13:43
Re: kolektivni vina
....psal jsem starší benziny....a takový test si můžu také zaplatit a ukáže přesně to, co budu chtít.... ;-)
16. 11. 2017 14:05
Re: kolektivni vina
když chces porovnat starsi benziny, tak je porovnej se starším dyzlem a ne s tim nejnovejsim
limity pro benzin je od euro4 vpodstate porad stejnej, jen o 1/4 klesly NOx a u primovstriku se zacaly merit PM. a mozna mnohe atmosfericke euro4 jsou cistsi nez primovstrikove euro6...
když si ten test chces nechat udelat, tak si hu musíš zaplatit, ne ze muzes a predpokladam, ze razitko daj jen certifikovany laboratore
Avatar - praděda7
16. 11. 2017 14:13
Re: kolektivni vina
Prosím tě přečti si co jsem napsal v 13.00.........
Jo a za peníze v Praze dům, milý brachu..........natož nějaký ussrraný razítko.......
16. 11. 2017 14:18
Re: kolektivni vina
jo, pises, ze "Moderní diesely se SCR jsou čistší než mnohé starší benziny s katalyzátorem. "
jak stary? nejaky 20 lety vykopávky?? to myslis vazne porovnávat stary 20 lety auto co se brzo rozpadne s autem co je ještě na vyrobni lince??
vsadim boty, ze většina benzinaku s euro3 je v realu cistsich nez nejnovejsi naftaky s euro 6c
Avatar - praděda7
16. 11. 2017 15:14
Re: kolektivni vina
.....už se učíš chodit bosky?... >:D
Avatar - lordlord
16. 11. 2017 12:42
Re: .
ještě že tam nebydlím
Rozbalit vlákno
0
Avatar - praděda7
16. 11. 2017 12:45
Re: A ti policajti,
co to budou kontrolovat budou pracovat na částečný úvazek?
Rozbalit vlákno
0
Avatar - N6600
16. 11. 2017 12:48
Re: Nuz ano...
A ti, co maju SK, UA, RU SPZ su v pohode. Niet nad to perzekuovat vlastnych...
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Ozzman
16. 11. 2017 12:51
Re: Kravina
Jak je definováno centrum? Výsledek bude akorát zvýšení záteže v přilehlých částech centru. Namísto cesty z Dejvic na Vinohrady hezky centrem pojede okolo... zácpy se budou tvořit daleko horší, protože přes okrajové části v takových směrech nevedou dostatečně dimenzované komunikace. Bude se popojídět v úzkých uličkách a v sídlištích

Good job ! >:D

Místo okruhu, či jiných objízdných tras to radši dáme sežrat řidičum i obyvatelům >:D
Rozbalit vlákno
12
Avatar - Hammunasakra
16. 11. 2017 13:08
Re: Kravina
Jestli budem pokračovat stejnym tempem = vnější okruh bude už za 40 let hotovej >:D

Prioritní stavba je to od roku 1963 a je ho zhruba v polovina [odkaz] >:D >:-[]
Avatar - Ozzman
16. 11. 2017 13:27
Re: Kravina
Já tohle bohužel vím.... Ale radši budou omezovat a zhoršovat dopravu.. to je jednodušší. Co na tom, že hustčí zácpa = mnohonásobné přidávání plynu a více exhalací....

Já bych spíše když už, tak motivoval Pražáky z centra, aby po něm nejezdili autem, protože MHD je zde naprosto super dostupná. Pak 2 stanice metra někdo radši cuká autem.. nechápu :-)
Avatar - Hammunasakra
16. 11. 2017 13:35
Re: Kravina
Že je radní pro dopravu [odkaz] nedostudovanej namyšlenej b l b píšu = od tý doby co byl zvolenej = mnou teda NE :-)

Já bych všechny prachy a síly vrhnul na dostavbu vnějšího okruhu [odkaz] absolutní priorita = smutný že to věděl i komouš začátkem 60. let = a to bylo setsakra míň aut!

Ale jak tu správně padlo = to sou stavby který se měly stavět před 50 lety. Musim souhlasit že pražská MHD je docela funkční = asi bude muset přijít zpoplatnění vjezdů do centra ála Londýn :-|
Avatar - Ozzman
16. 11. 2017 13:45
Re: Kravina
Ten okruh je bez diskuze.

Zpoplatnění vjezdů do centra opět přesune dopravu kolem centra a nepomůže. Vždyť to musíš vidět sám, dojíždíš z podobného směru, jako já. Lidi se i přes zjevné komplikace, zúžení, zavírání tunelů a podobně, do centra hrnou pořád. Radši stojí v zácpě, hledají objížďky a místa k parkování.

Já vidím jedinou cestu právě tu opačnou = zlepšit průjezdnost kolem Prahy a všechny hlavní tahy blíže centru zprůjezdnit a né ještě zužovat do 1 pruhu u každé zastávky, nebo postavit mimoúrovňové křižovatky. Provoz bude plynulejší a i ekologičtější.
Avatar - Hammunasakra
16. 11. 2017 13:51
Re: Kravina
Já naštěstí nejezdim moc přes Vltavu = to je kritickej bod. Jakmile zůstáváš jen na jednom břehu jakžtakž to de = když musíš pendlovat přes = to bejvá nejhorší

Dolínek plánující další zúžení už tak nedostatečný magistrály = to je prostě de bil

Nejhorší je že vrhnout prachy na tu dostavbu vnějšího okruhu a mít ho za 10 let hotovej = to vůbec neni problém. Popravdě viz ta Aljaška apod. šlo by to i rychlejš. Ale nějak neni vůle nebo co = nechápu
Avatar - Ozzman
16. 11. 2017 14:01
Re: Kravina
Jo, mne vlastně nedošlo, že ty to máš asi lepší na Letňany... nevím proč jsem to viděl přes letiště >:D

Tohle taky nepochopím, já ještě vidím jako obrovský špunt Vypich a pak jednoproudou komunikaci pod Bílou Horou (ale to není to nejhorší).
Avatar - Hammunasakra
16. 11. 2017 14:06
Re: Kravina
Okolo letiště taky jezdim = ten kousíček okruhu mezi Evropskou a D5 je fajn = zbytek před nim a za nim už tak slavnej neni :-)

Ono to stojí za prd všude = v blbou dobu. Ale to přejíždění Vltavy mi většinou přijde celkově nejhorší.

Prostě okruhy který měly bejt postavený před 50 lety chyběj. Děsí mě že nevidim světýlko ani na konci tunelu. Termíny jako 2035 a 2040 apod. = tam nedokouknu >:-[]
Avatar - Ozzman
16. 11. 2017 14:24
Re: Kravina
Když se začala stavět Blanka, tuším, že tam bylo na cedulích napsán termín dokončení 2013. Jako student jsem na to koukal, projížděl stavbou a říkal jsem si... tyjo, to už budu mít po škole až jí postaví, to je v nedohlednu >:D Kdybych tenkrát věděl.... >:D
16. 11. 2017 14:24
Re: Kravina
K posrání je teďka každý ráno Praha 9 - dnes jsem jel z Čakovic do Karlína 50 minut.
Snad už tu estakádu zase brzo otevřou...
Avatar - Ozzman
16. 11. 2017 15:07
Re: Kravina
Tam je to peklo. Už tam moc nejezdím ráno, přetáhl jsem přítelkyni na západ k sobě >:D Ale když už, tak já jedu až k Hostivaři po spojce a pak Prahou na Vinohrady. To se celkem dá.
16. 11. 2017 21:01
Re: Kravina
Hele reálně - Dolínek je poslední člověk na světě kterýho se budu zástávat, ALE - v době kdy sedí v radě regulérní cyklofašisté se svýma fantasmagoriema, je jeho přístup ještě akceptovatelný.

S vnějším okruhem souhlas, ale s tím nemá radní Prahy nic společnýho. Mýto v Praze mimochodem zavést nejde, neb právě nejsou splněny základní legislativní podmínky - okruh >:D
16. 11. 2017 20:57
Re: Kravina
Nereálný, vnitroměstký provoz je dnes ve stavu kdy ještě nedosahuje ani bežné západní úrovně, naopak mhd jezdí stále ještě skoro polovina lidí což je vysoce nadprůměrné číslo. Dlouhodobý trend je posledních 15let jasný.
Avatar - mariov8
16. 11. 2017 13:02
Re: MHD místo aut má zanedbatelný vliv
"Veřejná doprava zdarma se do nyní projednávaného návrhu nakonec nedostala. Podle studie ČHMÚ by to na kvalitu ovzduší mělo zanedbatelný dopad.

Automobilová doprava je největším znečišťovatelem ovzduší v hlavním městě."

Neprotiřečí si ta sdělení tak trochu?!

Ale dostavět okruhy a dostat v centru zbytečnou dopravu ven se opět neřeší. Říčany s okolím už zbrojí...

Takže dodávky a staré AVIe jsou v pohodě. Hmmm...

No nic, u druhého auta v rodině si je potřeba pohlídat RZ a je to.

Na co tam ty lidí sedí!
8-s
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Hammunasakra
16. 11. 2017 13:09
Re: MHD místo aut má zanedbatelný vliv
:yes: :yes: :-!
16. 11. 2017 13:55
Re: P+P
P+P za 10 kacek to jisti, do centra autem nezajizdim nekolik let, stejne tam neni kde zaparkovat aby tam clovek zaroven nenechal sumu jak na rocni pojistku daneho auta >:D

se divim ze Praha nezavede myrtne na vjezd do centra, aut by ubylo hned a jeste by na tom vydelali a mohli za to pak treba stavet cyklostezky >:-[]
Rozbalit vlákno
6
Avatar - Hammunasakra
16. 11. 2017 13:59
Re: P+P
Cyklostezky my umíme [odkaz] >:D
Avatar - Ozzman
16. 11. 2017 14:04
Re: P+P
P+R jsou brutálně poddimenzovaná, nebo chybí napojení na MHD. Pokud přijedeš do Prahy z jednoho směru a potřebuješ pokračovat jiným, je to taky nanic. Když zaplatíš za vjezdt, vytížíš tím akorát okolí, které je neplacené.
16. 11. 2017 14:27
Re: P+P
ja vyuzivam to na cernaku, a jeste se menstalo ze bych tam nezaparkoval, ano obcas na tom vzdalenejsim, takze to na metro pak mam treba desivych 300-400 metru >:D ale jo, poddimenzovane jsou urcite, a snad vybudoujou v pristich desetiletich dalsi tak jak se budou budovat nove trasy nebo stanice metra

a neplacene okoli, ja bych to spoplatnil po cele Praze a basta, kdo chce jezdit zaplati a kdo nepotrebuje tak proste nepojede, no jeste ze jsem z Prahy utek na hory, vychovavat v tom hnusu dite bych asi nezvladnul :-!

jeste me napadlo udelat na vjezdech do Prahy hrdla, treba vsude na kousku udelat omezeni jen na 1 pruh, ac lidem co jezdi po Praze asi zadne zacpy jiz nevadi a berou to jako denni rytual, takze by to asi stejne nepomohlo a jen by si vystaly v tech frontach o par desitek minut vic a smradili o to vic
Avatar - Ozzman
16. 11. 2017 15:06
Re: P+P
Jo vidíš to jen z jedné strany... co když přijedu ze západu ? Tam p+r je jen na pat desítek aut.

Když zpoplatnis celou Prahu, presunes problém do předměstí. Stejně jako zúžení na 1 pruh. Auta budou popojizdet v obcích kolem Prahy.... nesmysl
16. 11. 2017 15:34
Re: P+P
ja sem zvedavej, jak budou pepici ječet, az se zacne omezovat parkovani a pohyb v jinych mestech nez pha.
a chuťovka bude, az se zacnou bránit prujezdne obce treba smerem na hory a nebudou chtit dýchat ty smrady z aut.
přitom reseni je celkem jednoduchy - na zacatku každý obce, mestecka, města postavit semafor a cervena zakazujici vjezd by se rozsvítila vždycky, kdy by se v obci, nebo ještě lepe za obci, zacaly tvorit kolony, takze auta by zastavila v polich mimo obec az se prujezd uvolni ...
16. 11. 2017 17:42
Re: P+P
jsem pro i tady u nas na malomeste, do centra klidne at auta zakazou :-)
16. 11. 2017 15:30
Re: Sesrotovat
U nas se 70% novych aut proda v Praze, mozna jich i 50% v Praze zustane jezdit a ted jim tam zakazou jezdit. Paradoxne nerozlisuji auta nova a stara. Spis by to chtelo zakazat diesely bez filtru uplne, tedy EU4 a niz a zbyle poradne kontrolovat a pritvrdit v pokutach, treba 150tisic korun pokuta za kuchani nebo sesrotovani. Vyber si.
Rozbalit vlákno
1
16. 11. 2017 15:35
Re: Sesrotovat
hloupost
to, ze to ma prazsky číslo neznamena, ze to je prazsky auto
16. 11. 2017 19:41
Re: SPATNE - predevsim zakaz mimoprazskych aut v Praze
1. zakaz vjezdu aut, jejich SPZ nemaji A - tedy mimoprazska

... a teprve pak dalsi opatreni.

Zcela subjektivne / na jizni spojce jezdi cca. 1/2 aut s SPZ mimo Prahu.
Rozbalit vlákno
3
16. 11. 2017 20:54
Re: SPATNE - predevsim zakaz mimoprazskych aut v Praze
Vzhledem k tom že rz dávno nemá pevnou vazbu na kraj tak je to vcelku k ničemu....
16. 11. 2017 22:41
Re: SPATNE - predevsim zakaz mimoprazskych aut v Praze
Se probuďte. Podle A už dneska zdaleka nepoznáte, zda se jedná o pražáka či nikoliv.

Jednak písmena už nemají vazbu na místo bydliště/sídlo firmy (když třeba pražák přijde zaregistrovat svoje auto na plzeňský úřad, dostane P), taktéž při prodeji ojetiny z kraje do kraje už značky zůstávají (takže pražák může mít auto s P, protože první majitel registroval auto v Plzni) a jednak hromada aut má A, ale přitom jsou mimopražští, protože auto je na pražské sídlo firmy, ale firma podniká mimo Prahu nebo auto je jiného majitele (typicky operák) a auto je napsané na leasingovku, která sídlí v Praze a auto se registrovalo v Praze.
A samozřejmě když si ostravák koupí auto, tak může zajet do Prahy, zaregistrovat auto v Praze a dostane A na značku.
Avatar - Barrichello
16. 11. 2017 23:16
Re: SPATNE - predevsim zakaz mimoprazskych aut v Praze
ne ono to dát práci do jiných lokalit než je Praha a pak nemusí desítky tisíc lidí denně křižovat Prahu kvůli práci....
16. 11. 2017 23:56
Re: Máte v tom bordel...
Nezrozumiteľné SPZ, registrácie krížom-krážom, brňák s Áčkom a pražák s bohviečím, už sa v tom ani divá sviňa nevyzná.
Najlepšie by bolo povoliť vjazd len tým ekologickým dieslom, čo tu o nich stále niekto spieva a bude vymaľované. Smog zmizne, a tie fialky z výfukov bude radosť dýchať. ;-)
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Barry Lyndon
17. 11. 2017 00:37
Re: neskutečná blbost
Kdyby to mysleli vážně, zakážou vjezd dieselů neplnících Euro6 (pokud teda ne všech) a benziňáků neplnících Euro4 a bude to fungovat a zároveň to bude fér.

Hrátky se sudými a lichými čísly zřejmě okoukali v západní Evropě v 70-80tých letech minulého století, kdy byla vlastně všechna auta (naprostá většina zážehový motor bez katalyzátoru) podobně špatná a tak šlo o omezení jejich počtu. Dneska, kdy se emise jednotlivých aut liší až řádově, už je to ale naprostá pitomost...
Rozbalit vlákno
0
14. 5. 2019 21:10
Smog
To je super nápad. Každý takový opatření je dobrý. S tím smogem se musí něco dělat. My s ním taky bojujeme. Koupili jsme si čističku vzduchu https://www.vzdusin.cz/…Splendid-Aura-Li , která nám vyčistí vzduch v bytě od prachu, pylu atd.
Rozbalit vlákno
0
30. 11. 2022 09:54
Vzduch v Praze
Pamatuji si situace ještě několik let zpátky, kdy bylo znečištěné ovzduší v Praze opravdu velký problém. Myslím si ale, že za posledních několik let se to celkem zlepšilo. V Praze jsem často a poslední dobou mi ten vzduch tam určitě přijde čistější. Mimochodem, docela zajímavý článek o čistotě vzduchu v Praze mají třeba tady - https://www.praha-cista.cz/lepsi-vzduch/
Rozbalit vlákno
0